Ga naar inhoud

Hallo iedereen


bonty

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een vrouw van 24.

Ik heb nu een kleine borst, A-cup.

Ik kijk al een hele tijd rond voor een borst vergroting, maar ik heb nog steeds schrik voor eventuele complicaties.

Ik meet 1.71m en weeg 52kg.

Ik hoop hier meer info terug te vinden (in het nederlands) en te leren uit jullie ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bonty !

Welkom op het forum .

Iknhad hiervoor ook een A cup ben ondertussen 4 maanden verder met mn borstvergroting en heb geen enkele last gehad van complicaties .

Mn borsten zijn echt super mooi geworden ( als je mn foto's wilt zien moet je me even als vriendje toevoegen)

Het enigste wat ik dan wel heb en dat komt ook omdat ik weinig vet heb is wat rimpel vorming als ik heel ver voor over buk.

Natuurlijk zul je hier ook complicatie verhalen lezen , maarja zowat heel nederland en belgie zit hier dus is het wel logiesch dat je ook die verhalen tegenkomt en wat ik zoal gelezen heb is dat dat ook heel vaak wel netjes opgelost word .

Wens je heel veel sucses met je keuze !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bonty,

Welkom op het forum! :)

Hier zul je heel wat uurtjes leesplezier beleven :)

zoals MissBoobyMoon hierboven al zegt, je zult een heleboel leuke verhalen lezen, maar ook inderdaad minder leuke verhalen :)

Ik weet niet wat ongeveer je wensen zijn, of wat voor cupmaat je graag zou willen ? :)

Ik ben namelijk zelf 1,70 en 52 kg, en ben van 'niks 70AAAAAAA naar een goed gevulde 75 B gegaan :) Heb van de week zelfs een 75 C gekocht :) en ben er super blij mee..

Dus als je foto's wilt kijken, van ongeveer dezelfde lengte en gewicht, mag je me altijd uitnodigen als vriend om foto's te kijken :) Ik vind ze zelf heel erg mooi :) Maar het is

altijd maar de vraag wat andere ervan vinden :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.