Ga naar inhoud

Zonnebloem : augustus 2012


Aanbevolen berichten

Heb het even voor je nagekeken...

Jouw prothese is 11,6 cm breed en 5,1cm projectie! Dan denk ik dat je zeker meer krijgt dan een 75C

Ik heb zelf 5,2 cm projectie en kom van een 75B'tje.... en heb nu een 75F

Mijn prothese is wel iets breder en dat scheelt ook in cupmaat, maar dan zou jij straks in bh's echt toch wel zeker een 75D en waarschijnlijk wel een 75E krijgen!

Mijn sportbh was 70D :106: dus op de maat van sportbh's is geen peil te trekken ;)

Laat je niet gek maken door hoe het er nu uitziet :) Ik was ook verbaasd dat ik een 75F had, vond ze in het begin ook niet groot ogen, maarja, een mens kan zich vergissen blijkbaar haha :44:

liefs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het even voor je nagekeken...

Jouw prothese is 11,6 cm breed en 5,1cm projectie! Dan denk ik dat je zeker meer krijgt dan een 75C

Ik heb zelf 5,2 cm projectie en kom van een 75B'tje.... en heb nu een 75F

Mijn prothese is wel iets breder en dat scheelt ook in cupmaat, maar dan zou jij straks in bh's echt toch wel zeker een 75D en waarschijnlijk wel een 75E krijgen!

Mijn sportbh was 70D :106: dus op de maat van sportbh's is geen peil te trekken ;)

Laat je niet gek maken door hoe het er nu uitziet :) Ik was ook verbaasd dat ik een 75F had, vond ze in het begin ook niet groot ogen, maarja, een mens kan zich vergissen blijkbaar haha :44:

liefs ;)

Wauw!!!! Als het klopt wat jij zegt, ik ben je eeuwig dankbaar!!!!! Dan ben je mijn held hoor :)

Maar dan moeten ze echt nog wel dubbel zo groot worden als nu. Helemaal als ik mezelf vergelijk met andere meiden met zelfde aantal cc en ongeveer dezelfde uitgangspositie, zij hebben ze 1 dag po echt zoveel groter als ik!!

Jouw berichtje maakt me wel blij!! Nu maar duimen dat ik niet bij degenen hoor die echt veel cc nodig hebben.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik duim met je mee, want die meiden zijn er natuurlijk ook, de-veel-cc-nodig-meiden :106: helaas. Maar komt tijd, komt raad.

Wat was jouw uitgangspositie eigenlijk? Waar ben je op gestart qua cupmaat? Niet dat ik je blij maak met een dooie mus haha.

xxx

Ik ben gestart met een 75A, geen lege cup, gewoon mini tietjes maar wel stevig. Qua breedte van borst had ik eigenlijk een B cup nodig, bij een A is de beugel net te klein, maar qua projectie haalde ik een B absoluut niet.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan is die D zeker haalbaar, en die E zit er ook nog wel in, al is dat gewoon even afwachten.

Ik vergelijk het puur met mijn eigen situatie, maar ik zit er niet vaak naast hahaha (bah wat klinkt dat arrogant :107: )

Eventjes geduld nog tot je bh's mag shoppen :D

xxx

Ik lees al een hele poos mee op het forum en wat jij zegt is zeker niet arrogant. Heb inmiddels gemerkt dat jij erg veel kennis hebt waar veel meiden iets aan hebben. Alleen maar goed dat je die kennis gebruikt om anderen te helpen en gerust te stellen.

Ik blijf gewoon hopen dat ik een D krijg en anders heb ik heel veel pech :(

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dat kleine en puntige is omdat de prothesen nog op hun plek moeten komen. Ze zakken als het ware naar hun goede plek. Daarbij rekken ze de borstspier uit. Dat kan een paar weken duren!! Je bent pas een paar dagen post-operatief en je zult zien dat het er over een week of 3 al heel anders uitziet, wat het puntige betreft!!

Kijk eens in de gallerij, er zijn veel mensen die hetzelfde als jij hebben!!

En het is echt een kwestie van geduld :D

Lees maar eens verhalen hier, je zult zien dat heel veel herkenbaar is. :)

Dat je spier dubbel gehecht is, kan ook je deuk betekenen! Maar normaal gesproken trekt dit echt weg. Vraag eens tijdens je controle wat ie precies gedaan heeft? Ben ik ook wel benieuwd naar (sorry ben nieuwsgierig aangelegd :unsure: )

xx BB

Hallo BB,

Bij de controle heb ik even nagevraagd hoe het zat met dat dubbel hechten, maar de arts zei dat hij niks anders had gedaan als normaal gesproken.

Het puntige van mijn borsten is inmiddels helemaal weg. Ze worden al iets zachter en heb geloof ik nog iets vocht tussen m'n borsten. Ze zijn ook nog wat breed, ze zitten nog iets onder m'n oksel. Hoop dat wat nu onder m'n oksel zit nog wat meer naar binnen verschuift, zodat ik een mooi spleetje krijg.

De maat valt me soms nog wat tegen, ze hadden wel wat groter gemogen.

Verder gaat alles heel goed, ben nu 4,5 week po en ben benieuwd of er nog veel zal veranderen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder gaat alles heel goed, ben nu 4,5 week po en ben benieuwd of er nog veel zal veranderen.

Je zult verstelt staan hoeveel er nog gaat veranderen en hoe zacht ze gaan worden. Ik ben nu 3 maanden po en sta ervan te kijken hoe ze nog veranderd zijn, na de magische 6-weken-grens :D

En ok, je bent dus gewoon gehecht, het was wat me het eerste te binnen schoot, vandaar.. :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult verstelt staan hoeveel er nog gaat veranderen en hoe zacht ze gaan worden. Ik ben nu 3 maanden po en sta ervan te kijken hoe ze nog veranderd zijn, na de magische 6-weken-grens :D

En ok, je bent dus gewoon gehecht, het was wat me het eerste te binnen schoot, vandaar.. :)

xxx BB

Ik hoop met name dat ze nog groter zullen worden.... Wat is jouw ervaring?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.