Ga naar inhoud

Voorstel topic ano1337 ;) BV , oriëntatie periode


1337ano

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben 23 jaar en heb sinds mijn 18e de hoop op natuurlijke groei opgegeven ;) Sinds mijn 18e overweeg ik dan ook een borstvergroting.

Mijn onderbuste is 80 en bovenwijdte 88, dus 8cm (nieteens cup AA) Dit werkt psychisch enorm op mij, ik ga niet zwemmen , ik durf nieteens in de tuin te zonnen in een bikini. Alles is vulling en ook intiem doe ik het liefst met de lichten uit of bh aan (daar zit veel vulling in haha).

Mijn vriend was nooit een voorstander maar omdat hij nu wel merkt dat het niet overgaat en dat ik het echt voor mezelf wil is hij er akkoord mee gegaan.. De oriëntatie periode is begonnen!:D

Ik ben enorm blij dat ik al de eerste stap heb durven te zetten en maandag heb ik mijn allereerste consult bij Dr Leo Peter van der Weij in Oosterbeek. Ik vertelde dit aan een vriendin die hier ook op het forum zit en enorm veel heeft gehad aan dit forum en het mij dus absoluut aanraadde.

Ik heb al heel veel gelezen over Dr Van der Weij en ben ook geinteresseerd in Dr. Nio (deze heeft het meisje die mij dit forum aanraadde geholpen en spreekt met lof over deze plastisch chirurg).

Ik zit nog met honderd overwegingen.. Anatomisch of Rond.. Bij welke chirurg, hoe zit het met sport (ik sport veel, High intensity interval training, krachttraining) etc etc.

Dus nu ga ik eerst eens zit forum helemaal doorspitten en als het zover is ga ik ook een topic maken met het hele proces ;) . Fijn om alle verhalen van anderen te lezen! Stelt me erg gerust en neemt veel zorgen weg.

Het liefst doe ik het morgen allemaal al maar het is natuurlijk niet niks dus ik probeer alles zogoed mogelijk te overwegen voordat ik de stap echt neem.

Ik blijf (in ieder geval nog even) verder anoniem :)

PS: wat ik het mooist vind is zoals mijn idool "Zuzana Light" https://www.google.nl/search?q=zuzana+light&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=Is8mULrfAYWi0QX06IGoCg&biw=1920&bih=950&sei=JM8mUI-VCYeG0AX-64CoCg

Maar ik weet niet of dit mogelijk is omdat ik van nature al heel weinig heb. Zal plaatjes meenemen naar consult maandag, hopelijk weet ik dan meer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ano!!

Welkom op het forum!!

Ik wil je een raad geven. Zelf meegemaakt en vandaar even deze opmerking. Dr. Leo peter van der Weij is een goede chirurg, daar heb ik niks over te zeggen, maar in Oosterbeek heeft hij zijn eigen kliniek aan huis. Hier doet hij echter geen operaties! Alle operaties worden gedaan in Boerhaave kliniek in Amsterdam. In Boerhaave kost een operatie met ronde prothesen 3000 euro. Als je echter bij hem in de kliniek het consult hebt, dan blijkt diezelfde operatie in dezelfde operatiekamer duurder te zijn!!

Ik ging op consult bij hem, ook in Esthegi, zijn kliniek in Oosterbeek. Ik wist van iemand hier op het forum, dat in Boerhaave een wissel met kapselverwijderen toen 3900 zou kosten met Natrelle, ronde implantaten. De offerte die ik kreeg na mijn consult bij hem thuis, schrik niet, bedroeg 5000 euro!!! Dat is nog eens snel geld verdienen !

Ik heb hier een mail over gestuurd en gevraagd waar het prijsverschil in zat..... Vaag antwoord (aangezien zijn vrouw de administratie van de kliniek in Oosterbeek doet)

Ik bellen: weer een vaag antwoord.

Daarna nog een mail en geen antwoord meer. Ik ben in al mijn contacten heel netjes geweest, maar heb nooit een antwoord gekregen, waarom het zoveel duurder was omdat ik mijn consult in OOsterbeek gehad heb in plaats van in Amsterdam......

Dus..... denk er nog eens over. Hij is een goede chirurg en kan goed advies geven, maar misschien kun je beter je afspraak annuleren en snel even bellen met Boerhaave??

Tis maar een tip hoor, wat je ermee doet, is volledig aan jou :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo BB... dat is nog eens een waardevolle tip!! :35:

Snel geld besparen op deze manier, of verdienen... het is maar net vanuit welk oogpunt je het bekijkt :45:

1337anno..... vlug eventjes de afspraak via een omweg verzetten dus ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend zij misschien ligt het verschil in geld erin dat:

3000 euro = via Boerhaave die huren hem in en dan krijgt hij misschien ook andere middelen/beperkte tijd voor de operatie?

5000 = dat hij zelf een operatiekamer huurt bij boerhaave en misschien beter de tijd ook ervoor kan nemen? + voor en nazorg beter ?

Wat als hij erachterkomt dat ik het via die manier doe en dan minder zn best doet? dat vind ik ook een eng idee haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ano

De tijd die voor een operatie staat is gelijk, of je het nou bij Boerhaave of via Esthegi in Boerhaave laat doen. Dr. van der Weij zal heus niet sneller werken als hij onder Boerhaave werkt, dan dat hij werkt onder Esthegi.

Hij huurt van Boerhaave een operatieruimte en zal dan niet tegen Boerhaave zeggen: ik heb hem een half uurtje langer nodig, omdat ik wat langzamer werk.

De nazorg in Boerhaave is erg goed, als je de verhalen leest. Ik zou niet weten hoeveel beter de nazorg in Esthegi zou kunnen zijn.

Zie dit alleen als tip! Ik ben niet diegene die zegt dat je het niet via Esthegi moet doen. Ik zeg je alleen hoe ik over het winstoogmerk van hun denk. ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou natuurlijk altijd kunnen. Ik heb me daar zelf ook over bedacht, maar ik was toen natuurlijk al op consult geweest, dus hij had mijn gezicht al gezien..... Ik durfde toen niet meer ook nog via Boerhaave te gaan, want ja, ik zag me daar al aan komen..... U was te duur met uw eigen kliniek, dus kom ik even via Boerhaave.... Hahaha, ik zag het scenario al helemaal voor me :)

Ik weet niet of je getrouwd bent en dus bijvoorbeeld onder je meisjesnaam een afspraak kan maken in Boerhaave en niet naar het consult bij Esthegi gaat???/ Geen idee?

En als je er lak aan hebt, over wat ze van je denken, dan kun je uiteraard gewoon op consult gaan, de offerte afwachten en als ie te duur is, alsnog bij Boerhaave gaan. Je bent tot niets verplicht als je een vrijblijvende offerte krijgt!

Mij hield echter tegen dat ie me al eens gezien had :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind dat ook een probleem omdat ze nu al mijn naam hebben, en ben niet getrouwd haha.

Ik ben al scenario's in m'n hoofd aan het halen dat ze minder goed werk leveren omdat je te gierig bent :D Ik ga sowieso ook nog op consult bij dr. Nio. Ik heb verhalen gehoord dat als er bij dr van der Weij iets fout gaat dat je de operatie opnieuw moet betalen als je het opgelost wilt hebben, en bij dr Nio dit kosteloos gebeurd..

Dat geeft natuurlijk een stuk meer zekerheid, mocht het fout gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar weet ik niets van :)

Maar je kunt toch ook gewoon naar Boerhaave bellen voor een afspraak. De afspraak bij Esthegi annuleren. (voor mijn part met de smoes dat je op de afgesproken dag niet kunt, omdat je geen vervoer hebt. Dat je nog belt voor een andere afspraak)

En als v/d Weij dan in Boerhaave zou vragen (maar dat doet ie niet, denk ik) of je ook al een afspraak bij Esthegi gemaakt had, dan zeg je toch gewoon nee :106: Maar hij gaat je dat niet vragen! Hij weet of je naam niet meer, en er zijn vast meer mensen die jouw achternaam hebben :44:

Succes.... en sorry dat ik je plannen in de war schop :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nee absoluut niet. Hoe dan ook.. klant is koning dus mocht ik toch écht van der Weij kiezen en via Boerhaave dan zij het zo haha :P Hij levert heel mooi werk, dat zeker maar als ik zie hoe de gevallen opgelost worden waarbij het niet goed is gegaan vind ik dan wel erg jammer.. Ik kan eerlijk gezegd niet 2x zo'n operatie betalen.. Dus in dat opzicht zou ik dan liever voor Nio kiezen. Ik ga wat meer verhalen nog lezen van operatieverslagen van Nio en Van der Weij.

Op het moment ben ik nog vooral geinteresseerd in de verschillen tussen rond en anatomisch. Ik las ook dat van der Weij een voorstander is van anatomisch en kleinere maten als "max" aangeeft. En dat dr. Nio hierin meer kan bieden in principe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag geweest :) Heb erg veel informatie meegekregen dus moet het allemaal even op me in laten werken natuurlijk maar ik heb er wel een heel goed gevoel bij.

Mijn voorkeur ligt nog steeds bij dr. Van der Weij op het moment. Ik voel me ook erg fijn bij het merk Natrelle .

Zijn er meerdere mensen die een Natrelle implantaat hebben? Ik weet ook niet of dr Van der Weij de enige is die Natrelle gebruikt.

Was erg blij om te horen dat er nog best veel mogelijk was bij mij! Ik was bang op een "hoogstends B-cup". Maar toen ik die bh aanhad dacht ik gelijk van :D Jaaa ik kan gewoon echt een C krijgen als ik wil. Geweldig gevoel.

Ben in ieder geval erg geinteresseerd in ervaringen van mensen die ook voor Natrelle hebben gekozen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ano

Fijn dat je zoveel info gekregen hebt!! En natrelle zijn idd goede implantaten. Er wordt over het algemeen veel mee gewerkt, vd Weij is niet de enige :)

Vd Weij zal het implantaat voor de spier geadviseerd hebben, neem ik aan, vandaar waarschijnlijk ook het anatomische implantaat. Krijg je de 410 of de 510? De 510 heeft aan de bovenkant een iets dunnere rand, ik weet niet of hij het daar over gehad heeft?

Het anatomische implantaat is over het algemeen duurder, dus die prijs van 3000 euro zal niet kloppen in dit geval ;) Maar op de website van Boerhaave staat dat de 410 €4250,00 kosten en de meerprijs voor de 510 is € 250,00

Deze info even omdat we het laatst over de prijs gehad hebben ;)

En je zult idd siliconen krijgen. Vd Weij is geloof ik niet zo een voorstander van saline :)

Succes met nadenken! En ga je nog ergens anders op consult? En weet je al wanneer je je offerte krijgt? (sorry, ik barst van nieuwsgierigheid hahaha)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha leuk dat je zo nieuwsgierig bent :D geeft me weer wat meer enthousiasme over alles! Ik vond het gesprek erg professioneel en nam het enthousiaste bij mij een beetje weg op de een of andere manier haha :P

Als ik heel eerlijk ben is geld helemaal niet zo'n probleem.. Ik ben absoluut niet van het uitgaan/vakanties noem maar op ;) ik kan goed sparen haha :P

De prijs die gegeven werd via Esthegi was ook +-4600 dus dat maakt niet veel verschil ten opzichte van Boerhaave.

Ik weet niet of het 410 of 510 zal worden maar wel dat het "FM" zou worden

ik zag op zijn site een foto van "voor en na" die ook zoiets als ik nu heb, heb en een 310CC FM 410natrelle krijgt , en die vind ik supermooi! (natuurlijk valt het bij iedereen anders) Zo lieten ze ook plaatjes zien dat bij de ene 440 CC erin ging en bij de ander 270CC en dat het resultaat bijna evengroot leek op het eind.. dus ik probeer er niet té enthousiast over te worden :P Maar het zou wel echt een droom die waar wordt zijn.

Ik weet niet of ik nog bij andere ga.. Van de ene kant denk ik.. tis niet niks zo'n operatie.. je kunt beter van verschillende chirurgen het verhaal horen... Maar van de andere kant lees ik zoveel goeds over Van der Weij en vind ik zijn werk ook mooi. Ik ben ook bang dat ik te snel "ja" zeg dus ik wil me eigenlijk ook weer heel goed verdiepen voor de definitieve keuze.. pfff:D

Tis net als toen we voor de woning meubels gingen zoeken.. we zijn wel 300 winkels ingegaan maar kwamen toch weer terug bij die eiken meubels die we in t begin zo mooi vonden ^^

Als iemand een andere chirurg aanraadt die Natrelle gebruikt neem ik het wel mee in de overweging ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat ze zich dan toch eens achter de oren gekrabt hebben na mijn geouwehoer over de prijs :45:

En ik snap dat je er vertrouwen in hebt, hij komt ook goed over. :P

Zat zijn vrouw er ook bij? of was hij alleen?

4,4 cm projectie krijg je, dat wordt zeker een mooie C (misschien zelfs richting de kleine D ;) ) Maar dat ligt er maar aan hoe het bij jou valt :)

Laat het maar goed op je inwerken en dan gewoon knopen hakken :P

Houd me op de hoogte! :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik vond het ook erg fijn dat zijn vrouw erbij was. Ze was aan de telefoon al heel medelevend en in het echt kwam ze ook heel professioneel maar wel begripvol/lief over.

Ik was superzenuwachtig, ik was echt aan t trillen toen ik de foto moest laten maken, ik schaamde me gewoon heel erg voor hoe ik er nu uitzie. En als er dan een vrouw bij is voelt dat toch fijn op de een of andere manier.

Wat houdt 4,4cm projectie precies in?

PS ben jij dat op de foto? jij hebt ook Natrelle las ik?

Hoe "zacht" voelt Natrelle anatomisch aan , voelt het natuurlijk of voel je duidelijk een implantaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, leuk om te lezen allemaal! Ook grappig dat je het over dr. Nio hebt, ik lees hier op dit forum bijna niets over hem. Maar toch ken ik ook een paar meiden die heel tevreden zijn over hem. Ik had het SLAZ gemaild en kreeg nu een persoonlijk mailtje terug van dr. Nio, dat hij mijn telefoonnummer wilde om de prijs op te geven van een borstvergroting aldaar. Dat is wel heel netjes, ben benieuwd wanneer hij belt.

Ik ben zelf ook nog in de oriënterende fase (ik slok alle info letterlijk op en ben een vragenlijst aan het maken), ik a op korte termijn een paar consulten plannen (september).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet jij of dr Nio, ook van Natrella gebruik maakt?

Ik las wel al dat Demeyere(volgens mij is best-boobie hierbij geweest?) wel Natrella gebruikt , maar tis wel steeds 2 uur naar Gent dan.. voor het consult, de operatie, de nacontrole, als er iets is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4,4 cm projectie, dat wil zeggen: het volume naar voren. Dus hoever je tepel verder van je borstkas komt te staan :)

Ik ben dat niet op de foto haha. Die vraag krijg ik wel vaker. Ik kijk niet zo hongerig uit mijn ogen ;)

en ik heb Mentor implantaten. Die zijn ook approved door de FDA, dus vergelijkbaar met de Natrelle!

Mijn nichtje heeft anatomisch van Natrelle en het voelt heel zacht aan! Echt bijna zoals natuurlijk!! (en straks weet je niet eens meer hoe een natuurlijke borst aanvoelt :) ik ben het nu al vergeten :P )

Het implantaat zelf, voel je normaal gesproken niet echt, omdat de gel erin heel zacht wordt. Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik het aan de onderkant van mijn borst wel een heel klein beetje voel, maar het stoort me absoluut niet. Je moet al goed voelen, wil je het voelen (mooie, goedlopende zin :21: )

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet jij of dr Nio, ook van Natrella gebruik maakt?

Ik las wel al dat Demeyere(volgens mij is best-boobie hierbij geweest?) wel Natrella gebruikt , maar tis wel steeds 2 uur naar Gent dan.. voor het consult, de operatie, de nacontrole, als er iets is...

Nee dat weet ik niet, maar dat ga ik hem wel vragen als hij belt :-)

Ja met die reistijden zit ik ook, Amsterdam is voor mij een uur en naar Gent is het anderhalf uur volgens mij. Dus het is hoe dan ook niet naast de deur, dus erg veel maakt het dan ook niet uit. Ik wil ook bij die dr. Demeyere op consult. Maar door die reistijden moet ik het wel even goed plannen, je bent zo een halve dag tot een dag kwijt voor zoiets natuurlijk, en dan idd telkens opnieuw voor het consult, de operatie, en de nacontroles. Je moet er wat voor over hebben natuurlijk, al is het wel een geregel en een geplan met mijn kids. Maar komt vast in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest ook twee uren heen en twee uren terug om naar Gent te gaan. Maar ik ben superblij dat ik het gedaan heb :D

De eerste bv had ik op 25 minuutjes afstand. Heel handig, maar ik heb toch de tweede keer voor kwaliteit gekozen ;)

In het SLAZ (zag ik op hun website) gebruiken ze ook Mcghan prothesen (dat is de vroegere naam van Natrelle)

Dr. Demeyere werkt voornamelijk met Mentor, maar deze zijn even goed als Natrelle! Hebben zelfs nog een beschermlaagje meer dan de Natrelle en zijn net als hun goedgekeurd door de FDA.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.