Ga naar inhoud

Voorstellen : Roderoos


Gast roderoos

Aanbevolen berichten

Hi Allemaal,

Als eerst wil ik even zeggen wat een gezellig, leuk en actief forum :)

Ik kwam hier eigenlijk voor een minder leuke reden.

Bij mijn moeder is alweer enige tijd geleden borstkanker geconstateerd.

Gelukkig is een lange weg alles weer goed gekomen :)

Het doet me goed om te weten dat ik niet de enige ben die onzeker is over uiterlijk.

Hoewel ik zelf niet zo snel de stap zal nemen om een vergroting te ondergaan heb ik toch veel respect voor degene die wel de stap durven te nemen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Allemaal,

Als eerst wil ik even zeggen wat een gezellig, leuk en actief forum :)

Ik kwam hier eigenlijk voor een minder leuke reden.

Bij mijn moeder is alweer enige tijd geleden borstkanker geconstateerd.

Gelukkig is een lange weg alles weer goed gekomen :)

Het doet me goed om te weten dat ik niet de enige ben die onzeker is over uiterlijk.

Hoewel ik zelf niet zo snel de stap zal nemen om een vergroting te ondergaan heb ik toch veel respect voor degene die wel de stap durven te nemen.

Liefs

Thanks voor je lieve berichtje......sterkte met alles waarom je hierop gekomen bent....maar mocht je ooit de beslissing nemen er wel voor te gaan...weet je "ons" in ieder geval te vinden voor de support...

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo roderoos

Wat ontzettend erg om je moeder te moeten zien lijden aan zo een ziekte!!

Fijn dat je hier je weg kan vinden en al een tijdje actief bent, zag ik. Je bent regelmatig online, dus zult al aardig wat info gelezen hebben en misschien wel foto's gezien hebben :)

Mocht je toch ooit besluiten voor een bv te gaan, dan zit je hier in ieder geval al goed

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.