Ga naar inhoud

Hoeveel erbij?


marlon

Aanbevolen berichten

Na het krijgen van een kindje wil ik nog een x een bv onder gaan. Wil zelf dat het

er weer opgevuld uit ziet, maar mijn vriend zou het wel leuk vinden als ik voor

een behoorlijk grote prothese zou gaan. Misschien ik stiekem ook wel, maar de

"buitenwereld" wat zullen die denken als ik in eens met een F of G cup aan kom.

Hebben jullie daar ook over getwijveld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je nu dan.... en wat had je tijdens de zwangerschap?

En wat je vriend betreft..... vraag hem even 2 pakken melk in zijn shirtje te hangen en of dat lekker fijn is.

Wat ik bedoel te zeggen is, erg leuk dat hij dit leuk vind, maar jij loopt er je levenlang mee te zeulen.

En iedereen houdt toch wel rekening met de partner, tuurlijk!! Maar uit je stukje blijkt dat jij twijfels hebt, en hij totaal niet.

Nee.. logisch... daarom zeg ik : pakjes melk in zijn shirt.. en de douche uitboenen maar :45:

En als jij dit ook graag wil : lekker fijn voor gaan, en wat de buitenwereld vind is niet belangrijk. Die betalen ook je rekening niet, dus die hoef je niet tevreden te stellen al die mensen die er wat van vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, gewoon doen..:-)

Ik ben nu een jaar PO heb momenteel een grote F/kleine G met 360/390cc en over 3 weken een wissel naar 900CC......dus nog groter....:-) Gewoon lekker van je leven genieten en schijt aan de buitenwereld grof gezegd.

Ga voor je droom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marlon,

Welkom op het forum..

Ik snap heel goed dat je na de zwangerschap weer wat vulling zou willen.. En wat de buitenwereld daarvan vind? zou ik schijt aan hebben..

Jij moet er gelukkig mee zijn en jij moet ermee leven. :)

Wat ik alleen niet zou doen is wat jou vriend van jou vraagt om nu dan ‘behoorlijke grote protheses’ te nemen.

Jij moet nemen waar jij je eigen prettig bij voelt.. En geen cup G/H als jij gewoon weer een gevulde borst wil in normale proportie.. :)

Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd hoor.. maar heb een beetje een hekel aan (ja sorry in dit geval mannen) dat het altijd

maar lekker ‘groot’ moet.. Hun hoeven er niet mee te lopen.. Ik zou iets kiezen wat mooi in proportie pas bij de rest van je lichaam! :)

Nogmaals sorry, maar ik ben daar gewoon heel erg tegen!.. :(

Wel wil ik je heel veel succes wensen met het maken van je keuze.. je kan je hart hier ophalen met alle verhalen lezen! :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van een lege C naar een F/G gegaan,.nou kan niet zeggen dat ik een gigantische borsten eraan heb overgehouden hoor,al klinkt t erg groot.

Nix mis met een F dus..hihi,en ja,volg je gevoel/hart,doe wat je ZELF wilt..........niet wat een ander mooi vindt,jij moet ermee lopen.

Snap wel dat je er samen over grapt en persoonlijk vind ik groter wel mooier,maar ik stond er dan ook zelf 100% achter.

succes......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Een bv kost wel het nodige weet je..

Dus dan moet je er ook echt voorgaan vind ik! en niet minder CC nemen om/voor anderen

Het zou zonde zijn als je na je bv vroegtijdig voor een wissel moet gaan

omdat je ontevreden/ teleurgesteld bent en een grotere maat had gewild.

Daarnaast went de grootte snel en kan je altijd je boobs altijd wat 'verstoppen'

met een wat wijder truitje of door een sjaaltje of ee jasje aan te doen als je bijv naar mensen ga

'die altijd een mening klaar hebben' niemand die er dan iets van ziet.!

Zelfs mijn eigen moeder heeft t nog niet opgemerkt bij mij en ik heb 800CC gehad.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.