Ga naar inhoud

Vera - zoek informatie


Aanbevolen berichten

Ik heb borstkanker gehad (nu al een tijd gezond verklaard) en ben geïnteresseerd in borstreconstructie.

Op dit moment gebruik ik gewoon prothesen, maar wil graag informatie mdat ik een reconstructie overweeg.

Ik wil graag wat meer echte informatie van mensen die het meegemaakt hebben dan uit foldertjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vera

Welkom op het forum!!

Informatie over borstreconstructies is moeilijk te vinden he... helaas. Ik hoop dat je hier iets gaat hebben aan de verhalen van meiden die een borstvergroting hebben laten doen. Veel verhalen over reconstructies zijn er namelijk niet, helaas.

Aangezien veel meiden de prothese achter de spier krijgen, is dat stukje in ieder geval al een beetje vergelijkbaar met wat jij zou krijgen, mocht je kiezen voor een reconstructie.

Heb je een mastectomie gehad?

Dan zal er bij jou meer moeten gebeuren als alleen een gewone bv, maar dat zul je zelf al wel weten :)

Hoe het precies in zn werk gaat bij een reconstructie, weet ik helaas niet. Ik ben wel verpleegkundige, maar heb met reconstructies geen ervaring.

Als ik informatie tegenkom die voor jou wel handig zou zijn, dan zal ik het je zeker laten weten.

Misschien dat er hier meiden op het forum zijn, die er meer van weten en je verder kunnen helpen.

Fijn dat je gezond verklaard bent meid!!! Dat moet toch alweer als een opluchting voelen?

Heb je na je operatie nog andere behandelingen gehad? chemo of hormoonkuur of iets dergelijks?

Heel veel succes met je zoektocht!!

Rechtsboven in het scherm zit een zoekvenster, daar kun je ook op trefwoorden zoeken!

Misschien dat je er hier wel al achter kunt komen, welke artsen je graag eens zou willen consulteren? Of ga je liever in het ziekenhuis waar je ook de vorige keer geopereerd bent?

Sorry, als ik te veel vraag :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.