Ga naar inhoud

Ballonvaart na BV :D


Anominous

Aanbevolen berichten

Hey dames,

Vreemde vraag.. Maar ben met een vriendin op het gekke idee gekomen om een ballonvaart te doen :D

Ze vertrekt voor een jaar naar het buitenland en zouden nog iets speciaals willen doen voordat ze vertrekt... De enige dag dat dit nog zou kunnen is welgeteld 7 dagen na de ingreep...

Zou dit mogelijk zijn ? :P Iemand al ooit een ballonvaart gedaan die me kan vertellen hoe dat met de druk enzo zit? :)

Thx!

Liefs,

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey anminous,

ALS je herstel zo gaat als die van mij... zou ik het aandurven.

Wel moet je ff oppassen bij de landing! die kan nogal eens hard gaan.

Hier een 150 mtr verderop landen nogal eens wat luchtballonnen, 9 van de 10 hebben een redelijk zachte landing, maar soms is er een die best hard op de grond komt. normaal gesproken houd je jezelf dan goed aan de rand van de bak vast. maar die spieren mag jij na 1 week PO nog niet gebruiken.

misschien een tip... bel even een ballonvaarder op (een willekeurige) en stel hem je vraag; na een borstoperatie hoe dat zit met een landing.

ik zou mezelf niet zo druk maken om de hoogte! meer om de landing!

het is wel een super idee zeg!!!!

geniet ervan!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Bedankt voor jullie antwoord ! Vond het zelf ook een super leuk idee ; nog snel iets speciaals doen wat we binnen het jaar niet vergeten :D

Maar toch goed dat ik dit even gepost heb; had nog niet bij de landing nagedacht :106: Dat gaat idd het "ergste" probleem zijn...

Als ik mezelf niet kan vasthouden moet ik maar vast gehouden worden :105::P

Nee maar; als ik even op m'n tanden moet bijten om wat pijn te doorstaan vind ik oké; maar ik wil niks verkeerds doen want uiteindelijk zitten de prothesen er dan nog maar een weekje in, kunnen ze dan al een schock verdragen.. ?

Liefs

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

anominious,

je zou alvast aan de verpleegkunidige kunnen vragen.... maar als ik je nu advies moet geven n.a.v. mijn "landing tip"... zou ik 't niet doen.

ik heb een probleempje met flappie (zie mijn forum) en moet dus in een bad zitten...

als je moet gaan zitten in bad.. zonder je armen als steun te gebruiken, op je billen en dan weer omhoog moet komen, ook zonder je armen te gebruiken is dat wat glibberig e.d. de eerste keer zat ik op mijn hurken en wiebelde ik... automatisch pak je dus met je arm de badrand vast en zet je schrap... tegelijkertijd had mijn man mijn schouders beet waardoor mijn borstspier niet TE belast werd.. maar dit voel je toch wel...

kijk.. je hebt wind nodig met die landingen... en vaak gaan ze allemaal goed. maar je moet je wel vasthouden! want je wilt ook weer niet omvallen of met je borsten tegen die mand aan komen... de mand is toch vaak op borsthoogte! dus als je daar tegenaankomt, is dat ook erg gevoelig...

neem het nog even in "overweging"....

wil je niet bang maken... maar het zijn toch je boobs waar je ook al lang naar uitkijkt, en waar je toch een aardig centje voor neer moet tellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.