Ga naar inhoud

Malibu : augustus 2012 Dr. Visser: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Afgelopen vrijdag heb ik een borstvergroting ondergaan. Ik ben het laatste jaar 18kg afgevallen en heb ook 1 kindje van ondertussen 6.

Na maanden, jaren nadenken heb ik de knoop doorgehakt. Ik kon het niet meer aan om te blijven rondlopen met een klein cupje die dan nog amper gevuld was. Aangezien ik ook redelijk groot ben 1.80cm vond ik het zeker geen zicht met kleine muggenbeten.

Ik ben op consultatie gegaan en 1,5week nadien heb ik de operatie al ondergaan.

De operatie op zich heeft amper 35minuten geduurd en is heel goed verlopen. Nu loop ik voorlopig rond met een ondersteunende BH en een borstband. Zo meteen mag ik de borstband verwijderen en ben ik eens benieuwd naar het voorlopige resultaat. Ik heb mijn nieuwe borsten al ontmoet net na de operatie, maar toen verkeerde ik nog in een roes waardoor ik niet echt besefte wat ik zag :o)

Ik had een B 85 en nu is er een High profile van 425cc in geplaatste. Ik ben gewoon zeer benieuwd naar het resultaat en houd jullie zeker op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Malibu

Welkom op het forum!! :viannen_01:

Hopelijk heb je een goed herstel! En ga je zeer tevreden zijn met je nieuwe boobs. Er zijn velen je voorgegaan, zoals je waarschijnlijk al hier hebt kunnen lezen. Fijn dat het kan tegenwoordig he!

Bij welke plastisch chirurg ben je geweest en in welke kliniek? Dan pas ik even je topictitel aan en hoor je er helemaal bij :D

Wordt vast een mooie maat met die 425 cc!!

Bij vragen: shoot! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

Ik heb ook zeer lang nagedacht over een eventuele borstvergroting. Ik heb altijd een mooie B cup gehad, maar door zwangerschap en het feit dat ik het afgelopen jaar 18kg ben afgevallen zijn mijn borsten mee verdwenen.

Dus heb ik alle moed bij elkaar gezocht en toch een afspraak gemaakt. De laatste week van juli heb ik gebeld en op 2 augustus kon ik al langskomen voor een eerste consult bij dokter Visser in de WK. Ik was die dag heeeeel zenuwachtig, gewoon omwille van het feit dat je aan je lichaam laat sleutelen en het toch niet echt medisch noodzakelijk is.

Ze is idd heel direct, stelt concrete vragen maar weet wel wat ze doet. Ze vroeg vooraf wat men verwachting was en had gezegd dat ik gewoon nette borsten wou die pasten bij mij gehele figuur. Ik ben namelijk 1.80cm en heb redelijk brede schouders. Ze heeft metingen gedaan, is een BH gaan nemen en heeft dan een aantal protheses als voorbeeld gegeven. Er is niet gesproken over cc's of een maat. Ze vroeg me gewoon te kijken in de spiegel en een mening te geven over hoe ik hierover dacht.

Na het consult heb ik een afspraak gemaakt voor de operatie en die meteen een week nadien kon plaatsvinden, wat ideaal was want ik werk ik het onderwijs en dan heb ik nog wat tijd om te herstellen.

Dus vorige vrijdag was het zover. Ik ben toegekomen, zeer goed onthaald en heb de nodige uitleg gekregen. De kamers zijn netjes en het personeel heel vriendelijk. Om 12.40u was ik in het operatiekwartier en om 13.20u al terug op mijn kamer om te recupereren en wat uit te roezen van de slaapverdoving (op zich wel een leuke kermiservaring eigenlijk) ;o)

Rond 3u heb ik een glas cola gekregen om terug wat op krachten te komen en om 16u heb ik de kliniek vlotjes verlaten.

Ik heb 3 dagen een borstband moeten dragen omdat ik wel heel fel had gebloed tijdens de operatie (maar dat is typisch ik) en dan zouden bloedvaatjes sneller terug herstellen. Maandag was het zover...ik mocht de band verwijderen en de bh even uitdoen. Na 2 dagen van toch niet zo een gezellige pijn (nl onder de spier geplaatst) was ik erg benieuwd! Het eerste gevoel was echt raar...ik heb borsten?!? Het model is er idd nog ver in te zoeken door die knelling van die band, maar binnen enkele weken zal dit vast wel mooier zijn. Ik heb monobloc 425cc onder de spier, dus dat zal best wel een hoopje zijn, maar ik houd jullie op de hoogte.

Nu gaat het alvast veel beter, de pijnstillers zijn nog welkom, maar kan al gewoon functioneren.

Tot binnenkort

Groetjes Malibu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Malibu,

proficiat met je boobs...En nu weer herstellen, al heb je de ergste dagen alweer achter de rug.

En je schrijft dat je een borstband hebt gehad vanwege je bloeding? Wat is dat voor iets als ik vragen mag..?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.