Ga naar inhoud

push up bh


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wou eens vragen of jullie mij misschien kunnen vertellen wanneer je een push up bh aan mag na je bv.

Ik heb namelijk een kuiltje in m'n rechterborst en kan hem daar mooi mee cammofleren?

Het is nu te laat om mijn pc dat te vragen maar misschien weten jullie antwoord op mijn vraag.

anders maandag eventjes bellen ik moet er op 6 september heen kijken wat we gaan doen.

ben nu meer als 8 maanden po. (ps ik heb al een push up bh aan) och och mag dat eigenlijk wel?)

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlinder,

volgens mij mag je die nu wel dragen hoor. Volgens mij gaf mijn pc destijds het advies van 6 maanden...Weet het niet zeker. Anders bel je toch even..

Ik zie dat jij dezelfde maat hebt als ik. Ik heb weleens voor de gein een maximiser gepast bij de Hunkie, maar dat gaat echt niets worden. Voorheen pastten mijn boops zich aan, nu laten ze zich niet meer in zo'n bh vormen. Zitten die bij jouw wel fijn?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Luckey 71

die van mij zijn soepel en passen daar wel in (LOL)

ik heb after eden en dahne dekkers.

ze zitten best wel mooi en ik ben mooi van m'n keultje af

BB

Ik heb hem reeds aan en dacht ook ik voel me hier beter bij.

en ja alles zit nu toch volgens mij op z'n plek en gaat daar nu ook niet meer van af.........of zouden ze meer omhoog kunnen blijven staan (lol)

Liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.