Ga naar inhoud

Hoe GROOT moeten ze worden??


cirella

Aanbevolen berichten

He meiden,

Ik wordt een beetje gek van mezelf. Jullie kennen het vast wel... DE datum komt steeds dichterbij en je vraagt je af of je de juiste keuze gemaakt hebt. Je hebt dingen doorgesproken met je pc, maar ineens ga je twijfelen. Net zoals een bruid gaat twijfelen over haar jurk of as man....

Aaaaah ik wordt gek!! Ik wil gewoon mooie ronde borsten, niet te klein niet te groot!!! Niet uitstekend aan de zijkanten, niet hangen, mooi recht vooruit....

En wat als ik wakker wordt na mn bv en denk... WOW dat is wel heeeeeel groot uitgevallen??

Pff.. wat denken jullie (ervaringsdeskundigen :))? 450 cc een mooi maatje voor mij? Ik ben 1.81 m en 64 kg... Als ik nu kleding aan zou hebben zonder bh zie je nauwelijks (aan mn boezem) dat ik n 'meisje' ben. Ik zou wel een 75 c cup willen hebben (en dan heb ik het niet over de bh maat na mn bv) maar hoe een c cup er bij een 'normaal' persoon er uit zou zien... haha... alsof jullie niet normaal zijn :D

Lieve groet,

Cirel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja ik weet niet of je van tevoren kan zeggen hoe de borsten er uit komen te zien, en ook niet bij iemand anders.

Ik heb met 360cc een D cup gekregen, maar het lijkt eerder een C cupje in een truitje. Ik ben 1.81 meter dus zonder bh zien ze er mooi uit in verhouding met mijn lijf. Niet te groot niet te klein maar het is maar wat je zelf wil.

Je kan bij de kliniek passen, dat komt wel aardig overeen met hoe het er uiteindelijk uit komt te zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.