Ga naar inhoud

voorstellen : helen_b Bvk


helen_b

Aanbevolen berichten

Ik kwam hier lang geleden voor een andere reden, de borstvergroting en op een dag besloot ik er toch voor te gaan.

Had erover gepraat met m'n dokter, psychiater en vriend, ik deed het dan gewoon.

Alles was eng, maar nu zit ik hier ^^ met borsten en zelfzeker/gelukkig

Je kan bij bvk algemene informatie kijken of pms sturen naar de personen die een bvk hebben gehad :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, welkom op het forum :35:

Vaak lees ik toch wel positieve verhalen na een borstverkleining.

De drijfveer is vaak lichamelijk ongemak, of pijn. De kans is groot dat je verlost bent hiervan na een eventuele verkleining.

Het nadeel is een slecht uitgevoerde verkleining, waarna het resultaat voor jezelf teleurstellend zou kunnen zijn :(

Je herstelperiode kan best pittig zijn, met her en der een litteken wat misschien niet direct netjes geneest. Allemaal kleine minpuntjes...maar daarentegen een resultaat wat uiteindelijk wel zijn vruchten af zal werpen denk ik.

Wat zijn de verwachtingen, en wat valt er te realiseren? Veel inlezen over een ziekenhuis of chirurg als je er eenmaal 1'tje op het oog hebt. Zo kun je een klein beetje inschatten of je aan het goede adres bent ;)

Veel succes met brainstormen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Helen,

Voor mij is het nu bijna 9 maanden geleden dat ik een BVK heb gehad. Ik heb wel wat complicaties gehad (een gat bij het drielandenpunt en blaren door allergische reacties), maar ondanks dat ben ik er toch heel erg blij mee. Ze zijn bij mij niet schokkend verkleind, ik ben van F naar D gegaan, maar ik heb sindsdien helemaal geen klachten meer gehad :)

Ik snap je twijfels wel hoor, ik heb er zelf ook 15 jaar over nagedacht voor ik de knoop heb doorgehakt.

Maar ik zou het iedereen aanraden ;)

Zelfs als ik van tevoren geweten had dat ik die complicaties zou krijgen, zou ik het zo weer doen.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Helen welkom op het forum :101: ,

Voor mij zelf is het bijna alweer meer dan 10 maanden geleden dat ik een BVK heb laten doen en ik heb er totaal geen spijt van. Het is het beste wat ik ooit voor me zelf heb gedaan en zou het zo iedereen die het wilt kunnen aanraden.

De revalidatie tijd is idd soms pittig, iedereen geneest anders dus ervaart het ook anders maar dit is vooral iets wat je niet moet onderschatten. Ik hoop dat het forum je met je beslissing goed kan helpen en als je vragen hebt hoor ik die graag.

Als je na veel verhalen lezen er nog niet uit bent zou ik toch even een consult inplannen bij een PC van je keuze natuurlijk.

Een consult verplicht je tot niks en is een goede manier om de PC te leren kennen en ook informatie te winnen over hoe deze over je borsten denkt en hoe hij deze denkt te kunnen verbeteren.....daarna kan je je tijd nemen om het te beslissen of het echt iets is wat je wilt doen. En zo ja is de traject erna wat makkelijker omdat je dan al een consult achter de rug hebt ..

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog n happy bvk-er. Ook hier wat strubbelingen met genezing maar de nadelen wegen op tegen de voordelen!

Dus lees onze verhalen, bekijk de foto's en ga ervoor!

Angel, ben eindelijk af van de heltiq gaasjes jippie!

Anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.