Ga naar inhoud

hallo, even voorstellen.. Cilly


cilly

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik wil graag een borstvergroting. Wil het al meerdere jaren maar steeds twijfels twijfels.. wat velen waarschijnlijk wel kennen.

Ik heb 2 kinderen gehad en mijn toch al kleine maat is ook wat slapper geworden ik ben 180 cm lang en 69 kilo dus bij mijn lengte zou het ook wel mooier staan een c of d cup inplaats van een 75 b 80 a cup.

Ik ben inmiddels een aantal keren op consult geweest oa bij dr koopman dr blecourt en dr de hondt in belgie.

Nog steeds twijfel ik heeeel erg of ik nou het beste ronde of anatomische kan nemen.

Ik zelf vindt het mooi als de bovenkiant wat gevuld is ook maar wil ook geen fake ballen effect maar bij de anatomische lijkt het wat meer leeg van boven en daardoor iets meer hangborst heb ik het idee.

Dr de hondt stelde 375 cc mf anatomisch achter de spier voor.

dr koopman 400 a 450 cc rond dual plane en dr blecourt 280 cc dual plane dus best verschillend...

ik lees hier ook veel goeds over dr plovier maar ook best ver.

groetjes cilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cilly,

Welkom op het forum! :) Ja spannend allemaal he? Er is ook zoveel keus en mogelijkheden..

Het is daarom ook moeilijk om te kiezen. En de meningen van de pc's verschillen inderdaad. Als ik een suggestie zou mogen doen, zou ik voor wat Dr. Koopman zegt gaan.

Ik vind namelijk zelf persoonlijk rond mooier dan anatomisch.. en doordat de protheses gedeeltelijk achter en voor de borstspier wordt geplaatst creeer je een anatomisch effect.

Anatomische protheses vind ik een nadeel dat ze 'kunnen draaien'.. daarom heb ik zelf ook voor rond gekozen.. :) Maar omdat ik vrij dun ben, heb ik ze helemaal achter de spier en ben er echt super blij mee.. :)

En dat ballerig effect krijg je inderdaad wel, als ze de protheses bij mij voor de spier hadden geplaatst omdat ik niks heb.. maar onder de spier, of dual plane loopt

het altijd mooi over! :)

Uiteindelijk is de beslissing toch aan jou! :)

Kijk hier gewoon wat rond op het forum, en ga foto's kijken :) dan kan je denk ik makkelijker je keuze maken! :)

Heel veel succes en plezier hier op het forum! :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik ben t helemaal met Deborah eens :-) 440-450 cc lijkt me ook mooi met jouw lengte. Ikzelf heb 450 cc, rond achter de borstspier, je ziet echt helemaal geen randen bovenaan ofzo, omdat het dus achter de spier zit. Bij dual plane zie je ook geen randen. Hoor hier alleen positieve verhalen over Dr. Koopman, er zijn pas nog 3 meiden van t forum door hem geopereerd, Cajo, Tietenpietje en Elmato, kan je hun verslagjes ff lezen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

welkom op het forum!! :viannen_01:

Met jouw lengte en gewicht zou ik ook kiezen voor wat dr. Koopmann voorstelt. Ballerig wordt het alleen als je een heel dunne huid hebt en je ze dan voor de spier laat plaatsen.

Ik was daar ook eerst bang voor, dus heb voorbeeldfoto's meegenomen naar mijn pc van wat ik absoluut NIET wilde!

Zo kreeg hij ook een beeld van wat kon en wat niet :)

Ik ben nu heel blij met de mijne. Wilde ook een D-cup (ben 1.69 en 65 kg) en heb nu een 75F. Ben er echt heel blij mee. Dit was wat ik wilde, dus die D-cup kan de prullenbak in haha.

Lees maar een hoop hier, want je zult zien dat er veel info te vinden is!

Veel lees- en forumplezier :D

En als je vragen hebt: shoot!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.