shirleyliliana010 Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Ik heb borstvergroting laten doen op 27-01-2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Hoi Shirey, Welkom op het forum! En hoe bevallen je boobs nu je 'helemaal' genezen bent? Ben je er tevreden over? Groetjes Piepke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Femke35 Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Hoi Shirey,Welkom op het forum! Wat heb je precies laten doen (CC, type BV, etc)? Wat was je cup en wat is het nu geworden.lfs Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 hoiii ,Wat weinig text !!!Welkom en hoop dat je blij ermee bent !!Mischien dat je nog wat over jezelf kunt vertellen en hoe je ervaring was .Groetjes Miss B Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Hoi hoi Welkom op het forum idd. Het lijkt wel alsof je een post moest doen om foto's te kunnen zien in de galerij en dacht: ach laat ik maar schrijven dat ik een operatie heb laten doen Vertel eens wat meer over jezelf haha. Wij lezen graag verhalen, net zoals jij verhalen van anderen zult lezen xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
shirleyliliana010 Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 Hallo dames,Het is niet dat ik wat erop had geschreven zodat ik foto's kan bekijken.Ik kon mijn eigen foto's niet veranderen en bekijken. De operatie was goed gegaan. Bij mijn galerij kunnen jullie mijn foto's bekijken en er staan informatie over mijn borsten.De genezing is goed gegaan, mijn littekens zijn nu al bijna niet meer te zien.Ik heb het in Rotterdam bij dr Wu van park kliniek centrum laten doen.Hiervoor had ik cup 70aa en na de operatie laten opmeten kwam ik uit op 70D,Toen ik bh's ging passen was 70D de cup net te klein en kreeg ik 70E.Tot nu toe kan ik nog steeds niet geloven dat als ik bh's ga kopen dat ik voor 70E moet zoeken.Ben er zeer te vrezen over mijn nieuwe boobies.Mijn kleren staan mij nu veel leuker en durf normaal te lopen in mijn bikini zonder te verbergen! Ben voor het eerst naar sauna gegaan. Zo tof dat ik meer zelfvertrouwen daardoor heb gekregen. Liefs xx Shirley Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.