Jump to content

Slapen zonder bh aan :)

Recommended Posts

Hoi meiden,

Even snel een kort vraagje;

Vanaf wanneer is het ‘toegestaan’ om zonder bh te gaan slapen ? :)

En hoe was/is jullie ervaring bij de eerste keer zonder bh te gaan slapen? Eng of prettig of iets anders...?!?? :)

Liefs Deborah

Guest liesje83

Ik mag na zes weken zonder bh slapen. Maar weet nu al dat ik dat dan nog niet ga doen, ik hou hem nog wel even aan. Vind mijn harnasje heel veilig en lekker zitten!

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties! :)

Ik ga het denk ik toch maar een keertje volgende week proberen :) Ben dan 6 weken PO, en het lijkt me wel erg prettig, maar toch ook een beetje eng! :(

MissBM; Was je niet bang dat ze ging schuiven, of dat je er verkeerd op ging liggen of iets?!?? :(

Liefs Deborah

mwaahh niet echt heb een goed herstel gehad dus had er wel vertrouwen in .

Was me ook wel duidelijk gemaakt dat ik dat soort dingen gewoon moest gaan proberen .

Deed wel af en toe de sport bh aan als het even niet lekker voelde , maar dat was maar 2 weekjes.

• 2 weeks later...

Ik was ook zes weken PO maar weet nog wel dat ik soms de bh nog wel eens aantrok. Dat ding die ik eerst bijna haatte en wel uit het raam kon gooien voelde aan het eind ineens toch wel lekker veilig en vertrouwd haha. :1:

Ik ben bijna 8 weken po en draag de kliniekbh toch nog 's nachts, voelt lekker veilig aan en met dat ik sinds enkele nachten weer op m'n zij slaap (jippiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!), hou ik em ook nog wat langer aan.

Succes ermee Deb, laat weten hoe het bevalt!

Ciaokes

Hey hey,

ik heb de bh ook meteen na 6 weken uit gegooid 's nachts, maar ik doe hem toch nog wel weer af en toe aan, gewoon, omdat het beter is ingepakt dan. Vroeger sliep ik altijd zonder bh,maar nu vind ik het verkeerd aanvoelen als ze overal naartoe zwieren zeg maar.haha

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.