Ga naar inhoud

Slapen zonder bh aan :)


Aanbevolen berichten

Ik mag na zes weken zonder bh slapen. Maar weet nu al dat ik dat dan nog niet ga doen, ik hou hem nog wel even aan. Vind mijn harnasje heel veilig en lekker zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties! :)

Ik ga het denk ik toch maar een keertje volgende week proberen :) Ben dan 6 weken PO, en het lijkt me wel erg prettig, maar toch ook een beetje eng! :(

MissBM; Was je niet bang dat ze ging schuiven, of dat je er verkeerd op ging liggen of iets?!?? :(

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben bijna 8 weken po en draag de kliniekbh toch nog 's nachts, voelt lekker veilig aan en met dat ik sinds enkele nachten weer op m'n zij slaap (jippiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!), hou ik em ook nog wat langer aan.

Succes ermee Deb, laat weten hoe het bevalt!

Ciaokes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

ik heb de bh ook meteen na 6 weken uit gegooid 's nachts, maar ik doe hem toch nog wel weer af en toe aan, gewoon, omdat het beter is ingepakt dan. Vroeger sliep ik altijd zonder bh,maar nu vind ik het verkeerd aanvoelen als ze overal naartoe zwieren zeg maar.haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.