Ga naar inhoud

annebell 81 : augustus 2012 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Hallo, :49: ik ben nieuw hier en ik weet ook nog niet zo goed hoe het borstenforum werkt. Ik heb afgelopen maandag een bv laten doen bij dr. Linda Visser in Arenborghoeve en ik merk dat ik best wel wat vragen heb over mijn bv en ik ben benieuwd hoe anderen hun bv en herstel hebben daarvan hebben ervaren. ik beb monobloc hydrogel met duale plane geplaatst gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boops..... :126:

Niet dat ik al zolang op dit forum zit......ik heb sinds 3 augustus mijn bv......maar door veel te lezen, te kijken en gewoon te vragen merk je dat je vanzelf steeds wijzer wordt...

Heb je ergens last van gooi het in de groep.....wil je ff spuien dat je ergens last van heb....deel het met ons....je zal zien...gedeelde smart is halve smart.....en geen enkele vraag is raar.....juist doordat alles anoniem is en iedereen wel iets heeft is niets raar of gek..... :63:

Sterkte met alles

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Gefeliciteerd met je boobs.

Ik ben de week ervoor geholpen door dr Visser, ook hydrogel dual plane. Mijn herstel verloopt voorspoedig, kan alles al weer zelf en heb geen pijn. Ben ook supertevreden over de vorm en plaatsing, alleen het volume had groter gemogen. Ik hoor enkel een beetje krakend geluid, zal wel lucht of vocht zijn. Wat voor vragen heb je allemaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden, :54:

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb ook niet zoveel last van mijn borsten, wel voel ik aan de zijkanten van mijn borsten vooral mijn rechter borst de prothese zitten, het voelt als een soort ribbel. Ik schrok daar wel een beetje van want ik wil geen ribbels gaan zien als de zwelling helemaal weg is.

Ik moet denk ik geduld hebben met mijn borsten, ik heb ook niet zoveel pijn. Liesje83 mag ik aan je vragen hoeveel cc je hebt gekregen? Ik heb 305 links gekregen en 320cc rechts, ik kom van een a/aa cup en ik hoop op een cup uit te komen.

xxxxxx annebell81

:106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ribbel aan de zijkant. Ik vind wel dat mijn borsten al heel zacht zijn, je kan ze eigelijk al kneden. Heb 275 cc gekregen en daar zou ik meer naar een Ccup gaan. Daar twijfel ik nu wel een beetje aan want ik vind ze best klein.

Op wat voor cup zou jij uitkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi liesje83, :106:

Ik wilde ook op een volle c cup uitkomen, ik vind het vooral belangrijk dat mijn borsten natuurlijk ogen en gelukkig doen ze dat ook. Ik vind mijn borsten nu wel goed zo maar als de zwelling weg is dan worden ze misschien ook weer ietsje kleiner, ik hoop dat ook niet.

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow als ik lees dat jij met 305-320 op een C uit zal komen denk ik dat ik op een B uitkom! Ben ook bang dat als de zwelling weg is ze kleiner worden. Mag ik vragen wat jouw uitgangspositie was? Ik ben 1.67 en 58 kg en had een a cup voor mijn bv. Als ik het nu opmeet kom ik wel uit op een C, al is dat dan dus nog met vocht en vind het ook wel kleiner ogen. Zeker in kleding!

Heb jij er rekening mee gehouden dat ze nog wat zullen opzwellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames

Ik zie dat jullie cc's aan het vergelijken zijn. :D

CC's hoeven niet steeds hetzelfde te veroorzaken. Het gaat om de breedte en de projectie bij een prothese en die is bij een medium profile heel anders dan bij een high of extra high met hetzelfde aantal cc :)

Dus maak jullie zelf niet gek ;) De ene 305 is de andere niet.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das waar, maar stiekem vergelijk je (ik dan nu he) toch best wel. Terwijl je weet dat het bij iedereen anders uitvalt en afhankelijk is van zoveel factoren.

Scheelt wel dat je bij de hydrogel prothese niet zo veel keus heb, alleen rond high profile (je hebt wel low maar daar wordt niet mee gewerkt schijnt). dat maakt het iets makkelijker vergelijken :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi liesje83,

Ik ben 1.71 en weeg 58 kilo, ik had altijd een 75 b bh aan maar dr. linda visser vertelde mij dat ik een a cup had.

Een a cup bh zat niet goed bij mij, maar mijn borsten ogen wel op een a/aa raar he.

Ik vind mijn borsten niet te klein en niet te groot. Vergelijken is wel moeilijk omdat iedere vrouw anders gebouwd is. vervelend voor je dat je borsten te klein vind.

heel veel liefs annebell81 :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.