Shabaantje Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Hoi! Ik ben Shabana, moeder van 3 jonge kinderen. Voor de bevalling was ik nog trots op mijn mini B-cupje, daar is nu maar weinig van over. Momenteel heb ik cup -A, denk ik, het zijn lege hangzakjes, waar ik zo snel mogelijk vanaf wil. Volgende week vrijdag 31 augustus is de grote dag, ik sta gepland voor een bv bij dr Plovier. Heb er heel lang naar uitgekeken, ben er echt aan toe, maar ben ook bloednerveus. Ik ga me de komende week bezig houden met het lezen van jullie ervaringen en heel veel foto's bekijken. Groetjes Shabana Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Hoi Shabaantje Welkom op het forum!! Fijn dat je al een datum en een pc hebt!! Ik zal meteen even je topictitel aanpassen en je alvast verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je hier lekker alles bij elkaar in 1 topic zetten Heel veel lees- en forumplezier!!! En bij vragen: shoot!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindi Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 Volgende week is het al zover! Hopelijk heb je veel kunnen opzoeken en ben je al minder zenuwachtig! Veel succes allesinds en hou ons op de hoogteLiefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
raibabe19 Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 Geen zorgen, relax nog wat en geniet van bad, douche en op je zij slapen xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shabaantje Posted August 26, 2012 Author Share Posted August 26, 2012 Dank voor jullie lieve reacties. Ben echt aan het aftellen. Heeft er iemand ervaring met de littekenpleisters van be clinic, of hoe die dingen ook mogen heten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.