Ga naar inhoud

jennifer1979 : 28 september 2012 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Mijn naam is Jennifer en ik ben 32 jaar. Na twee kinderen te hebben gekregen en bij beide (lang) borstvoeding te hebben gegeven heb ik onlangs besloten een bv te ondergaan. Mijn operatiedatum is bekend, nml. 28 september. Ik ben 1.75 lang, 80kg en mijn pc heeft mij een 400cc Natrelle rond voor de borstspier geadviseerd. Dr. van Selms zal mij opereren in het SLAZ.

Volgens van Selms is 400cc voor mijn postuur perfect en zal dit op een ruime D uitkomen.

Voor nu zal ik vooral gaan rondneuzen op het forum om maar zo veel mogelijk info te vergaren. Op deze manier gaat de tijd hoop ik sneller. Want 1 ding mag duidelijk zijn...Ik heb er zin in!

Groetjes Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jennifer,

Heel veel succes met het wachten....... ;-)

Dit is een hartstikke leuk forum...dus lees lekker als je tijd en zin heb de diverse topics en als je vragen of opmerkingen heb gooi het gewoon in de groep....

En vertrouw gewoon op je pc. Ze hebben het als het goed is verstand van en kijk op....

En wat bij de één met 400 CC een goeie boop zal gaan worden is bij een ander 500 CC...dus verkijk je daar niet teveel op...

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

Welkom op het forum!

Het wachten is nog maar even gelukkig, het is echt aftellen nu!

Ik ben op 5 juni geopereerd door van Selms, bij hem ben je zeker in goede handen!

Ik ben erg tevreden over hem, en mijn borsten zijn (al zeg ik het zelf hihi) heel mooi geworden! Gelukkig houdt hij erg rekening met je wensen.

Heel veel succes!

Groetjes Veer :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.