Ga naar inhoud

Kleedje na BV


Anominous

Aanbevolen berichten

Hey meisjes met ervaring :)

Ik heb 2dagen na m'n BV op dezelfde avond 2 feestjes... Ben nu aant uitkijken naar een gepast kleedje.. eentje wat gemakkelijk zit, waarbij de boobies niet te zeer in het oog springen & vooral eentje waarbij het verband/bh niet opvalt..

Iemand tips waar ik op moet letten? Is het echt moeilijk om de tape en sportbh te verbergen? Komt die hoog?

Neem ik best een kleedje met t-shirt mouwen; of zijn open mouwen ook mogelijk ? :P

lol

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anominous

Ik hoop echt van harte dat je je goed genoeg voelt om te gaan!!!! Je hebt wilde plannen, twee dagen po haha.

Op de volgende site heeft piepke wel eens gekeken voor een jurk, toen zij aan het zoeken was. Ik kon me herinneren dat we het in haar topic erover gehad hadden, dus heb even de link voor je gezocht:

http://www.lightinthebox.com/nl/c/speciale-gelegenheid-jurken_2048/Alle-3?currency=EUR&litb_from=paid_adwords_search&gclid=CPiSlbuVobACFW1ItAodkgJqZg

EN deze vond ik via google:

http://galajurk.nl/feestkleding.htm

http://www.dressmatch.com/

http://www.mooiejurken.com/#!__envy-you-gala--cocktail-jurken

Geen idee of er hooggesloten jurken tussen zitten, maar het is een start in je zoektocht misschien ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop echt van harte dat je je goed genoeg voelt om te gaan!!!! Je hebt wilde plannen, twee dagen po haha.

2 dagen PO? Toen kon ik niet eens zelf mijn *** afvegen na een toilet bezoek. :19:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: I know... Ik hoop ook echt dat ik me goed genoeg ga voelen! :106:

Kan er niets aan doen, het is niet dat ik voor die wilde plannen gekozen heb; maar ik ben me misschien ook nog niet zo bewust van wat me te wachten staat :44: ...

Het 1 is een opening van een nieuwe zaak van m'n schoonzus en het ander is een afscheidsfeestje. Kan er niet onderuit; ook omdat bijna niemand op de hoogte is van m'n bv...

Heb alvast enkele kleedjes besteld, losse modellen, wat hoger toe zowel in de nek als onder de oksel...

En dan hopen dat ik aanwezig kan zijn.... Hoef daar niet te staan dansen ofz, als ik er maar ben :44:

xxxx :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krom, met je neus naar de grond wijzende ;)

Ik ga alvast voor je duimen!

Maar heb ook wel eens gelezen dat het goed uitpakt, dus misschien heb je gewoon geluk!

Wel even je pc op de hoogte stellen voor de bv, dan kan ie wat rustiger met je doen op de operatietafel hihi, maar is mischien handig als je het hem even verteld :35:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi anonimous,

Tietenpietje heeft ervaring met jurken voor zowel in als buitenshuis... :)

Anma

hahahahah ANIMA....

ik weet niet of iemand daar in gezien wilt worden in die TIJGERJURK van mij!.... was eigenlijk niet de bedoeling dat je zou weten dat ik het was ;)

:152:

maar anominous.... het was wel ideaal.. voor na de operatie.

wat betreft een jurkje voor een feestje... ik heb laatst bij de h&m een grijs jurkje gekocht. strecht. met een lagere rug, maar een hoge voorkant...

daarover een grijze "doorkijkbouse" valt je boezem niet zo in op... (door de blouse)... zit luchtig.... EN makkelijk aan te krijgen. de rug komt mooi boven je kliniekbh... en de band zie je er niet onder!

als je net zo'n makkelijk herstel heb als ik ideaal.. hoef je ook niet moeilijk te doen als je na de wc bent geweest! want je rokje kan HOPPA zo omhoog! ideaal.....

ik hoop dat je het gaat halen!!! na 2 dgn PO!!

succes alvast

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga donderdag en zaterdag met mama op kleedjes jacht, maar heb er alvast enkele besteld via internet :) .. Ga zeker ook de h&m enzo passeren.. Ik hoop echt dat ik kan gaan.. Al is het maar een vluggertje; kan echt geen uitvluchten verzinnen...

Ben wel benieuwd, spannend.. als ik jullie zo hoor :D Wordt bijna een wedstrijdje om toch te kunnen gaan :P

Tot nu toe ben ik helemaal weg van dit kleedje: http://www.esprit.be/nl-BE/women/alle_merken/KLEDING/jurken/city_jurken/072CC1E006_099 ... lijkt me ook geschikt voor dan :D

NOG 9 DAGEN :101:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

anominous.

het is zeker een mooi kleedje!

ALS je die gaat passen. let er dan op dat je niets boven je hoofd kan aantrekken....

ALLES wat je wilt passen, moet je als het ware instappen en over je heupen naar boven halen....

je armen MAG je niet optillen....

zo ben ik erop uit gegaan met shoppen! alles via de onderkant! Hhaahahah :154:

shop ze in ieder geval.....

ga voor tricot (rekt uit) of iets met knoopje aan de voorkant, dat is tot op heden het makkelijkste wat ik van iedereen hoor...

na 2 wkn gaat alles wel ... maar toch het makkelijkste en het beste voor je borsten om jezelf ff op een "andere" manier aan te kleden!

SUCCES!!!!

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep dat dacht ik wel... normaal komt het kleedje woensdag aan met de post, nog een week voor de operatie; dus kan ik een checken of ik er langs onder in geraak :D haha

Ja de bandjes zullen waarschijnlijk wel zichtbaar zijn; maar dat vind ik al niet het grootste probleem.. Ik heb van veke of tinkerbell vernomen de kliniek bh van VOE , NUHA is, ofzoiets in ieder geval :D ; zijn wel vrij brede bandjes.. Maarja :) Daar bedenk ik wel iets voor met veiligheidsspeldjes ofzo :44:

THX MEISJES !! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je geen stretch nemen, want dan steekt de punt van de ritssluiting aan de voorkant eruit haha, krijg je zo een punt TUSSEN je borsten.

Ik had die bh namelijk ook en hij zit heel prettig, maar iets straks, daar moest iets overheen, omdat je dus die rits zag :D

En die bandjes zijn idd breed, maar daar zou je wat op kunnen verzinnen idd :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anominous,

Nog een weekje :101: ...spannend hoor!!!

Alhoewel ik een 'bijna perfect en pijnloos' herstel had, ging het bij mij heel moeilijk lukken om 2dagen PO naar een feestje te gaan. Gewoon omdat je toch serieus voorovergebogen loopt en het behoorlijk lastig is om 'lang' recht te staan. Maar hey, je ziet het dan wel...misschien lukt het jou toch wel...wonderwoman :44: .

Bh die je kunt kopen bij D'Hondt is van NUHA...sluiting is met haakjes achteraan...vooraan kun je gerust iets dieper uitgesneden aandoen...het lijkt redelijk op een gewone bh eigenlijk! Maar de eerste week ben je natuurlijk ingetaped met zo'n bruinachtige tape. Bij mij was dit heel hoog geplakt, bijna op mijn sleutelbeen. Ik kon enkel een trainingtrui met rits helemaal toe aandoen. Dus voor een kleedje best iets zoeken helemaal toe tot boven.

Time will tell hoe je herstel verloopt! Ik duim alvast voor een droomherstel als mij :101: !

Nog enkele tips voor dag zelf...spuugzakje, hoofdkussen (voor terugreis auto!!!) en dextro meenemen. Toi toi toi meid! Volgende week ben je bijna trotse eigenares van prachtige boobs :55:

Liefs,

Tinkerbell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd; nog 5x keer slapen :101:

Nu dat het zo dichtbij komt lijkt het zo onrealistisch dat ik het echt ga doen!

Hm, we zullen zien.. Moet gewoon even aanwezig geweest zijn.. Hoop dat dat lukt, al is het een uurtje :) en tussen de 2 ff rusten gaan thuis ;-) hihi.. Idd, die tape.. waw, tot aan je sleutelbeen?! das echt hoog :D kga em op voorhand zeggen, niet te hoog he jongen :D haha ..

bedankt voor de tips !!!

I'll keep you posted ! xxxx :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.