Ga naar inhoud

Hoogte verschil na BVK


nanayke

Aanbevolen berichten

Al meteen na de operatie zag ik een klein hoogte verschil in mijn borsten. Nu 1,5 week na de operatie is dat verschil zeker een cm of 7/8. Navraag aan de chirurg waarbij hij zei dat het nog wel zou trekken, gaf me geen geruststelling. Zeker omdat het verschil alsmaar groter aan het worden is.

Het enige wat ik me kan bedenken, is omdat ik rechts ben en dus met mijn rechterarm veel meer doe er daardoor een verschil ontstaan is.

Ik ben er echt niet blij mee en eerder gezegd heel verdrietig om. Ik had zo gehoopt dat ik nu eindelijk eens zonder schaamte bijvoorbeeld naar de sauna zou kunnen gaan. Zoals het er nu uit ziet, zal ik zelfs voor mijn partner nog mijn BH aanhouden..wil niet dat iemand dit ziet.

Wie heeft dit ook gehad of heeft het nog? En kan me meer vertellen over het verloop...

Vertical-Breast-Reduction-2.jpg

Ik bedoel zoals op de foto links, ze hebben nu zowel links als rechts wel ongeveer dezelfde vorm en grootte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie niet wat jij ziet. Sorry maar na anderhalve week p.o. vind ik het er prachtig uit zien! Hiermee kan je gerust in je blootje lopen.

Ik zie zelfs om je tepels de littekens niet. Geef t eens wat meer tijd meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op foto ziet het er altijd anders uit, dan in de werkelijkheid. Ik zie het ook niet echt. 7/8 cm is best wel veel hoor. Is het va de bovenkant dat je het verschil goed ziet?

Ik heb geen ervaring met bvk, maar bij met een bv is het herstel per borst ook niet gelijk. Het zou goed kunnen dat het idd wel weg trekt. Ik ben geen arts, maar lees wel zo nu en dan de ok verslagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nanayke

Ik zie ook echt geen verschil op die foto.... Het ziet er echt prachtig uit!!!! Draag je wel dag en nacht een stevige bh? Want dat is wel essentieel he :)

En ondanks het bizarre verhaal van vlak na je operatie, heb je na anderhalve week al een fantastisch resultaat!! DIe littekens, daar zijn heel veel meiden met een bvk jaloers op hoor! Het is een zware operatie en dat je dan zo een goed herstel hebt, is alleen maar super!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta zelf niet op de foto..die is ter verduidelijking van het hoogte verschil.

Waren dat mijn foto's maar! Dan zou ik de hele dag met een BIG smile rond lopen!

Alleen al vanwege die mooie strakke buik :46: :46:

neejuh, ik heb 4 kinderen op de wereld gezet..en zou een goede kandidaat zijn voor een buikwand correctie, helaas geen vergoeding van het ziekenfonds.

Ik heb bijna constant een sport BH aan, maar heb wel ontzettend veel last van die BH. Heb door die BH vaak zoveel pijn. Heb namelijk flinke bloeduitstortingen die zeer gevoelig zijn. En daarom heb ik bijvoorbeeld mijn BH 's nachts op een hele losse stand. En omdat de pijn afgelopen nacht ondraaglijk was, zelfs geen BH aan gehad. Wat was dat heerlijk! Ik heb nog van die strakke topjes van vóór de operatie om mijn borsten wat kleiner te doen lijken, die ga ik vannacht aan doen. Zo heb ik toch wat steun, maar niet die druk op de onderste littekens en bloeduitstortingen.

In ieder geval is mijn hoogteverschil vergelijkbaar zoals op de bijgevoegde afbeelding en dan die vóór de BVK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.