Ga naar inhoud

Wanneer terug achter het stuur na BV?


Aanbevolen berichten

Hallo meiden...

Vraag me af vanaf wanneer jullie na de bv terug met de auto konden rijden??

Daar het net is misgelopen in mijn relatie , ga ik paar praktische problemen moeten oplossen...

Ik heb een dochtertje van 9 en is een week -week regeling....dus ik word de vrijdag geopereerd en zou de maandag avond de dochter aan school moeten ophalen...zal wss niet lukken zeker?

Met het openbaar vervoer is het ook al meer dan een uur reizen, terwijl de auto maar kwartiertje duurt...

Graag jullie reacties xx

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef tettie, zo kort na je bv gaan rijden, lijkt mij niet handig.

Maarrrrr er zijn pc's die zeggen dat je alleen de eerste 24 uur niet MAG rijden, maar dat je het als je achter de spier krijgt, wel zeker een dikke week, tot twee weken niet KUNT rijden.

Anderen zeggen dat het de eerste twee weken niet mag.... Ook vanuit verzekeringstechnisch oogpunt. Je bent niet verzekerd als je met een lichamelijke beperking gaat autorijden en deelnemen aan het verkeer.. Stel er gebeurt iets en je kunt niet snel genoeg reageren, omdat je spieren stijf zijn en je prothese kan verschuiven en al dat soort dingen en je veroorzaakt een aanrijding.... Dan ben jij schuld :(

Ik heb zelf de prothese voor de spier, maar vond het na twee weken ook nog lastig om fatsoenlijk mijn stuur over te pakken in de bochten.

Is er niets anders te regelen? Iemand die je dochter op kan halen, of die jou kan rijden? Vervelende situatie zeg :(

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Ja ga eens luisteren, maar daar ik geen enkele familie heb is dit niet evident eh...en de meeste vrienden gaan ook uit werken.

Is inderdaad heel vervelende situatie..maar ga hem ook niet nog mijn droom laten verpesten!

Zal er wel uitkomen, hier en daar eens vriendelijk in de oogjes gaan kijken lol

Alvast bedankt voor je goede raad, heb er wel iets aan....van zo een wandelende bv encyclopedie als jij :42:

grts xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.