Ga naar inhoud

bv bang dat iedereen het zal zien


Leen2

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben net dertig geworden en ben twee jaar geleden bevallen van een tweeling. Ben maar 1m58 en woog voor de bevalling denk ik 45kg. Het was een hele prestatie dus om mijn twee kids te dragen tot 8 maanden en half. Nu heeft dat wel wat van mijn lichaam geëist moet ik zeggen. Mijn borsten waren al erg klein (aa) Maar nu lijkt het of mijn linker borst wel volledig aan het verdwijnen is. Ik overweeg dan ook een borstvergroting maar heb zo'n bang dat mensen het zullen merken...Wil het enkel voor mezelf doen, me wat beter in mijn vel voelen... Wil ook dat ze erg natuurlijk eruit zullen gaan zien...Wil zelfs helemaal geen grote borsten, met een a cup zou ik al heel tevreden zijn. Meer dan dat zou volgens mij ook helemaal niet passen bij mijn fijne lichaam. Weeg nu nog zeker 2kg minder dan voor mijn zwangerschap. De huid van mijn buik ga ik wel iets aan laten doen, daar ben ik zeker van. Is zo erg moeten rekken dat het allemaal loshangt.

Groetjes Leen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan best nog wat aankomen dan, anders zou je de prothese kunnen zien zitten :) als je het doet.

Maak je geen zorgen, als je ze eenmaal zou hebben, wil je strakkere dingen dragen, juist happy dat dit kan ! :D

ik wou ook niet dat het opviel, nu zeg ik foert, ik mag er zijn, mijn man heeft geluk met me, kijk maar :P haha

je karakter verandert misschien ook wat, niet eng hoor! :) alles ok

laat je informeren of vrijblijvend op een consult.

laat je niet tegenhouden, ook niet om een mooier buikje te krijgen ^^

succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je zo een schrik dat mensen het merken? Denk je echt dat iedereen constant de evolutie van je borsten volgt?

Volgens mij zou het zelfs niet opvallen met een c-cup.

Dames met een a cup dragen tegenwoordig maximazer bh's zodat het lijkt of ze een c hebben en dergelijke. Hierdoor weet toch niemand meer of je een push up draagt of dat ze echt zijn. Soms zie ik iemand op een feestje en denk ik, die heeft een bv ondergaan en een week later zie je ze weer met boobs die maar half zo groot zijn. Volgens mij valt dit enkel op als je naar een D cup of meer gaat.

Een vriendin van me had een aa en liet er een b van maken. Nu heeft ze spijt dat ze geen C cup heeft gevraagd.

Voor haar was de stap van aa naar b gigantisch en in het begin dacht ze dat ze mega boobs had terwijl de gemiddelde dame met een b cup vindt dat ze kleine borsten heeft.

Ze heeft trouwens haar bv 2 jaar verzwegen voor haar vriendinnen en niemand van ons had gemerkt dat ze een bv had laten doen. Mijn man zegt altijd waarom heeft die nu een paar duizend euro uitgegeven voor iets wat niemand ziet. Het grappige is dat ze nu met zo een maximizer rondloopt.

En andere meisje dat ik ken met een gelijkaardig lichaam als jou had ook bijna niets en heeft nu een C cup. Past perfect bij haar lichaam. Groter zou niet mooi geweest zijn, maar dit is zeker niet te groot.

Je zegt dat je het voor jezelf doet. Ik ook en ik heb aan mijn pc gevraagd om zo natuurlijk mogelijke boobs te krijgen en ik wil er echt geen waarvan iedereen op een kilometer afstand ziet dat ze nep zijn maar ik wil wel mooie borsten in mijn truitje zodat je ziet dat er een stel borsten in zit. In het begin wou ik een C maar vermits siliconeborsten een cupmaat kleiner ogen ga ik voor een D.

Trouwens vermits je een smal lichaam hebt, heb je vermoedelijk een 70aa. De grootte van een 70 c borst kan je ook helemaal niet vergelijken met een 85 C. Het zijn alle bij C cups maar de 85 gaat een veel grotere borst zijn.

Als het je helpt om je zelfvertrouwen terug te winnen gewoon doen en persoonlijk zou ik in jouw geval nooit voor minder dan een grote b gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt wat boobies zegt, ik heb nu E, maar dit is wel 70 van omtrek!! mijn beste vriendin heeft 75 E, als ik naast haar sta in de spiegel; zei ze vorig week:

ah die van mij zijn toch nog groter, en het was waar!! ik wou ook eens opvallen met wat borsten!

maar nee als we op straat rondlopen vallen die van haar op, ik lijk een b of c te hebben, jaja met een 'E cup'! :)

als je het doet ^^ laat het maar goed doen

zelfs ik ben naar wat vulsel aan het zoeken :) wat in deze maat niet te vinden is :P dus doe maar lekker groot van getal of cup :P

dit betekent heus niet dat je meloenen hebt :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik Heb het ook tegen niemand gezegd...ik droeg al maximisers bh's.....dus dat scheelt....dus niemand ziet eigenlijk verschil....vraag advies aan je pc welke maat het beste bij je lichaam past en denk niet gauw dat het TE groot is.....hun hebben er ervaring mee en kijk op....Ik heb nu zoiets in mijn blootje lijken ze super groot en moest ik echt wel aan ze wennen....maar in mijn kleding heb ik gewoon een mooie goeie borstpartij.......en dat maakt dat je je weer lekker in je vel voelt zitten en super vrouwelijk........

Succes met alles........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het echt super, al jullie lieve reacties! Het geeft weer stof tot nadenken. Het in de wintermaanden laten doen is al zeker genoteerd! :) Het idee van dat ik snel zal wennen aan grote borsten kan ik mij moeilijk indenken :106: Een C cup klinkt echt veeeeeel te groot. Ik met mijn mini lijfje, zie dat ik voorover val :45:

Ik heb de 5de september een afspraak bij Dr Katrien Lagey. Heeft iemand al van haar gehoord of haar operatie bij laten doen?

Bedankt voor jullie reacties!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het in november laten doen,lkkr hersteld voordat t kerst werd,en geen gedoe met dat t te warm is voor een sportbh etc..

zalig!

In de zomer heb je ook al snel dat je natuurlijk wat blotere kleding draagt, en als ze dan nog niet ingedaald zijn,zie je het wel vrij snel.

Wat je maat betreft: je gaat echt tevreden zijn hoor,t wordt heus niet te groot als je goed zegt wat je wilt,en net na de operatie lijkt t heel wat,en zal je schrikken,maar alles moet nog indalen dan enzo,dus dat heeft tijd nodig,dus voor jou zou idd de winter het beste uitkomen.

Succes.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid,

Ik kan me goed voorstellen dat de zwangerschap veel van je lichaam heeft geëist. Ik heb er 3 gedragen, de eerste was een heel klein kindje (ook wat te vroeg geboren) en daarna had ik mijn oude lichaam weer terug. Maar de 2de was 4 kilo!! En 1,5 week te laat, ik had het gevoel alsof mijn buik op springen stond, ik voelde de striae gewoon open barsten. En ja, daarna is het nooit meer goed gekomen met mijn buikkie, Ik ben inmiddels 13 kilo afgevallen maar mijn buik blijft slap uitgerekt vel, is niks aan te doen, ik vind het bij mij niet erg genoeg voor een bwc.

En dan de borsten.... haha. daar heb ik dus wel wat aan laten doen omdat ik na het afvallen er uit lag als een oma van 80!

ik heb een lift gehad met protheses. Ik had een C cup voor de operatie en nu heb ik een grote E cup. Er is niemand die opgevallen is dat ze groter zijn.

Als ik het zeg, valt het nog niet eens op. Mijn pc had beloofd dat ik dezelfde cup zou houden, dus niemand had er ook op gelet.

Draag jij nu geen push up voor voorgevulde bh's? Ik denk dat het dan niet zo erg gaat opvallen hoor omdat je niet groot wilt.

Ik vind je wel wat aan de magere kant, is dat zo? Ik ben nml 157 en ik weeg 52 kilo (nu na de vakantie hoogstwaarschijnlijk meer) Toen ik in mijn scheiding lag woog ik 46 kilo en toen was ik echt veel te mager. Bij mij kon je ribben tellen en dus ook op mn decolleté. dan ga je wel snel randen zien namelijk, maar misschien omdat je niet groot wilt dat het mee gaat vallen, ik heb 200 cc en dat is al te veel voor bij mij, niet dat je randen ziet, maar de borsten zijn te groot geworden.

Ik zou eens naar verschillende pc's gaan, eens kijken wat ze jou adviseren. Wees niet zo bang dat mensen het gaan zien, ik denk dat het wel mee gaat vallen, nu alsvast push up gaan dragen, haha!

Veel succes! Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.58 en weeg ook 52 kilo. Heb in een bepaalde periode in mijn leven ook eens 46 gewogen, maar toen was ik idd wel echt mager. Nu ben ik "gewoon" slank, niet te dun. Maar het zal ook wel met je bouw te maken hebben. Ik denk dat een C-dup voor mij goed zal zijn, maar als je van boven heel smal bent, valt een C-cup door de omvang (70 heb je dan nodig denk ik) uit als een B. Ik heb 75 nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

ja hoor weeg echt wel tè weinig!!! Ben altijd al pluimgewicht geweest, ik eet goed en normale porties maar bleef op hetzelfde gewicht hangen... Nu is het blijkbaar nog erger dan ik dacht :( (ben is op de weegschaal gaan staan). Heb in het voorjaar een buikgriep voor u tegen te zeggen gehad, en toen op korte tijd voor mijn mager lijf veel te veel afgevallen. Daarbovenop nog een paar keer een fikse maagontsteking zodat ik amper kon eten... En met mijn twee kindjes die nu niet bepaald de rustigste zijn, kom ik echt geen gram bij. Ik mag de ganse dag door eten, maar niets komt erbij. Ik weet dat het voor veel mensen die erg op hun eten moeten letten niet leuk is om te horen, maar geloof mij, dit is ook niet leuk! Misschien wacht ik voor de borsten best nog een jaartje langer... Dan gaan ze naar school en zal ik misschien een beetje meer rust hebben en zo toch enkele kilotjes bijkomen.

Ja hoor ik draag altijd van die gevulde push up toestanden! Ik krijg ook een normale bh niet gevuld dus kan niet anders :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.