cecilia Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Hoi, mijn borsten smeer ik al in met olie, maar vroeg me af vanaf wanneer ik de "wondjes/littekens" zou mogen inwrijven??? want momenteel trekt mn huid beetje rond het litteken als ik beweeg. bedankt! groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
raibabe19 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Als na 2 weken de draadjes eruit zijn en de wonde geen korsten meer heeft x ik doe het zelf gewoon met bio oil Link to comment Share on other sites More sharing options...
cecilia Posted August 11, 2012 Author Share Posted August 11, 2012 hoi, ik zie ze zelf zo moeilijk die littekens dus weet niet of er nog korstjes aan zijn ik heb gewoon zoete amandelolie gekocht. mss nog eens proberen kijken in de spiegel? of kan je dat voelen?? groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
raibabe19 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 ja ik denk dat je dat een beetje kan voelen, ik was naar de dokter geweest en vroeg mag ik al wrijven, nee zou enkele dagen wachten zei ze.maar de zijkanten van het litteken liet ik nog wat met rust, in het midden was het zeker al goed ^^hoe oud zijn de littekens nu misschien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cecilia Posted August 11, 2012 Author Share Posted August 11, 2012 woensdag was het 2 weken geleden. heb ook nog steeds schrik dat er iets mis zal gaan... is niet goed I know maar ben zo straks eens proberen kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Heb je niet zo een klein spiegeltje, die je onder je borsten kunt houden?? Werkt echt heel goed. Wel goed in het licht gaan staan, voor het raam of zo (maar dan wel ergens waar de buren niet met het water in de mond je kunnen zien staan ) Ik kijk regelmatig hoe mijn littekens eruit zien en houd er dan gewoon een spiegeltje onder, voor het raam (nee heb geen rode lampen ) Smeren idd pas als alle korstjes weg zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
raibabe19 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Hahaha grappig xx en ze zullen nu wel ongeveer toe zijn hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Misschien een wat rare en blonde vraag maarKorstjes? Wat moet ik me hierbij voorstellen?Ik heb niet iets in die richting gehad?X Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Misschien een wat rare en blonde vraag maar Korstjes? Wat moet ik me hierbij voorstellen? Ik heb niet iets in die richting gehad? X Dat er nog wat oud bloed op het randje van het litteken zit, dat bedoel ik met een korstje. Het kan best dat niet iedereen dat heeft, of dat je het niet gezien hebt? Ligt eraan hoe precies gehecht is, of dat er gelijmd is én hoe je eigen herstelvermogen is Hahaha grappig xx en ze zullen nu wel ongeveer toe zijn hoor Uhm ja ze zijn dicht Maar ze zijn gewoon mooi, dus 'bekijk-waardig' Link to comment Share on other sites More sharing options...
cecilia Posted August 12, 2012 Author Share Posted August 12, 2012 heb er al olie aan gesmeerd, eerst eens gekeken met spiegeltje en zag er redelijk goed uit en de buren hebben ook niets gezien xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 12, 2012 Share Posted August 12, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.