Ga naar inhoud

littekens inwrijven?


Aanbevolen berichten

ja ik denk dat je dat een beetje kan voelen, ik was naar de dokter geweest en vroeg mag ik al wrijven, nee zou enkele dagen wachten zei ze.

maar de zijkanten van het litteken liet ik nog wat met rust, in het midden was het zeker al goed ^^

hoe oud zijn de littekens nu misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je niet zo een klein spiegeltje, die je onder je borsten kunt houden?? Werkt echt heel goed. Wel goed in het licht gaan staan, voor het raam of zo (maar dan wel ergens waar de buren niet met het water in de mond je kunnen zien staan :lol: )

Ik kijk regelmatig hoe mijn littekens eruit zien en houd er dan gewoon een spiegeltje onder, voor het raam (nee heb geen rode lampen :152: )

Smeren idd pas als alle korstjes weg zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een wat rare en blonde vraag maar

Korstjes? Wat moet ik me hierbij voorstellen?

Ik heb niet iets in die richting gehad?

X

Dat er nog wat oud bloed op het randje van het litteken zit, dat bedoel ik met een korstje.

Het kan best dat niet iedereen dat heeft, of dat je het niet gezien hebt? Ligt eraan hoe precies gehecht is, of dat er gelijmd is én hoe je eigen herstelvermogen is ;)

Hahaha grappig :P

xx

en ze zullen nu wel ongeveer toe zijn hoor :)

Uhm ja :P ze zijn dicht ;) Maar ze zijn gewoon mooi, dus 'bekijk-waardig' :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.