Ga naar inhoud

ff voorstellen!


Jenni

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben Jenni, 40 jaar, uit Amsterdam.

Ik heb in 1997 een bv laten doen en heb nu sinds een paar jaar kapselvorming in mn linkerborst. De bv laten doen bij de Jan van Goyenkliniek in A'dam. Jaren veel plezier dr aan gehad, niks aan de hand, beiden borsten heel natuurlijk en soepel.

Maar het laatste jaar werd die linker dus steeds harder en pijnlijker. Dus terug naar de Van Goyen om te kijken wat er aan gedaan kon worden, ook met het hele PIP-verhaal in mn hoofd natuurlijk, want er kwamen, volgens de media, steeds meer risico-jaren bij, op een gegeven moment hadden ze t zelfs al over 1998!

De chirurg die mij bv had gedaan werkte daar niet meer dus ik ben terechtgekomen bij dr. Buncamper, hij constateerde kapselvorming Baker 4. En met het oude operatieverslag erbij kon hij mij melden dat het in ieder geval GEEN PIP-protheses waren. Een hele zorg minder natuurlijk, maar als het wel PIPs waren geweest werd het hele verhaal natuurlijk vergoed.....want t kost nogal wat als ik t zelf moet bekostigen. Ik had al hele 'op-afbetalings-constructies' in mn hoofd :-)

Toch maar een verzoek ingediend bij de zorgverzekeraar Agis want ik had volgens de chirug toch wel een kans op vergoeding, Baker 4 is een mediche indicatie ;-)

Vorige week ben ik gebeld: t wordt vergoed!!! Vandaag ben ik op consult geweest en de mogelijkheden besproken. Sta je dus voor de keuze: ronde of anatomische....en hoe groot, want de jaren en een dochter hebben ook hun tol gehad natuurlijk, t is behoorlijk gaan hangen ;-)

Dus hier ben ik dan, met nieuwsgierigheid naar lotgenoten en vragen.....

Want heeft er iemand ervaring met dr. Buncamper, wat wordt er door iedereen geadviseerd, ronde of die druppel, ook nieuwsgierig naar de resultaten van iedereen, ik hoop het hier te vinden!

En wellicht heb ik ook weer antwoorden voor een ander.....

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jenni

Welkom op het forum :viannen_01:

De bekende lastige vragen hihi, want de enige die een beslissing kan maken ben jij. :106: Wat heeft je pc geadviseerd? Rond of anatomisch? En wat heb je nu eigenlijk?

Als je nu rond hebt, zou ik niet voor anatomisch gaan... De pocket moet voor een anatomische prothese namelijk precies op maat gemaakt zijn, anders bestaat de kans dat ie gaat draaien. Dus dan zou ik zeker voor rond kiezen......

Ik zelf heb sowieso rond, omdat ik dat het mooiste resultaat vind geven voor mezelf.

Welke maat... sja, wat wil je? Heb je een voorbeeldfoto van wat je graag zou willen? Vaak is het handig om die mee te nemen naar je pc om hem dan te laten bedenken wat je daarvoor nodig hebt.

Niet ALLES kan..... Het is allemaal afhankelijk van je eigen borstbreedte en de rekbaarheid van je huid. Ook hierin zou de pc je een goed advies moeten kunnen doen.

Wat je zelf kunt doen is heeeeeeeeeeel veel lezen hier en vragen stellen als je ergens niet uit komt, of je iets wilt weten wat je niet kunt vinden.

Rechtsboven in het scherm is een zoekvenster. Je kunt hier zoeken op klinieken, plastisch chirurgen, of gewoon op trefwoorden!

Heel veel succes, lees- en forumplezier!

En bij vragen: shoot! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Toch een kleine 14 jaar plezier gehad van je 'oude' boobs... en dan nu de vergoeding.. daar wordt een mens blij van :35:

En dan over de overige vragen die je hebt.... zoals Best-Boobie hierboven al perfect heeft uitgelegd: je chirurg kan je hierin het beste adviseren.

Je kan voor jezelf een stel boobs uitzoeken op een foto, en je chirurg vragen of dit haalbaar is...

Dan zitten jullie ongeveer op dezelfde golflengte kwa idee wat je 'mooie boobs' vind.

Succes met alles!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.