Deborah89 Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Hoi meiden, Even snel een kort vraagje; Vanaf wanneer is het ‘toegestaan’ om zonder bh te gaan slapen ? En hoe was/is jullie ervaring bij de eerste keer zonder bh te gaan slapen? Eng of prettig of iets anders...?!?? Liefs Deborah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest liesje83 Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Ik mag na zes weken zonder bh slapen. Maar weet nu al dat ik dat dan nog niet ga doen, ik hou hem nog wel even aan. Vind mijn harnasje heel veilig en lekker zitten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chantalle2011 Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Goedemorgen,Bij mij vanaf 6 weken maar om eerlijk te zijn slaap ik nog steeds met een stevig topje aan ! Dit voelt voor mij een stuk prettiger ook al ben ik al 6 maanden po :-)Groetjes Chantalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 ikke wel hoor na 6 weken heeeerrrlijk was eindelijk bevrijdt !! Was effe spannend maar viel me 100% mee . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 Hoi hoi, Bedankt voor jullie reacties! Ik ga het denk ik toch maar een keertje volgende week proberen Ben dan 6 weken PO, en het lijkt me wel erg prettig, maar toch ook een beetje eng! MissBM; Was je niet bang dat ze ging schuiven, of dat je er verkeerd op ging liggen of iets?!?? Liefs Deborah Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 mwaahh niet echt heb een goed herstel gehad dus had er wel vertrouwen in . Was me ook wel duidelijk gemaakt dat ik dat soort dingen gewoon moest gaan proberen . Deed wel af en toe de sport bh aan als het even niet lekker voelde , maar dat was maar 2 weekjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Ik was ook zes weken PO maar weet nog wel dat ik soms de bh nog wel eens aantrok. Dat ding die ik eerst bijna haatte en wel uit het raam kon gooien voelde aan het eind ineens toch wel lekker veilig en vertrouwd haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aysha Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Ik ben bijna 8 weken po en draag de kliniekbh toch nog 's nachts, voelt lekker veilig aan en met dat ik sinds enkele nachten weer op m'n zij slaap (jippiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!), hou ik em ook nog wat langer aan.Succes ermee Deb, laat weten hoe het bevalt!Ciaokes Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Bella* Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Hey hey, ik heb de bh ook meteen na 6 weken uit gegooid 's nachts, maar ik doe hem toch nog wel weer af en toe aan, gewoon, omdat het beter is ingepakt dan. Vroeger sliep ik altijd zonder bh,maar nu vind ik het verkeerd aanvoelen als ze overal naartoe zwieren zeg maar.haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mln Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 hier ook 6 weekjes. Oooo wat was het heerlijk om weer au naturel te kunnen slapen. Ik ben alleen zo bang dat ze dan sneller gaan hangen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.