Ga naar inhoud

Hoelang voor BV starten met Arnica druppels en welke dosering?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

De titel zegt het al....ik heb een flesje Arnica druppels (D6) gekocht (heb 13 september a.s. mijn wissel) maar kan nergens terugvinden hoelang voor de operatie ik er mee moet beginnen, welke dosering en hoelang na de BV nog door te gaan.

Ik hoor graag jullie ervaringen!

Dankjewel :-)

Liefs, Supergirl xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Ik ben ruim 2 weken van tevoren ermee gestart ...

Schijnt alleen een beetje oppassen te zijn vanwege de alcehol die erin zit ..je kan ook tabletten krijgen .

Ik heb de dag voor de operatie ze niet meer genomen .

Dosering is geloof ik (chek de gebruiks aanwijzing even ) 10 druppels 3 x per dag .

Ben zelf doorgegaan zolang ik het nodig vond .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die druppels verdunnen je bloed. wat MBM al zei, om die tabletjes te nemen. Ze zijn echt heel klein. Is verstandiger. Twee wk alvorens, maar hoelang erna weet ik eigenlijk niet. Ik was er al gauw mee gestopt, omdat ik zo ernstig blauw werd, dat ik dacht, bij mij helpt t niet. Die Arnica gel heeft t snel laten vertrekken.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Voor mij duurt het nog maar 12 dagen ik word 20 september geopereerd voor een bv :)

ik begin vanaf 13 september met de arnica druppels en de vitamine C dan moet het goed komen, al echt aan het aftellen hoor nu.

Maar de dagen lijken nu wel weken :(

xxx Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm..... het dringt nu pas tot me door wat de titel van dit topic is.....

De druppels van Arnica bevatten alcohol... en dat is bloedverdunnend, dus eigenlijk niet aan te raden. Je kunt wel de tabletjes arnica slikken, die bevatten geen alcohol.

Heb dit hier vaker op het forum gelezen, vandaar even mijn toevoeging

xx BB

Oh, pffff ben duf, ik zie dat miss sport dat hierboven ook al geschreven heeft... sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.