Ga naar inhoud

Chantalleke123 : 8 oktober 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

hoi Chantalleke

Welkom op het forum!!

Ik zie dat je al een datum hebt, dan zet ik je topic meteen bij de operatieverslagen en pas ik je titel even aan :)

Staat straks alles lekker bij elkaar en kun je hierin ook je operatieverslag plaatsen na je operatie!

Heb je ook met van Onselen zelf gesproken, of alleen met de consulente??

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt ook 8 oktober geholpen door Dr. van Onselen, ben in Zeist op consult geweest.

En.. we gaan voor ongeveer dezelfde maat, ik krijg 375 en wil ook graag weten of dat een C wordt.

Spannend!

Maar inderdaad..Hoe moet dat met het herstel en de kids? Je krijgt hopeljk hulp?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantalleke,

Ik heb idd een high profile. Ik had ook een A/B cupje. Ik had vaak van die H&M bh's in cup 75B en dat stond soms boven ook 'open', dus het kon ook maarzo een A zijn, maar dat wilde ik volgens mij niet inzien... Nu vult een 75D helemaal.

Fijn dat je je helemaal happy voelt!! Eindelijk heb je DE keus gemaakt, nu kan het vast niet snel genoeg gaan hé? :-)

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,

wat leuk dat jullie op mij reageren,de 1ste week is mijn man thuis.

daarna moet ik het zelf doen met af en toe hulp van mijn moeder.

de jongste kan nu zelf de trap op lopen en er af gaat ook goed als ik erachter blijf.

en in bed kunnen we de spijlen eruit halen zodat ze er zelf in kan kruipen.

hoop dat dat allemaal goed gaat met de kids!!

vind het zo spannend kan bijna niet meer wachten.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantalleke,

Ik heb je even een uitnodiging voor vriendjes te worden gestuurd.

Ik ben ook bij ACCZ geweest. Heb ook een fijn consult gehad en besloten mijn BV bij ACCZ te gaan doen.

Ik heb mijn BV gepland op 12 November dit jaar. Duurt nog wel even maar ik kon niet eerder vakantie krijgen. Nu heb ik 2 weken vakantie na de operatie en dat is wel fijn.

Ik heb momenteel een AA75 cup en wil graag een C/D cup. Ik krijg:

375 CC Anatomisch duel plane geplaatst.......

Ik ben benieuwd!!!! Ik had een foto naar het consult mee van een paar borsten welke ik mbt grote wel mooi vond.

Na wat paswerk kwamen we dus op deze maat uit. Ik ben 1.70 M lang en weeg 57 kilo.

Jij bent al wat eerder dan mij aan de buurt dus ga zeker je verslagen bijhouden mbt herstel en ervaring enzo!

Groetjes Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi hoi

wat ben ik blij zeg met mijn mooie grote borsten!!!!! echt super mooi...

de pijn is veel minder, kan lekker slapen,ben zo gelukkig nu :49:

heb alleen last van schouders zo strak zit bh maar over 4en een halve week mag die gelukkg vervangen worden door een mooie kanten bh zonder mega vulling!!

xxx gelukkig meisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.