Ga naar inhoud

Elmato : 17 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hey elmato!

gefeliciteerd!!!

wat heerlijk dat ook jij een fijne operatie gehad heb!

en je hebt boobies!!!! yeah!!!!

ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk toch wel goed geslapen had. maar heb dan ook wel heel heel veel kussens in bed liggen. Lig eignelijk ook niet plat op mijn rug, op advies van de verpleegsters van de kliniek. ongeveer 30 graden zeiden ze... en dat slaapt prima! ook heb ik zo'n nekkussentje gehaald. zodat mijn nek wat steun had!

de groootte van mijn borsten vond ik meteen fijn. Ze waren niet zo super joekels zeg maar.

wel heb ik sinds gister (zal de warmte wel zijn) dat ik het gevoel heb dat ze groter zijn dan na de operatie?! kan ook puur door de warmte komen hoor, had meer moeite met het "dichtkrijgen" van de bh op de "normale" stand.....

neem de tijd voor je rust!

en succes!!!!

kxs TP

Bij die hitte zwelt alles wat, dus ook je borsten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

hoihoi, even een update....tape is er inmiddels allang af en lekker weer douchen. De eerste keer zonder tape en BH vond ik wel eng. Ik vind ze eerlijk gezegd ook nog niet echt mooi: van die grote bollen die onder mijn oksels lijken te zitten. En voor mijn gevoel zijn ze supergroot!!! Komt misschien ook omdat alles nog zo strak en gespannen is. Het ziet er verder rustig uit, pijn heb ik nauwelijks. Mijn vraag aan jullie is:

- schrokken jullie ook toen je het resultaat voor het eerst zag? Ik lees op het forum alleen maar blije reacties. Niet dat ze superlelijk zijn,maar je lijf ziet er opeens zo anders uit. Had niemand het gevoel van OMG, wat heb ik gedaan? Of ben ik de enige?

-herkennen jullie dat gevoel dat je borst al onder je oksel begint? Trekt dat allemaal nog een beetje bij?

- en wanneer wordt het soepeler, zodat je meer gevoel hebt dat je een borst hebt ipv een opgepompte bal?

fijne dag....

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik herken t wel een beetje. Je kunt bij mijn foto's zien hoe ze waren een paar dagen po. Amaai..... waren precies ballen die met een fietspomp waren opgeblazen. Mijn schoonmoeder schrok zich ook rot toe ze me kwam opzoeken in t ziekenhuis (ik kreeg geen een nachtkleedje dicht). Maar ik was er op zich wel blij mee, want had tevoren echt leeggelopen zakjes en nu ineens hele volle borsten. Mijn pc kon me wel geijk geruststellen dat da allemaal wel bij zou trekken, en dat heeft t ook zeker gedaan, ben er nu echt superblij mee!

Na een goei weekje zal de zwelling vast alweer een stukje weggetrokken zijn, maar ik vond pas na een week of 4 dat er zicht op kwam hoe ze uiteindelijk zijn geworden.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi elmato,

eerlijk gezegd had ik niet het gevoel dat ik 2 enorme mega ballen had. voor mijn gevoel zaten ze toch redelijk snel op de juiste plaats.

mijn oudste dochter had verwacht dat ze veel en veel groter zouden zijn. zelf heb ik ook niet het gevoel dat ze te klein zijn.

dat strakke opgepompte gevoel heb ik wel gehad hoor!

ze zijn nu zachter aan het worden en dat merk ik ook heel duidelijk. nu 2,5 wk PO zeg maar. een een dag of 4 merk ik echt dat ze zachter worden... bovenkant... binnenkant... nu ook wat aan de zijkant. aan de onderkant zijn ze nog wat hard zeg maar.

vond het ook weer een raar gevoel dat het harde af gaat nemen. aan de ene kant ook weer "vertrouwd" geweest dat ze zo hard zijn zeg maar.

Het glimmende begon na een week al af te nemen en ik denk dat ik volgende week wat begin te vellen... daar waar de huid zo geglommen heeft, met name aan de zijkant van de tepel. daar heeft mijn huid het meest geglommen ;) tjee.. wat schrijft het moeilijk zeg maar.

kxs

TP....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me bij TP aan....ik voel ook dat ze zachter gaan worden....maar in het begin waren ze echt heel erg opgezwollen en strak....

Je moet er ook gewoon aan wennen dat je nu boops heb..elke keer als ik even in mijn blootje rondhuppel sta ik mezelf aan alle kanten te bekijken in de spiegel....regelmatig ook even voelen of ze toch niet langzaam leeglopen... ;-)

Ik heb nooit het gevoel gehad dat ze onder mijn oksel al begonnen... dat dan weer niet....

Maar elke dag ben ik zo blij dat ik het uiteindelijk toch gedaan heb ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

ha Diesel,

het gaat prima, herstel verloopt heel goed. Doe alweer heel veel. En voel me goed. Ben na een weekje gaan werken en had eigenlijk nergens last van. Boobs beginnen ook een beetje normaler te voelen, meer van mezelf. Aan de grootte heb ik erg moeten wennen, maar heb er nu wel vrede mee. Grappige is dat niemand iets ziet, terwijl ik voor mijn gevoel met enorme borsten rondloop. Dus het zal wel meevallen.

De pc is nog niet helemaal tevreden; ik moet die band nog om (echt niet leuk; doe ik ook alleen 's avonds en 's nachts) terwijl ik vrijdag a.s. al 5 weken po ben. En ik moet vaak bij hem langs voor controle, maar dat geeft me op zich wel een goed gevoel. Hij zei dat het bij de een gewoon wat langer duurt dan bij de ander....

en bij jou? Jij bent een paar dagen na mij geweest....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo allemaal,

heb even een vraagje. Ik ben nu ruim 6 wkn PO. De linkerborst voelt helemaal goed, wordt steeds zachter en soepel en heb er nooit last van. De rechterborst blijft daarentegen wat harder en ik voel aan de buitenkant en onderkant soms een zeurderig gevoel. Sinds een week is me opgevallen dat ik aan de zijkant allemaal rimpels voel; alsof de prothese helemaal gerimpeld is. Je kunt het niet zien, alleen voelen. Mijn man voelde het ook. Is dat iets wat nog wegtrekt of moet ik me zorgen maken? Ik lees allerlei verhalen over kapselvorming en vraag me af of dat het zou kunnen zijn....

durf nu dus ook geen normale bh aan en draag nog trouw mijn kliniek BH. ik hoor graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Even snelle reactie.

Die rimpels voel je nu beter omdat het vocht in je borst weg is. Dit kan nog iets minder worden, maar kan ook zo blijven. Als een prothese niet 'overvuld' is, kunnen er rimpels ontstaan. Dit heeft niets met kapsel te maken.

Het hele herstel kan per borst verschillen, en ik merk zelf NU pas (meer dan 3 maanden po) dat alles beter hersteld is, pijntjes, steken, rotgevoel, heb het helaas ook allemaal gevoeld, en het kan een tijdje blijven, maar uiteindelijk gaat het steeds beter :)

Geduld blijft ook na die 6weken het codewoord ;)

En meid, draag maar lekker ECHTE bh's hoor, zolang ze goed zitten en dan 'savonds lekker met de kliniekbh op de bank ;)

Liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha BB, lief dat je dat vraagt. Ja, ben van de week geweest en zijn uitleg was precies wat jij al zei. Omdat ik tenger ben voel je bij de ene borst wat beter dan bij de andere wat plooien. Gaat allemaal nog veranderen , maar helemaal glad wordt het misschien nooit. Dat geeft ook niet, want het heeft niets met kapselvorming te maken. Ik hoef pas weer in januari terug te komen.

Koopmann vond dat bij mij het wat lang duurde voordat mijn borsten wat zachter werden en wat lager gingen zitten. Vandaar dat ik bijna 6 weken(!) met die band heb gelopen. Hij was nu tevreden, en ik eigenlijk ook wel.Ik vind ze wat ver uit elkaar staan, maar dat is mijn bouw. Als ze dichter bij elkaar zouden staan zouden mijn tepels aan de buitenkat zitten...dat toch maar liever niet. En ook qua omvang ben ik nu wel blij; 75C. Ik mag inmiddels alle bh's dragen die ik wil, incl push-ups. Dat laatste heb ik nog niet geprobeerd, maar ik ga maar eens lekker shoppen. Voelt overigens heerlijk om weer gewone BH's te dragen.

Maarrre.....was jij niet op vakantie? Geniet er lekker van!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm ja, haha ik ben op vakantie :blush:

Maar 's avonds is het hier niet echt lekker om buiten te zitten (overdag wel 24-25 graden), dus gelukkig is er wifi en kan ik nog wat forummen, al is het supertraag :)

Het is steeds maar afwachten per camping, dus wanneer ik wifi heb, benut ik het natuurlijk ook :45: Hoezo verslaafd? ;)

Fijn dat het steeds beter gaat en dat je zo goed in de gaten gehouden bent door je pc!! Echt heel goed!

Ga je nog nieuwe foto's plaatsen? Of wacht je er nog een tijdje mee?

En idd, als je bredere prothesen genomen zou hebben en ze dus meer naar het midden geplaatst zouden zijn, dan is er een grote kans dat de tepels erg naar buiten gaan wijzen.... Het is het een of het ander. Maar het gaat erom dat jij tevreden bent he!

Waarschijnlijk mag jij push up aan, omdat jouw borsten ver genoeg uit elkaar staan en er dus geen kans is op symnastia. Dat kan het wel verklaren :)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha BB, tenx voor je info. Vroeg me al af waarom de een wel en de ander geen push ups mag. Symnastia gaat bij echt niet lukken! Wij gaan ook weekje weg (Italie) en heb net wat oude bikini's gepast. Eentje gaat nog net....vraag aan hubbie of hij een mooie foto maakt met bikini, met nieuwe bhtjes en eentje zonder. Die zal ik dan na terugkomst plaatsen. Zo mooi als bij sommige op het forum gaat bij mij niet lukken, daarvoor is er teveel asymmetrie van nature bij mij....maar ik ben al blij dat het met kleding of BH er zoveel mooier uitziet... en echt wel top dat Koopmann mij zo onder controle heeft gehouden. Ben er wel 6 keer geweest ondertussen!

geniet van je vakantie en over een weekje wellicht nieuwe fotootjes van ons allebei?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik ook ...zo vaak op controle .. Maar heb nu even vrij tot januari. Kon jij wel al n afspraak maken? In augustus hadden ze nog geen nieuwe agenda. Moet nog even zien wanneer het uitkomt om te gaan. Zie ik je zitten in de wachtkamer hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elmato!

ik moet 1 november terug. Dan hoor ik van Koopman hoe hij het vind.

ook mijn natuurlijke borsten zitten wat verder uit elkaar hoor!

wel ben ik zoooo gelukkig met mijn nieuwe borsten. geniet er iedere dag van. en veel kleding stukken staan ineens zoveel beter! (of het lijkt maar???)

geniet van je mooie bh's!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elmato

Mijn nieuwe foto's komen pas weer 11 december, bij 6 maanden po :D

Ben wel benieuwd hoe het bij jou geworden is :) Het allerbelangrijkste is dat je zelf gelukkig bent met je boobs, maar natuurlijk is het leuk als je ook wat reacties zou krijgen bij je foto's. Dus ik begrijp dat je na je vakantie pas weer foto's erop zet. En er zijn altijd mooiere, grotere, symmetrischere borsten hier te vinden, maar hey, dit zijn JOUW borsten en het is een vergroting van je eigen borsten. Daar heb je van te voren de keuze voor gemaakt en daarmee voelen we ons goed, toch? We kunnen niet de borsten van anderen krijgen ;) Ik zou ook wel die van Clarisa willen of zo haha. Die vond ik echt perfect en dat figuurtje wil ik ook wel trouwens :38:

Zo, genoeg geouwehoerd!

Fijne vakantie en ik zie het wel als de foto's er zijn en ik weer wifi heb :)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

@BB: helemaal eens,je krijgt de borsten die bij je passen, en dit zijn blijkbaar mijn borsten! Ben er blij mee hoor, voor Koopmann was het wel een uitdaging om er nog wat van te maken. Ik heb ook een foto vooraf geplaatst; dan zie je dat ze echt totaal verschillend zijn. En ik ben natuurlijk ook niet meer de jongste, dus dat schept ook zo z'n beperkingen. Ben nu aan het pakken voor vakantie en heb snel even zomerjurkjes gepast; echt zo mooi.

@TP: leuk he hoe dezelfde kleding opeens veel beter uitkomt? In het begin dacht ik dat ik veel nieuw zou moeten kopen, maar dat kwam omdat kleding met die sportbh en die band, en dan die knalharde borsten eronder, een beetje vreemd overkwam. Maar nu is alles een stuk genormaliseerd en zie ik er in mijn oude kleding ineens veel leuker uit. Ben benieuwd wat Koopmann van jouw herstel vnd. Als ik kan kom ik wel even langs op 1 nov; ik woon op 10 minuten afstand en zou het leuk vinden jullie eens te ontmoeten.

@Anma: 8 januari uit mijn hoofd, ergens in de ochtend. Mss zie ik je?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elmato,

mooie foto's zeg. Supermooi merk dat Prima Donna...blijft ook een van mijn favoriete merken!

Als je dit leest ben je al op vakantie...Geniet ervan!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha allemaal, heerlijke vakantie gehad en wat is het dan heerlijk om gewoon borsten te hebben. Zelfs als je in de bergen wandelt in een oude broek en tshirt staat zelfs dat opeens anders!

Ik heb nog een paar bikini's en een paar leuke setjes gekocht in Italie. Zal foto's zsm plaatsen.

Wat me opvalt is dat de meer voorgevormde cups nog niet echt mooi zitten; alsof ze tegen je borsten aan drukken ipv om ze heen vallen. Hebben jullie daar ook ervaring mee? Zou wel push ups willen dragen (om ze iets dichter bij elkaar te krijgen), maar tot nu toe geen merk gevonden dat goed zit. Ik heb inmiddels wel weer gevoel in de hele borst, en ze worden ook behoorlijk zacht. Rek mezelf 's ochtends lekker uit zonder te merken dat ik mn armen boven mn hoofd doe. Het voelt steeds natuurlijker....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha allemaal, heb net de foto's van de vakantie erop gezet. Leuk hoor, om voor bikini's te shoppen. Dat vond ik dus vroeger echt een ramp en nam ik mijn man zeker niet bij mee. Nu heeft hij alle bikini's aan gezien en vond alles heel mooi....daar had ik dus niets aan toen ik moest kiezen (haha).

Ik begin nu echt het gevoel te hebben dat ze "van mij" zijn, dus niet 2 protheses die er misschien af kunnen vallen. Ik til de jongste weer op zonder erbij na te denken, doe alle huishoudelijke werk weer en voel dat mijn borsten lekker zacht en natuurlijk beginnen aan te voelen. Kortom; ik heb steeds meer het gevoel dat het een prima beslissing is geweest om een bv te laten doen....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.