Ga naar inhoud

kuiltje in borst


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

eventjes een berichtje van mij, ik ben afgelopen jaar 30 november 2011 geopereerd vanwege ernstige kapselvorming aan mijn rechterborst.

het was allemaal erg vervormd, ik heb de ok dan ook betaald gekregen alleen de inplantaten moest ik zelf betalen (waren ze het niet mee eens eigenlijk) ik moest 3000 euro eerst bijbetalen maar mijn ziekenfonds had gezegd dat hun de ok kosten voor hun rekening namen.dus nu heb ik 1000 euro daarvoor betaald.

het is m'n 3de wissel geweest nu, daarvoor had ik ook al kapselvorming en da's ook verholpen toen.

nu heeft hij het er voor de borstspier dual plane erin gezet of voor de borstspier da's me nog niet helemaal duidelijk.

nu mijn vraag aan jullie is het normaal dat je nu je prothese kan voelen op sommige plekken in je borst?

het zijn harde bolletjes die weg schieten als je er aan komt.

hij zegt daarvan dat komt door je spieren daar drukt het doorheen.

verders heb ik nu een kuiltje in m'n rechterborst zitten die je duidelijk ziet vooral bij een bepaald licht daarbij.

hij zegt da's niet zijn schuld en dat dat een complicatie is van me zelf (vaak kapsel gehad daar)

hij wil het dan ook niet kosteloos herstellen.

ik moet er op 6 september heen en wil graag beslagen ter ijs komen (LOL)

wat is jullie mening hierover?

trouwens als ik m'n borst iets omhoog druk is het kuiltje weg en met bh aan ook alleen in m'n nakkie is het dan te zien.

ik vind het niet mooi.................

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Vlinder,

Wat shit dat t nog niet helemaal zo is als je zou willen. Dat kuiltje is misschien vrij eenvoudig op te lossen met een lipofilling? Misschien dat je kunt onderhandelen ivm de prijs? Wat je zegt over bobbeltjes die weg schieten als je eraan komt herken ik niet echt. Is het geen eigen weefsel want dat voelt wel een beetje als kleine knobbeltjes vind ik. Ik kan mijn prothese aan de onderkant heel goed voelen, en die kan ik ook een beetje indeuken, maar dat voelt niet als bobbeltjes, ik omschrijf t meestal als zo'n speelgoed-klik-klak-kikker van vroeger (als je die kent?) dat gevoel van heel dun ijzer wat verspringt.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow Ingrid

Ja dat klopt ook wel dat het verspringt als je er aan komt. het is gelukkig wel soepel.

het veert ook weer terug dan als ik het indruk.

vind jij dat dit mijn eigen kosten zijn?

lipofilling is niet echt goedkoop volgens mij, zou de chirurg zelf niet z'n werk goed af moeten maken.

dit is niet bepaald reclame voor z'n werk toch!

Liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder

Dat voelen van dat klik-klak of hoe je het ook wilt noemen, dat heb ik ook op 1 plekje aan de onderkant van mijn borst. En wat je arts zegt over die deuk... Ik vind niet dat je het zelf moet bekostigen, want het is het risico dat hij genomen heeft door je te opereren (vind ik). Hij wist dat ie veel kapsel weg moest halen en dat de huid op die plekken dus dun zou worden, waardoor je naderhand eventueel dit soort symptomen zou krijgen.

Lipofilling zou idd een oplossing kunnen bieden, volgens mij is dat bij PamA (of zo ongeveer heet ze) ook gedaan! En dat is volgens mij, als ik me niet vergis, ook door de arts vergoed... Maar pin me er niet op vast, je zou beter haar verhaal eens kunnen lezen.

Hoe ziet het er eigenlijk aan de onderkant van je borst uit? Zit de prothesen boven de borstplooi of lijkt de prothese iets lager te zitten dan de borstplooi? Bij Rolingstone bijvoorbeeld, was 1 borst namelijk wat gezakt en daardoor zag je bij haar ook een deuk in haar borst (ik weet niet of het vergelijkbaar is, maar wil het wel even noemen) Toen de prothese terug omhoog in haar borst gezet is, en de borstplooi gehecht was, was die deuk ook weg. Haar arts wilde eerst ook lipofilling doen, maar dit bleek nu dus niet nodig te zijn. Dus misschien handig om dit ook eens na te kijken.

Voor de rest schiet me nu even niets te binnen...

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai BB

Alleseerst bedankt voor je antwoord.

Ik ben geopereert op 30 november en in januari werd die deuk zichtbaar en heb toen meteen aan de bel getrokken.

hij zei me dat ik af moest wachten ( en dat het niet vergoed zou worden) eigen weefsel heeft dat gedaan zo zei hij.

ik was het er meteen niet mee eens maar dacht ik wacht eerst maar af of het bijtrekken gaat.

helaas is dat niet gebeurt. Ik moett 6 september er weer heen.

ik weet van pam af en die heeft het wel allemaal vergoed gehad, maar dat was volgens mij haar eerst ok.

de mijne gooit het erop dat dit m'n derde wissel is en m'n eigen weefsel dat zo heeft gedaan.

kijk ik ben nu van m'n kapsel af (het ergste wat er was) helemaal vervormd ook.

maar die deuk is ook niks. Ik heb m'n borst niet verzakt maar als ik hem optil dan is die deuk ook weg.

Ik zit er erg mee want ik vind het een afbreuk van m'n borsten.........de kuil zit boven de tepel.

Ik hoop dat hij het kosteloos herstelt (maar ehb m'n twijvels echt) hij heeft immers al aangegeven dit niet te doen.

ik ga hem er weer op aan spreken (denk niet dat ik er wat mee op schiet) maar goed hoop doet leven.

weer veel geld uitgeven da's niet mijn optie je levert toch goed werk af.............

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.