Ga naar inhoud

Dita83 : 9 augustus 2012 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo

even netjes voorstellen. ik ben Dita83 en ben 29 jaar. ben moeder van een zoontje van 2,5 jr.

bijna 2 wk geleden heb ik een BV gedaan bij ACCZ/ Dr Kruppa.

En ben echt superblij dat ik het heb gedaan.

Eigenlijk heb ik er veel te lang over nagedacht.

Al vanaf puberteit merktte ik dat ik weinig ontwikkeling had in mijn 'borsten'.

had maar een a-cup en tijdens zwangerschap/ borstvoeding merktte ik meer wat ik miste :) hahah

ik had gehoopt dat daar nog iets van overbleef, maar helaas het bracht me minder zo minder dat ik naar een aa cup ging ( zeg maar gerust helemaal niets meer).

Nadat een vriendin van mij ook kort geleden een BV was ondergaan ( ook accz), besloot ik toch maar even een consult afspraak te maken.

Meteen na de consult, afspraak gemaakt op 9 aug 12 en ben ik zo blij met me nieuwe aanwinst hahahahha

x Dita83

ps. tog even een vraagje is het normaal dat je in 1 borst nog een beetje vocht houdt? Gaat dit ook weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat een vriendin van mij ook kort geleden een BV was ondergaan ( ook accz), besloot ik toch maar even een consult afspraak te maken.

ps. tog even een vraagje is het normaal dat je in 1 borst nog een beetje vocht houdt? Gaat dit ook weg?

Gezellig.... ;) Schrijf je vriendin hier héééél toevallig ook? :106:

En jawel hoor, het is heel logisch dat je nu nog vocht hebt in 1 borst. Is de andere al helemaal vochtvrij?

Het kan wel een paar weken duren zelfs voor het allemaal weer up to date is :35:

Welkom op het forum trouwens, en een goed herstel verder :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig.... ;) Schrijf je vriendin hier héééél toevallig ook? :106:

En jawel hoor, het is heel logisch dat je nu nog vocht hebt in 1 borst. Is de andere al helemaal vochtvrij?

Het kan wel een paar weken duren zelfs voor het allemaal weer up to date is :35:

:) Ja ze schreef hier ook.

Hb me maar ook aangemeld want soms heb je wel vragen en hier heeft iedereen hetzelfde meegemaakt.

Thnx iig...ja me rechter is vochtvrij en bij me linker zit nog wel beetje vocht.

aanstaande vrijdag worden me hechtingen eruit gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, bij jou lag ik op de kamer! :D Hoe ging je terugreis? Ik heb ook nog een beetje vocht in mijn linker borst, heb ik voor gebeld en is heel normaal! :) Ik ben ook super blij met Kruppa, hij heeft echt goed werk verricht! Maar ik word die band nu wel zat hoor, hoe gingen je oefeningen trouwens? Ik vond de eerste dagen best tegenvallen.. Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, bij jou lag ik op de kamer! :D Hoe ging je terugreis? Ik heb ook nog een beetje vocht in mijn linker borst, heb ik voor gebeld en is heel normaal! :) Ik ben ook super blij met Kruppa, hij heeft echt goed werk verricht! Maar ik word die band nu wel zat hoor, hoe gingen je oefeningen trouwens? Ik vond de eerste dagen best tegenvallen.. Liefs Roxanne

@piepke>thnx@roxanne> hey, ja gzelli. Ik reageer ff via me mob (duurt wat langer met typen) maar terugreis verliep goed. Hb heerlijk gslapen tijdens de rit hihi. eerste nacht ook goed geslapel (1x wakker geworden). Had alleen elke keer last wanneer ik wakker werd. Alles ws stijf, maar door de oefeningen merkte ik wel dat de pijn steeds minder werd. Band vind ik ook irritant maar nu raak ik er wel aan gewend. De volgende dag in bad en met een glimlach me nieuwe boobs bekeken. Dr Kruppa heeft dat idd mooi gedaan. Vond de eerste dagen ook wel meevallen. Fijn om te horen dat jij ook vocht hb, maaktte ff zorgen over. Nog even en dan de hechtingen eruit. Ik moet 10.15 ...jij? Ik ga even nu je verslag lezen. Bn ff ng nieuw hoe t hier gaat liefs, Dita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is alles goed gegaan! Ik heb niet kunnen slapen op de terugreis hihi, met dat autootje voelde ik alle hobbels op de weg, en dat zijn er aardig wat in Duitsland :D Ik moest zelf aankomende vrijdag om 10:00 uur, maar ik ben gebeld dat de afspraak niet door kon gaan.. Nu kan ik zaterdag om 14:45. Nog langer wachten! Veel plezier op het forum, je komt hier echt veel te weten! En natuurlijk veel plezier met je nieuwe boobs! Liefs Roxanne :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.