Ga naar inhoud

consult bij Vanstraelen in september-iemand ervaring?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!!!

Ik heb in september mijn eerste consult bij Dr Vanstraelen, ben erg benieuwd maar ik zit me nu al af te vragen wat ik moet vragen, waar ik rekening mee moet houden na de bv, wat kan wel en wat kan ik niet? Hoe lang mag je rekenen op herstel?

Met 2 kleine kindjes (3 en bijna 2 jaar) wil ik alles zo vlot mogelijk laten verlopen om te herstellen, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee waar ik me aan kan verwachten?

Ik lees hier dat een bv achter de spier een langer herstel nodig heeft? Wat houdt dat in, moet ik er echt op rekenen dat ik de eerste week (of weken?) niets kan?

En vanaf wanneer konden (of mochten) jullie terug wat huishoudelijke taken doen, of autorijden?

Ik was ook van plan om alleen maar bij Dr Vanstraelen langs te gaan, naar wat ik hier lees (en al heb gehoord) is het een bekwame pc? Of is het misschien toch beter niet zo ongeduldig te zijn en meerdere pcs te consulteren?:o)

Alvast bedankt voor iedereen die raad heeft!!

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eef

Welkom op het forum!!

Voor iedereen is het herstel anders en iedere pc adviseert iets anders..... Algemeen is het herstel tussen de 4 en 6 weken. De meesten mogen hun ellebogen niet hoger tillen dan de schouders de eerste vier weken en je mag niet zwaar tillen de 6 weken! Dus geen kinderen in en uit bed tillen.

Stofzuigen, ramen lappen, dweilen: allemaal dingen die de eerste 6 weken niet mogen. (ook al voel je je goed)

Licht huishoudelijk werk, mag vanaf week 2 in principe... maar ook dat verschilt van pc tot pc....

Laat je goed adviseren door je eigen pc, want het is belangrijk dat je weet wat HIJ vindt!!

En lees, lees lees, hier op het forum. Dat is de enige manier om erachter te komen wat wel en niet kan (in de meeste gevallen)

Autorijden is vaak lastig de eerste twee weken en verzekeringstechnisch problematisch als je je niet goed kunt bewegen en niet heel snel kunt reageren door een lichamelijke 'beperking'.... Dus let daarmee op.

Lees wel vaker dat het wel gedaan wordt, ook al beweeg je nog niet zo lekker, maar voor de verzekering maakt het heel veel uit (stel je veroorzaakt een ongeluk.....)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey BB,

super, bedankt voor de raad! ik ga al eens goed moeten kijken dan wanneer ik een operatie het best kan plannen,

ivm mijn werk (ik doe wel bureauwerk, op zich niet zwaar) maar ik zit er wel mee dat ik elke morgen 2 kids uit bed moet halen, aankleden, naar onthaal en school brengen,...

wordt dus even kijken maar komt hopelijk wel goed!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.