Allyevers Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Hoi allemaal,Ik heb nu 4 weken geleden een borstvergroting gehad. Ik ben niet echt heel erg blij met resultaat. 1 borst is verder gezakken dan de andere, waardoor het nog lijkt dat 1 borst hangt en veel puntiger is. Hoe lang duurt het ongeveer voordat allebei de borsten gezakken zijn en het de onderkant mooi opvult?Ik heb trouwens 330cc achter de spier en heb nu een D cup. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chantalle2011 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Hoi AllyIk had in het begin ook 2 ongelijke borsten en bij mij heeft het wel een week of 7 geduurd voordat ze een beetje gelijk waren ! Je moet het zien als 2 aparte wonden die beide apart herstellen !Wel zou ik als je het echt niet vertrouwd of je zorgen blijft maken contact opnemen met je PC.Succes met je herstel !Groetjes Chantalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
raibabe19 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Je moet bij 6 weken toch eens terug gaan naar de pc? dan kan je het vragen de linkseis bij mij nog altijd hoog zuucht, maarja ik ga nog even afwachten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.