Ga naar inhoud

Hallo Iedereen


Frederika

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,

Ik zit al jaren te denken om een borst vergroting te nemen.

Hier zit ik over na te denken omdat ik eigenlijk altijd al volgens mij zelf kleine borsten heb gehad.

Zoals veel vrouwen op dit forum waarschijnlijk ook weten word je daar erg onzeker van.

Nu heb ik op het internet al veel onderzoek gedaan maar dacht ik vraag op dit forum ook naar wat meer informatie.

De belangrijkste vragen zijn voor mij:

1. ik heb momenteel een A cup, wat voor een vergroting zou ik nemen om te zorgen dat het toch mooi blijft.

2. wat zijn dingen waar ik rekening mee moet houden

3. Welke kliniek raden jullie mij aan

Ik hoop wat van jullie te horen

Groetjes Frederika.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. ik heb momenteel een A cup, wat voor een vergroting zou ik nemen om te zorgen dat het toch mooi blijft.

2. wat zijn dingen waar ik rekening mee moet houden

3. Welke kliniek raden jullie mij aan

Welkom hier :35:

1: Wat vind jij mooi?

2. Je herstel, complicaties.

3. Dat ligt aan je wens :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke,

Bedankt voor je reactie.

Ik denk dat het bij mij voornamelijk ervoor moet zorgen dat ik wat meer vertrouwen krijg.

Dat ik lekker in een bikini rond kan lopen met een mooie gevulde bikini top.

Een mooie jurk dragen met daarin een mooie decolleté.

dit dan wel zonder dat het er "te" uit gaat zien.

Het moet wel natuurlijk blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke... misschien zijn anatomische protheses wat voor je? Die zijn druppelvormig in plaats van rond, dat oogt wat natuurlijker.

Anders eens een consult plannen zodat je een idee hebt in welke richting je zoeken moet.

Dan krijg je een advies over de cc's en het profiel, en dan kun je daar verder mee zoeken.

Tenzij je nu al zegt : ik wil gewoon ronde boobs, en een cup D....

Dan is het al een stuk makkelijker om een richting op te gaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He welkom!

Bij de klinieken kan je ook passen en je heel goed laten adviseren door de chirurg. Ik denk dat je het beste een consult kan nemen en het daar moet bespreken.

Wij zijn geen chirurg met jaren ervaring... hij/zij weet precies wat bij jou lichaam past en wat mooi zal staan.

Wat ik opzich geen 2e keer meer zou doen, is een operatie in de maand juli laten uitvoeren haha. Ik heb me kapot gezweet met die bh en band. En er zijn ook topics met vragenlijsten die je mee kan nemen naar een consult, erg handig!!

Ik vind de kliniek waar ik geweest ben een aanrader, maar er zijn zoveel goede ervaringen bij andere klinieken, je moet gewoon even goed kijken en jezelf laten informeren waar en wat je graag wil.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Welkom!

Inderdaad wat de meiden hierboven al zeggen. Plan eens een consult. Waar je moet gaan is heel persoonlijk. Je hebt blijkbaar al wat verhalen gelezen hier en je zult zelf moeten screenen, zodat je zelf een mening vormt over waar je wel of waar je niet wilt gaan!

Wat je wilt, en wat nog belangrijker is: wat kan uberhaupt? Daar zul je toch echt een pc voor moeten laten kijken. Alleen hij/zij kan dat bepalen!

Succes!

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ik zou inderdaad ook niet meer in de zomer die operatie laten doen! veel te warm en je kan die sportbeha niet verbergen ..

Veel foto's zoeken en de mooiste borsten meenemen op consult! :D

En niet te weinig cc's nemen. De grootte went snel ;-)

Ik heb alleen ervaring met de wellnesskliniek, en kan deze zeker aanraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.