Ga naar inhoud

Lola1966: 22 oktober 2012: Maxima Medisch Centrum : Dr Mesters


Aanbevolen berichten

Hallo,

Na heel veel wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt, een borstverkleining. De voorlichting bij de PC was wel schrikken (alles wat er fout kan gaan) maar ik zet door.

Eind oktober staat de operatie gepland in het MMC in Veldhoven, bij PC Mesters. De goedkeuring van de ziektekostenverzekeraar was heel snel binnen. Ik heb meteen een vraag voor jullie lezers; wat voor soort bh kan ik het beste aanschaffen? Met voorsluiting? Waar? Verder zijn alle tips, positieve ervaringen van harte welkom.

Groetjes, Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lola,

Er valt hier vanalles te lezen en te leren. Lees gerust wat rond. Ik heb de operatie al achter de rug, en heb nu een maatje d!

Kliniekbh kreeg ik in de kliniek , tsja de naam zegt t al. Als je die niet krijgt wellicht bestellen bij emdaplast heet t geloof ik, met voorsluiting. Alhoewel de maat bepalen in een glazen bol kijken is...

Er zijn deze week heel wat nieuwe bvk s dus jullie kunnen samen aftellen!

Groetjes anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom op het forum. Er is hier nog iemand geopereerd door hem, en volgens mij ook een borstverkleining.

En idd een sportbh met voorsluiting! Is echt ideaaaaalllll!!

Via google zijn er veel te vinden.... zoekwoorden "post operatie bh" of bijv " medische sportbh".... kun je kijken wat betaalbaar enz is.

Wel even vtv informeren bij het ziekenhuis of je er daar geen meekrijgt :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lola,

Ik heb er ook een van de kliniek gekregen, maar heb zelf nog een extra bh besteld bij www.emdaplast.nl

De bh's die zij verkopen zijn nl ook speciaal voor na een operatie.

En het is wel fijn als je er minimaal 2 hebt, want als er 1 in de was zit, kan je in ieder geval nog die andere aan :)

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn sport BH gekocht bij livera, wel met achtersluiting. ik vind het super fijne bh's kosten ongeveer 30 euro.

ben blij dat jij wel te horen kreeg wat er mis kon gaan. ik heb dit zelf namelijk nooit te horen gekregen en heb me op internet in moeten lezen. Helaas was ik ben ik dus wel iemand die complicatie's heeft gekregen na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lola,

Knap dat je doorzet! Ben je bij meerdere klinieken gaan kijken?

Wanneer heb je je gesprek bij de pc gehad? Ik loop 1 stapje achter jou dus ik vind het fijn om te lezen wat er voor mij nu gaat komen! Bij jou kan het aftellen gaan beginnen! Kijk je er naar uit of tegenop ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Vandaag over een week is het zover, mijn bvk. Vind 't nu toch wel heel spannend worden, word 's-nachts zelf wakker.....Hoe zal 't zijn na de operatie, de pijn, hoe te douchen, haren wassen. Allemaal van die vanzelfsprekende dingen nu...........maar straks???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lola,

Vooral even ontharen van te voren... :) benen, oksels enzo... Dat schiet na de operatie er een beetje bij in...

Haren lekker laten wassen, pijn heb je pilletjes voor, maar na een paar dagen slik je niet eens meer n paracetamol! douchen ach vroeger moest het ook aan de kraan.

Komt goed meid, laat t gebeuren en denk aan die zware last die je straks nooit meer goeft te dragen!!!!!!!!!

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.