Ga naar inhoud

vanessa1976 : juni 2012 : Dr. Horn : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi,

Hierbij stel ik mij ook even voor!

Mijn naam is Vanessa ben 35 jaar, getrouwd en moeder van 3 kindjes en nu ong. 10 weken po.

heb mijn operatie in de wellnesskliniek laten doen bij dr. Horn. elke kant 300cc mono bloc silicone extra high profile achter de spieren via de borstplooi onderaan (van een kleine slappe B cup naar een D cup)

ze zijn wel wat groter uitgevallen dan verwacht (dit vindt manlief niet erg) maar hey :106: mij hoor je ook niet klagen

Alles gaat goed tot nu toe,heb weinig last gehad en ben super blij met mijn nieuwe tweeling.

Enkel een klein nadeel is dat mn borsten verschillend genezen, ik heb de indruk (ik ben rechtshandig) dat die kant nog wat harder aanvoelt en wat boller staat??? zou het kunnen dat die spier sterker is?

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vanessa

Welkom op het forum :viannen_01:

En gefeliciteerd met je boobs!!! Fijn he, dat ze wat groter uit gevallen zijn ;)

Dat je rechter anders/harder is dan je linker, kan te maken hebben met je spier... Maar misschien toch goed om het eens bij dr. Horn na te vragen? Moet je nog op na-controle?

Staat ie gewoon wat harder, of zit die prothese wat hoger? Een ander punt kan zijn dat je van te voren al twee verschillende borsten had, maar dat het je nooit opgevallen is (mij viel het bij mezelf pas op, toen ik een foto van mijn borstjes maakte, voor de operatie.... )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi BB,

ik ben 4/07/2012 al op nacontrole geweest we vertrokken toen die 6de op vakantie en ik wilde toch even gerust zijn dat alles in orde was! Alles zag er heel goed uit zei hij, hij vroeg wel om in oktober nog keertje terug te komen.???

De prothesen zitten mooi gelijk op hun plaats , enkel de vorm is niet gelijk - linker is meer bol en rechter gaat meer in een druppel vorm??? haha pffff..... ik ben waarschijnlijk aan het muggenziften....maar ik kijk en let er ook veel meer op dan vroeger :6:

Misschien toch eens een paar foto's plaatsen en de meningen vragen :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.