manu Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 hallo,ik ben mama van 3 EN GA BINNENKORT EEN BORSTVERGROTING LATEN DOEN BIJ DR PLOVIER Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 Hallo Manu Dat is kort maar krachtig hahahaha Welkom op het forum Misschien dat je ietsiepietsie meer kunt vertellen?? Hoe ging je consult? Wanneer ga je voor je operatie? Wat wil je graag voor cupmaat krijgen, of heb je een voorbeeldfoto van borsten mee genomen naar Plovier? Wat is de reden van je borstvergroting? Wat heb je nu voor maat? En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan Heel veel lees- en forumplezier!!! Bij vragen: shoot xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 Hallo, ik ben Piepke EN IK VERWELKOM JE OP HET FORUM :45: ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted August 19, 2012 Share Posted August 19, 2012 Spannend!Wanneer ga je voor je bv?ben je al op Consult geweest of doe je consult enige operatie achter elkaar?X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesserke84 Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 wanneer is je operatie? ik heb 14/9 consult en hopelijk in november operatie.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu Posted August 29, 2012 Author Share Posted August 29, 2012 Hallo,ben deze week geweest voor mijn bv en de pijn valt reuze mee,ik had voor mijn operatie b70en daar heeft hij 360cc achter de spier bij gezet .het ziet er al vrij goed uit maar kunnen Julie mij zeggen als ze veel minder worden in volume als de zwelling eens weg is en zijn ingedaald want dat zou ik spijtig vinden je wordt vlug aan de grote gewoon,groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 hoi Manu Dat ligt er helemaal aan hoe ver jouw spier nog gaat uitrekken... Je kunt er pas iets van zeggen na een week of 6... Dan is het meeste vocht weg en is de spier al een stuk uitgerekt... En jah... het went snel he..... haha Rustig aan he!! En geduld is het sleutelwoord xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu Posted August 29, 2012 Author Share Posted August 29, 2012 Oke bedankt ben gewoon wat ongeduldig ben bang dat het te veel in volume gaat minderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Mag ik vragen wanneer je precies geweest bent, dan kan ik je titel aanpassen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Hallo,ben deze week geweest voor mijn bv en de pijn valt reuze mee,ik had voor mijn operatie b70en daar heeft hij 360cc achter de spier bij gezet .het ziet er al vrij goed uit maar kunnen Julie mij zeggen als ze veel minder worden in volume als de zwelling eens weg is en zijn ingedaald want dat zou ik spijtig vinden je wordt vlug aan de grote gewoon,groetjes Hoe is het gegaan? Was je zenuwachtig.. Heb je een mannelijke of vrouwelijke anesthesiste gehad die de narcose toe heeft gediend? Had je foto's meegenomen als voorbeeld voor de cupmaat of welke cup wilde je ongeveer hebben? Groetjesss Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu Posted August 30, 2012 Author Share Posted August 30, 2012 Maandag 27aug ben ik geweest,ik had supervriendelijke vrouwelijk personeel die mij hielpen,narcose viel heel goed mee en die verwarmde operatietafel was zalig da ontspande helemaal en op 2 min was ik in dromenland en ben niet ziek geweest ik had wat foto's mee en de dokter zei achteraf dat het ging uitkomen op een cup c ,ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu Posted September 14, 2012 Author Share Posted September 14, 2012 Hallo ,ben nu bijna 3weken geopereerd en nu voel ik precies aan 1borst vanboven zo luchtbelletjes je kunt er op duwen en dan verdwijnt het even voor daarna terug te komen,heeft iemand hier ervaring mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 Hoi Manu Het zou best nog vocht kunnen zijn, dat ergens tussenuit piept, of lucht. Dit komt vaker voor idd. Is dus niets ernstigs. Kan weer een tijdje duren eer het weg is, en voelt een beetje gek, maar het kan geen kwaad Hoe gaat het verder met je? Ik zal dit bericht trouwens even verplaatsen naar je eigen topic xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu Posted September 19, 2012 Author Share Posted September 19, 2012 A oke bedankt,Ja al in orde ze zien er al super uit ze moeten wel nog wat indalen. 8 oktober moet ik op controle,zou ik nu al voor een nieuwe bh kunnen kopen of nog even wachten tot ik op controle ben geweest,en mag je nu al een voorgevulde bh kopen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Hoi Manu Bedoel je voorgeVORMD? Dat is namelijk iets anders dan een 'gevulde' bh Een gevulde laat me denken aan push up en dat mag nog niet. Een voorgevormde, dus een soort van hardere cup in de bh, dat mag wel In principe mag je van de meeste chirurgen voor bh's gaan shoppen rond de 6 weken po. Bij anderen mag je al na 4 weken een gewone bh dragen. Maar na 6 weken kan er ook nog vaker wat veranderen aan de maat, dus ik zou nog niet helemaal los gaan Bij mij is er tussen 6 weken en 3 maanden niet veel meer veranderd qua maat, maar ik had een wissel, dus weet niet of het te vergelijken is xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Inderdaad niet meteen te veel bh's kopen, ik weet dat het heel lastig is om niet meteen 'all out' te gaan maar ik had er zelf wel een aantal gekocht na 6weken PO maar deze pas ik nu allemaal niet meer... Alles is te klein, wat vet zonde natuurlijk.. En ook waren het niet de goedkoopste bh's dus kan mezelf wel voor mn kop slaan nu.. Tussen 6weken PO en 5maanden PO ben ik nog twee cupmaten 'gegroeid'.. Heeft waars te maken met de Dual plane plaatsing denk ik. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Tussen 6weken PO en 5maanden PO ben ik nog twee cupmaten 'gegroeid'.. Jammer voor je bh's maar ik kan het toch niet laten om te zeggen: geluksvogel Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu Posted September 23, 2012 Author Share Posted September 23, 2012 Dan zal ik nog maar 2weekjes wachten tot ik groen licht krijg van de pc ,tijgertje kun je die duo plane vergelijken met achter de spier,want zo zijn mijn gezet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.