Ga naar inhoud

Honnepon : maart 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik twijfel heel erg of ik aan een borstvergroting moet beginnen. Wil heel graag grotere borsten, nu een 75a/b en wil 75c. Op het internet lees je allerlei verhalen over ziektes en dergelijke die je kan krijgen. ( alles staat op meldpundklachtensiliconen) als ik het wel doe doe ik het denk ik bij ACCZ. Hun hebben namelijk een erg aantrekkelijk aanbod, 3400,- is niet veel. Hoe zit het met de dames die al een borstvergroting hebben gehad, zijn er klachten? Groetjes Honny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Honnepon

Welkom op het forum en mijn mening heb ik je al in de chatbox verteld, beetje overbodig om het nog eens te doen hihi

Goed dat je een topic geopend hebt, en ik hoop dat je wat meer info krijgt van meiden hier.

Je zou anders ook eens kunnen zoeken met de zoekfunctie rechtsboven in het scherm. Misschien dat er dan ook wat onderwerpen hierover uit komen?

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Honnepon,

ik moet eerlijk zeggen... ik heb die site BEWUST niet bekeken voor mijn bv.

bij alle operaties zijn risico's.

maar er wordt ook een soort siliconen gebruikt in heupen, knieën, hand e.d. moet dat dan ook verboden worden?

ik meen me te herinneren dat er eind juni begin juli ook een topic was over deze site...

ik maak me dan ook geen zorgen. de implantaten worden gekeurd, getest, etc.

er kan veel gebeuren daar ben ik me wel van bewust.

maar oh wat ben ik gelukkig.... daardoor voel ik me al gezonden, prettiger, vrouwelijker, vrolijker. Eindelijk borsten om trots op te zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me volledig aan bij Tietenpietje..

Bij alle operaties zijn risico's, moet je het daarom laten? Ik weet het niet , je geluk en zelfvertrouwen is ook een groot deel van je gezondheid..

Heb op m'n 18e plastische chirurgie in m'n gezicht laten uitvoeren... Hele stap, en angsten... De tijden voor de operatie spookte er ook vanalles door m'n hoofd, dat is je aangezicht, als er dan iets 'misloopt' ..

Maar ben zo gelukkig dat ik het gedaan heb, en dat is de angst, onzekerheid, lijdensweg echt wel waard geweest!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Honnepon :)

Welkom op het forum :)

Ik sluit me bij Tietenpietje en Anominous aan :) Ik moet nog 23 worden, maar had het inderdaad graag al veel eerder willen doen :) (kan niet, want dan was ik gewoon te jong geweest).. maar sinds ik de bv heb voel

ik me stuk lekkerder.. kleding staat leuker, en lingeriewinkels zijn snoepwinkels geworden :)

Ik heb totaal geen complicaties gehad :) Alles is goed verlopen en voel me super :) Ik ben jarenlang net als alle andere meiden hier onzeker geweest.. Geen jurkjes aan, niet zwemmen, hekel aan de zomer.. en dan die bikini's.. ik kon ze allemaal wel in de fik steken.. hihihi :)

Aan iedere operatie zitten risico's.. maar dit risico wil ik graag nemen :) En ben er super trots op! :)

Probeer die site links te laten liggen, en ga voor je eigen geluk! :) Nu kan het nog.. want als we de Maya's moeten geloven, gaan we dit jaar allemaal dood! :( Maar ik ga dan in elk geval wel dood met m'n nieuwe tieten.. hihihi :) (grapje hoor)..

Succes met het maken van je keuze :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Honnepon, ik ben zelf ook een BV van plan (heb zelf ook een voorsteltopic geopend met een “heleboel vragen”) maar ik snap jouw post ook, dus ik lees ff mee. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik juist zoveel mogelijk positieve informatie zoek, want als ik teveel negatieve informatie over BV en siliconen lees, dan ben ook geneigd om heel erg te gaan twijfelen, dat weet ik zeker! Dat heb ik mijn hele leven al gedaan op dat gebied, ik zag altijd wel redenen om het uit te stellen. En als ik daar nu weer veel over zal lezen, ben ik bang dat ik er nu opnieuw vanaf zal zien. Of het kop in het zand steken is weet ik niet, maar idd overal zitten wel risico’s aan vast, soms moet je gewoon een risico nemen in het leven en is het het geluk dat daartegenover staat gewoon dubbel en dwars waard!

Succes met je beslissing :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na het lezen op die site gekozen voor de hydrogel prothese. Maar daar zitten wel weer lekkage risico´s aan vast, maar die heb ik voor lief genomen want als dat gebeurt plas je het zo uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na het lezen op die site gekozen voor de hydrogel prothese. Maar daar zitten wel weer lekkage risico´s aan vast, maar die heb ik voor lief genomen want als dat gebeurt plas je het zo uit.

En dan moet je opnieuw onder het mes, wat je weer de implantaten en de kosten van de operatie kost, want je boobies zijn leeggelopen. een operatie is ook niet zonder risico's :)

Ik zeg dit niet om flauw te doen, maar dit is natuurlijk ook iets waar je aan moet denken

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt maar als ze lekken dan zit er 10 jr garantie op, dus implantaten hoef je dan niet te betalen. En de kosten van het vervangen is een paar honderd euro (gelukkig geen paar duizend euro hoor, anders was het niet te doen denk). Het vervangen zelf gebeurt onder plaatselijke verdoving en is binnen 15 minuten gebeurt. Je mag wel onder narcose, maar is niet nodig. Dit is wel alleen bij het vervangen, de eerste keer moet er gewoon een volledige operatie plaatsvinden. Het is niet zo dat ik tegen silliconen ben hoor, want daar ben ik ook in eerste instantie voor gegaan. Maar was wel afgeschrikt door de site en dit leek me een goed alternatief. En hij hoeft niet te lekken, sommige hebben ze al 13 jr zonder te lekken. Luck of the draw zullen we maar zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben iemand die ook altijd twijfelt of in paniek slaat.. (zoals sommigen al weten;))

En om eerlijk te zijn ik heb al die "slechte" dingen nu pas gelezen. Mss bewust kweet niet.

Van mijn dokter heb ik ook enkele slechte dingen gehoord maar ook goeie.

Dus uiteindelijk ben ik er ook voor gegaan en tot nu toe gaat alles goed.

Als je in de auto stapt heb je ook veel kans om iets tegen te komen he, nog maar vallen van iets laag kan slecht gevolg hebben.

Dus nu had ik ook iets van ALLES heeft risico's maar ik wil al zo lang borsten dus ga ik er gewoon voor.

Veel leesplezier hier en succes :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben iemand die ook altijd twijfelt of in paniek slaat.. (zoals sommigen al weten;))

En om eerlijk te zijn ik heb al die "slechte" dingen nu pas gelezen. Mss bewust kweet niet.

Van mijn dokter heb ik ook enkele slechte dingen gehoord maar ook goeie.

Dus uiteindelijk ben ik er ook voor gegaan en tot nu toe gaat alles goed.

Als je in de auto stapt heb je ook veel kans om iets tegen te komen he, nog maar vallen van iets laag kan slecht gevolg hebben.

Dus nu had ik ook iets van ALLES heeft risico's maar ik wil al zo lang borsten dus ga ik er gewoon voor.

Veel leesplezier hier en succes :)

groetjes

Cecilia, ik zit in mijn handen te klappen gewoon :45:

je bent aan het RELATIVEREN woehoew hahahahaha!!!! :35:

super! wijffie hahaha, ik donderde bijna van mijn stoel van verbazing :lol:

;) xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hallo lieve iedereen,

Ik ben nu 8 weken PO na prothesewissel. Ik had last van kapselvorming en mijn borst was vervormd, en had ook nog eens last van lichte double bouble.
Pech pech pech... maar dacht na een wissel zijn mijn zorgen weg, nou nee dus. Na ong. 7 weken begonnen opeens rimpels te ontstaan.
Alleen aan de binnenkant van mijn borsten, in mijn decolleté zeg maar.. Ik heb mijn protheses dual plane, en heb de Aptima van cereform, 600cc.

Is er kans dat dit minder gaat worden of juist alleen erger..? Ben ten einde raad. Ik wil zeker niet nog een keer onder het mes, en uberhaubt eigenlijk helemaal niet meer geopereed worden op welke manier dan ook.
Dacht dat een BV mij zou helpen gelukkiger te worden, maar ik ben niet 1 dag helemaal tevreden geweest..

Heb ik dan toch iets verkeerd gedaan in de herstelperiode? Is het mijn schuld, of zal het aan mijn huid liggen.. Heb ook wel wat slappe huid op mijn borsten.

Iemand raad? Ik vertrouw onderhand meer op het oordeel van iedereen hier dan een pc, die praten je vaak toch naar de mond.

Ik zal ook nog foto's plaatsten als het mij lukt..

Liefs, Honnepon





Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve iedereen,

Ik ben nu 8 weken PO na prothesewissel. Ik had last van kapselvorming en mijn borst was vervormd, en had ook nog eens last van lichte double bouble.

Pech pech pech... maar dacht na een wissel zijn mijn zorgen weg, nou nee dus.

Hoi honnepon!

Ik kan je eigenlijk wel een hand schudden.. Ik heb op 7 augustus mijn bv gekregen ( zie mijn topic ) en heb 22 april 2013 een hersteloperatie gehad met ivm kapselcontractie en die plooien (doublebouble).. Fotos ervan kan je ook in mijn album zien als je me toevoegd. Heb de hersteloperatie dan wel vergoed gekregen van mijn ziektekostenverzekeraar na aanvraag en hoef alleen eigen risico te betalen 350,- Nu na de heroperatie heb ik WEER plooien, dacht misschien moeten de protheses nog verder zakken, draag 24/7 borstband maar nog steeds niet gebeurd :( Het is gewoon ( ??nog?? ) niet mooi..

Is er kans dat dit minder gaat worden of juist alleen erger..? Ben ten einde raad. Ik wil zeker niet nog een keer onder het mes, en uberhaubt eigenlijk helemaal niet meer geopereed worden op welke manier dan ook.

Dacht dat een BV mij zou helpen gelukkiger te worden, maar ik ben niet 1 dag helemaal tevreden geweest..

Dat vraag ik me ook af.. Ik heb nu weer plooien en maak elke dag weer foto's.. Ik blijf het ook gewoon zien en het gaat niet weg.. En de protheses zitten bij mij al duidelijk veel verder naar beneden dan voor de her operatie, het ziet er ook aan de voorkant veeeele male beter uit, alleen die plooien, en als het ware mn eigen borst die ergens overheen hangt.. ( als je een foto wil stuur even een pb ) Tevreden na mijn her was ik zeker, ik zag dat ze lager zaten, veel lager en dacht dat het nog wel goed zou komen.. Maar ik ben inmiddels een maand verder.. Ik ben er gedeeltelijk wel gelukkiger door geworden, alleen het is nog niet wat het moet zijn.. Nog een operatie is erg vervelend, maar wij wilden toch ook mooie borsten, hier hebben wij een hoop geld voor betaald, het is ook super vervelend dat het voor ons zo moet gaan maar we krijgen vast de borsten die we willen.. Ik bekijk het tenminste op die manier.. Straks loop k gewoon op t strand in een bikini MET borsten!!

Heb ik dan toch iets verkeerd gedaan in de herstelperiode? Is het mijn schuld, of zal het aan mijn huid liggen.. Heb ook wel wat slappe huid op mijn borsten.

Hahahahah :45: deze vraag stel ik mezelf 100x per dag! Ook aan mensen om me heen, ik doe toch geen gekke dingen, ik til niet, armen niet boven mn schouders en dat weet ik van mezelf maar toch blijf ik t vragen.. Ik snap dus precies hoe je je voelt, maar hou in je achterhoofd dat jij weet wat je wel en niet mag en hou je aan die regels. Als je dit doet weet je zeker dat het niet aan jou ligt. Het is dan of je lichaam, een vervelende complicatie, of je pc.. Dat denk ik dan hoor.. Ik had hiervoor ook theezakjes, maar heb toch ook borsten gezien die slap waren hier op het forum en die wel mooi en "plooiloos" werden..

Iemand raad? Ik vertrouw onderhand meer op het oordeel van iedereen hier dan een pc, die praten je vaak toch naar de mond.

Ik zal ook nog foto's plaatsten als het mij lukt..

Snap ik, ik heb heeeeel veel aan dit forum en met name echt BB die me enoooorm veel helpt met dingen, en een Vlinder, Guppie, Love_Boobies die er ook echt voor me zijn nu momenteel! Ik ga je zeker volgen en ben erg benieuwd naar je foto's.

Liefs,

Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

plaatselijke verdoving???? ik heb ook gevraagd krijg ik een lichte narcose en plaatselijke verdoving?

daarop werd mij als eerste verteld een narcose is een narcose ,je moet gewoon in een bepaalde diepe slaap worden gebracht

dus laat je niks wijs maken over lichte narcoses,,daarbij werd verteld dat te veel plaatselijk verdoven gevaarlijk is voor het hart want die ligt er wel heel dicht bij

bij het te opereren gebied..

dus ja als je goed alles afzoekt kom je een hoop enge dingen tegen dus niet doen!! niet gaan zoeken.

ik ben ook zo,n type maar heb het nu bewust niet gedaan en alles wat ik nu weet heb ik allemaal gelezen na mijn borstvergroting

dus ja toen zaten ze er al :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een borstvergroting gehad en ik heb 0,0 klachten, de risico's zijn maar minimaal. Bovendien zijn er op zo'n website alleen maar ontevreden mensen te vinden, de mensen die tevreden zijn gaan namelijk niet opzoek naar zo'n website. Klachten kun je voorkomen door een weloverwogen besluit te nemen.

Mentor protheses hebben levenslange garantie tegen lekken, dus dat is al een voordeel voor als je echt voor siliconenprotheses kiest. Verder heb je nog monobloc, deze worden vaak geplaatst bij mensen die schrik hebben voor kapselcontractie of al kapselcontractie gehad hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii lieveling ik ben maar zeventien jaar oud, maandag wordt ik achttien en een week later heb ik al nieuwe tieten!

Ik denk: ik ben jong en moet er van genieten, geen jaren meer onzeker lopen. Waarom wachten als het nu kan?

Ikzelf heb niet eens een A n wil geen grote borsten, een normale cup die bij me past. grote B kleine C :-)

Ik ben heeeeel erg bang voor de gevolgen, wat als het mislukt, wat als ik een enge ziekte krijg door de implantaten, chronische pijnen enzoverder.

Ja ik ben bang, maar kijk eens rond op dit forum. De kans op mislukken komt veel minder voor dan de mensen die problemen hadden.

Je hebt altijd kans ja, maar dat heb je bij alles. Tegenwoordig staan ze medisch al zo ver, stelt me wat geruster.

Mijn grootste onzekerheid is: Ik ben achttien als ik nieuwe boobs heb, dat betekend dat ik ze al heel jong ook ga moeten laten vervangen (want ja dat moet nu eenmaal), anderzijds, ik ben jong en dan geneest je lichaam ook wel sneller! Wieweet hebben ze binnen twintig jaar protheses op de markt die levenslang meegaan! :)

maak een goede keuze & maak je niet te veel zorgen. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.