Ga naar inhoud

Steefke-89 : 1 september 2009 : Dr. D'Hondt :Royal Beauty Clinic : Tongeren


Gast steefke-89

Aanbevolen berichten

Gast steefke-89

Hallo allemaal,

Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Stephanie en ben 20 jaar.

Al een hele tijd zat ik na te denken over een borstvergroting, waardoor ik veel informatie op internet heb opgezocht

en een aantal mensen gesproken had waarvan ik wist dat zij ook hun borsten hadden laten vergroten.

Een kennis van mij had me Dr D'Hondt aangeraden in Tongeren. Ik heb bij haar het resultaat mogen zien en het zag er inderdaad prachtig uit.

Een aantal weken geleden ben ik bij Dr D'Hondt op consult geweest en was meteen heel enthousiast en besloot dus ook een afspraak te maken.

Zaterdag 29 augustus was het zover!

Ik was de dagen ervoor totaal niet zenuwachtig, 's nachts heb ik ook nog prima geslapen maar toen ik zaterdag wakker werd was ik toch wel

een beetje zenuwachtig. Ik moest al om 7.30 daar zijn, dus 6.30 ben ik samen met mijn vriend vertrokken.

7.00u waren we al daar, ruim op tijd dus. Veerle, de vrouw van de chirurg kwam meteen naar me toe om nog even te praten.

Toen mocht ik al meteen door naar Dr D'Hondt, waar we nog even alles doornamen. Hij tekende alles op mijn borsten en toen kon ik al naar

de operatiekamer. De anestesist stelde mij heel erg op mijn gemak, en na 3 seconden sliep ik al.

Toen ik wakker werd, had ik het heel erg koud, maar Veerle was al snel bij me en zij zorgde voor een verwarmde deken.

10 minuutjes erna mocht mijn vriend al bij me op de kamer. Ik voelde me heel goed, en een uur verder mocht ik dan ook alweer naar huis.

Rond 12 uur waren we alweer weg, dus voor half 1 was ik thuis.

Voor de operatie had ik een 70A. Ik heb gekozen voor protheses van Mc Ghan st410, 245cc aan beide kanten.

Waardoor ik op een grote B, kleine C zou uitkomen.

Ik heb ze via de borstplooi achter de spier laten plaatsen.

Op het moment draag ik een sportbeha in de maat 70B maar deze zit wel heel strak.

Denk dat het uiteindelijk misschien toch een maatje meer zal worden.

Ik heb heel weinig pijn, had het echt veel erger verwacht.

Dit is mijn eerste dag zonder pijnstillers, maar tot nu toe heb ik nog nergens last van.

Komende vrijdag moet ik terug, dan gaat de tape eraf, dus ben benieuwd!

Dan kan ik eigenlijk pas goed zien hoe het eruit ziet!

Als iemand vragen heeft, hoor ik het wel.

Ik ben in ieder geval super tevreden over Dr D'Hondt!

Groetjes Stephanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steefke,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Lekker trouwens dat je helemaal niet zenuwachtig was van te voren, ik weet niet waar ik het zoeken moet haha (ik ben overmorgen aan de beurt..)

Ga je ook foto's plaatsen? Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Nu eerst maar lekker "aansterken"!

Groetjes Claar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast steefke-89

Ja de foto's komen er zeker nog aan.

Ik wacht even tot vrijdag, dan mag de tape eraf dan kan ik een foto zonder tape maken.

En dan zal ik ze zo snel mogelijk erop zetten!

En wat betreft de zenuwen..Ik wilde het gewoon zo graag, dat ik gewoon blij was toen het zover was.

Ik maakte me nergens druk om, ging er gewoon vanuit dat het wel goed zou komen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi steefke,

Allereest een dikke proficiat met je boobs en welkom ;)! Is wel fijn dat je het zo leuk ervaart he?

Ik heb 240 cc gekregen op de spier en had zelf AA na de operatie had ik 75B sportbeha aan en die zat ook vrij strak.

Maar nu heb ik cupmaat C nodig.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast steefke-89

Heey Johanna,

Ja ben er tot nu toe echt super bij mee, en dat zal alleen nog maar leuker worden.

Ik heb jouw foto's bekeken, maar t ziet er echt super mooi uit.

Denk dat ik die van mij wel een beetje met die van jou kan vergelijken.

Groetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast steefke-89

Ik heb ook wel last van spierpijn gehad..Kon ook niet heel veel de eerste 2 dagen,

maar echt pijn kan ik het niet noemen. Had het me gewoon veel erger voorgesteld..

En nu (na 4 dagen) is de spierpijn eigenlijk al zo goed als weg.

Kan nu echt al heel veel dingen zelf.

Kusje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat had ik ook maar ik kreeg echt nog wel last hoor, van me borstbeen enzo..... En giga spierpijn.

Ik hoop het natuurlijk niet voor je, hoe minder pijn, hoe beter, toch??!!!!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Steefke,

Ik ben net als jou bij Dr. D'Hondt geopereerd, ondertussen wel al een half jaar geleden.

Heb ook 245 cc in beide borsten en ze zitten ook achter de spier.

Fijn dat het zo goed gaat met je revalidatie!!

Heb eigenlijk ook geen enkele keer echt pijn gehad, meer wat ongemak aangezien mijn borstspieren echt heel slap waren. Een jeansboek toeknopen ofzo lukte mij echt niet goed, vandaar maar een paar weken in jogging rondgelopen :)

Wat ik je wel aanraad is om nog rustig aan te doen, ook al heb je praktisch geen pijn.

Ik had ook snel de neiging om vanalles te doen, omdat ik me zo goed voelde, maar dat heb ik me achteraf wel wat beklaagd toen mijn ene borst ineens begon te zeuren.

Ze hebben echt wel een dik jaar nodig om volledig te genezen. Dat ervaar ik bij mezelf toch.

Zal natuurlijk ook wel wat afhangen van persoon tot persoon :)

Ik kan je alleen maar zeggen dat ik er SUPERBLIJ mee ben, en dat ik er elke dag fierder en fierder op word!

Geniet ervan meid!!

Groetjessssss

Mixed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast steefke-89

Heey Mixed,

Ik heb inderdaad de neiging om al van alles te gaan doen,

moet mezelf af en toe echt 'beheersen' haha.

Ik krijg mn spijkerbroeken wel zelf aan, maar als k de deur niet uit hoef

hou ik ook lekker mn jogging broeken aan hoor..

T ziet er echt super mooi uit bij jou!

Heb net naar de foto's gekeken.

Ik ben er nu echt al super blij mee! :rolleyes:

En t zal alleen maar mooier worden..

Groetjes Steef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe krijgen jullie die tekst in je profiel bij 'About me'?

Ik kan er niet typen..snap niet hoe t moet haha.. :21:

Nou..k hoor t wel! Xje

Bedoel je de handtekening?? Want als ik in mijn profiel op het tabblad about me klik, zie ik mijn handtekening: de ticker en paarse tekst onderaan elk bericht van mij..

als je dat bedoelt, ga je naar instellingen en zie je link in het menu: wijzig handtekening daar kun je dan je tekst typen ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Steefke,

Ben er zelf ook heel blij mee..

Ga jij geen foto's plaatsen?

Ben zeer benieuwd naar die van jou!

Is de tape er ondertussen al af? Deed toch zalig hé, niet waar??

Wat een verademing dat was hihi..

Rust nog goed!

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Mixed,

Ja ik heb al n boel foto's gemaakt, moet alleen ff uitzoeken hoe ik zo'n album moet maken -_-

Maar heb tijd genoeg, dus ga ik dalijk meteen doen! :rolleyes:

De tape is er vorige week vrijdag vanaf gegaan. De eerste avond heb ik wel even last gehad,

voelde ook heel vreemd aan vond ik! Maar de dag erna was alles prima.

Voelt echt een stuk beter en ik kon ze natuurlijk beter zien..

Vanavond weer terug voor controle..ben benieuwd..maar neem aan dat alles goed is.

Heb nergens last van dus..

Ik ga eens ff kijken om zo'n album aan te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steefke,

Ik ben op 20 mei geopereerd door Dr D'Hondt, echt een schat van een man he. Ik heb ze ook achter de spier gekregen en bijna geen pijn gehad. Ondertussen ben ik 3,5 maand verder en ik heb nergens last van. Alleen aan de onderkant van mijn borsten heb ik nog niet veel gevoel maar dat kon lang duren omdat de zenuwen daar doorgesneden zijn. Ik heb hetzelfde aantal cc gekregen als jij en na 6 weken was ik nieuwe bh's gaan kopen: 75c. Maar nu zijn die allemaal te klein en heb ik een 75d :18: nodig! Ik denk dat het komt door het oprekken van de spier dat ze achteraf groter worden. Ik ben er wel SUPERblij mee want je went snel aan je grotere borsten.

Geniet van je nieuwe boobies en denk eraan om het rustig aan te doen.

Liefs, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Fascia,

Ja hij is inderdaad super. Ben echt heel tevreden over hem.

Ik ben deze week ook al bh's gaan passen..weet dat het nog gezwollen enzo is,

maar ik kon t niet laten! haha..

Maar toen had ik een 70C nodig..dus ben benieuwd'.

Heb het inderdaad wel al vaker gelezen, dat ze na een tijdje toch groter worden.

Maar zou het ook niet zo erg vinden hoor :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb er geen opgezet. Was de beginfoto's kwijtgeraakt en nu is mijn camera binnen voor reparatie. Was ook weeral een tijdje geleden dat ik op het forum was. Als Mijn camera hersteld is zal ik proberen nog foto's van het eindresultaat erop te zetten.

Liefs, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Claar, welgefeliciteerd met je nieuwe boobies!

om maar meteen met de deur in huis te vallen. er is mij vandaag 395 cc anatomisch voor de spier geadviseerd, maximaal zou ik 440 voor de spier kunnen hebben, maar vond ik iets te heftig gezien alle foto's die ik tot nu toe heb bekeken. ben nog net niet steil achterovergeslagen aangezien een andere pc mij vertelde dat ik max 285 voor de spier kon hebben, en dat was nog niet eens helemaal zeker.

ik lees dat jij ook iets in die orde hebt gekregen, ben dus best nieuwsgierig naar het resultaat. Hoeveel ben je gegroeid, is het echt enorm of is het goed geproportioneerd bij je lijf?

Vind je het niet te groot, etc

Veel groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.