Guzzi Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Hallo allemaal, 13 jaar geleden heb ik een bv laten doen. Vorig jaar voelde ik een bobbeltje en kreeg toen een echo. Er was op te zien dat er vouwen in de protheses zaten, iets wat volgend de rontgenloog normaal was na zoveel jaar. Hij gaf wel het advies om op termijn ze te laten vervangen. Ben nu aan het sparen en zoek een kundig maar ook betaalbare chirurg in Belgie. Een vriendin heeft een vergroting in de WK door Verdonck laten doen, ze zijn mooi geworden hoewel ze achteraf wel wat groter had gewild. Bij het eerste consult had hij gezegd dat hij ze niet dichter bij elkaar kon maken. Ik wil ze groter en voller maar ook dichter bij elkaar. Graag tips en ook wil ik weten of een wissel duurder is dan een gewone vergroting, bij de WK iig niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Hoi Guzzi Welkom op het forum De chirurgen die bij jou misschien het meest in aanmerking zouden komen zijn Dr. Plovier van Be-clinic in Overijsse en dr. Demeyere van Artemedis in Gent. Zij zitten allebei rond de 3000 euro en of er meer betaald moet worden voor een wissel, ligt vaak aan het eventuele extra werk: verwijderen van kapsel Zoek maar eens op deze twee in de zoekfunctie rechtsboven in de balk Dr. verdonck kan ook, maar als je voor groter wilt gaan, zijn Plovier en Demeyere de echt aangewezen personen. Veel lees- en forumplezier! En bij vragen: shoot! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzzi Posted January 21, 2013 Author Share Posted January 21, 2013 Mijn datum is vastgelegd, 23 aug.Krijg consult en operatie op dezelfde dag omdat ik gewoon veel vertrouwen heb in dokter Plovier.Heb foto`s doorgemaild van de huidige situatie en een vb foto hoe ik het graag wil.Tezijnertijd zal ik de voor en na foto`s plaatsen, krijg waarschijnlijk de Motiva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
happy82 Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Hoi Gefeliciteerd met je datum.Ik krijg ook Motiva.Wel top consult en operatie op 1dag.waar gaat je voorkeur naar uit rond of anatomisch?en wat voor cup maat zou je willen hebben?grt Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Hoi Guzzi Gefeliciteerd met je datum. Ik zal je topictitel aanpassen en je alvast verhuizen naar de operatieverslagen! Heel veel succes met aftellen, duurt nog eventjes, maar je wachten zal beloond worden xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Gefeliciteerd met je datum, van de zomer nieuwe boobs Dat is iets moois om naar uit te kijken! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzzi Posted January 23, 2013 Author Share Posted January 23, 2013 Happy82, Nu heb ik een c en wil tenminste 2 cupmaten groter.Nooit echt tevreden geweest met mijn huidige maat, wil echt groter en vollermaar geen idee hoeveel cc ik ga krijgen.Ben 1.80 en 72 kilo, ook wel breed van boven.Weet jij of de Motiva high profile en andere profilen heeft? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Motiva heeft medium, high en extra high profile Hoeveel cc je gaat krijgen is afhankelijk van je eigen borstbreedte en wat de pc daar dan in wil plaatsen. De combinatie: breedte van de borst met de wens van cupmaat bepaalt eigenlijk het profiel van de prothese. Dan is nog de vraag of je bolling in de bovenpool wilt of dat je dat liever niet wilt. xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzzi Posted January 24, 2013 Author Share Posted January 24, 2013 Als voorbeeld heb ik een foto van boobies78.Alleen wil ik ze dan groter, ik ben ook vrij breed van boven.Echt een bolling van boven hoeft niet van mij, liever een natuurlijke vorm.Plaatst Plovier altijd dual plane?Dat ben ik nl vergeten te vragen maar denk wel dat ik dat krijg omdat mijn borstennu wat uit elkaar staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzzi Posted May 9, 2013 Author Share Posted May 9, 2013 Zo zien mijn borsten eruit, 13 jaar na de vergroting.23 augustus heb ik mijn wissel, weet niet hoeveel cc ik nu heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Ik heb je topic met je foto ( berichtje hierboven) eventjes bij je bestaande topic gevoegd En inderdaad, Plovier plaatst over het algemeen dual plane... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cherisse* Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Hella, ben ook eens gaan kijken bij de foto's van boobies78 en die zien er inderdaad zeer mooi uit!ben er zeker van dat plovier deze goed zal namaken in ieder geval succes met je wissel vrijdag! grtz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzzi Posted August 20, 2013 Author Share Posted August 20, 2013 Heb in de tussentijd een ander voorbeeld, dat is mijn profielfotootje.Vind deze borsten echt helemaal top! Link to comment Share on other sites More sharing options...
W89 Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Spannend Guzzi! Ik heb 2 sept een consult! Ik wil ze om de zelfde reden laten vervangen: bobbeltjes en omdat ze wel wat groter mogen!Voor jou is het bijna zo ver! Ik ben benieuwd hoeveel cc je krijgt. Veel succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzzi Posted August 20, 2013 Author Share Posted August 20, 2013 Dank je! Ik hoop zo rond de 800 a 900 cc te krijgen.Ben 1.80 met normaal postuur maar wil gewoon niet teleurgesteld wordenmet te kleine borsten, die heb ik nl al 13 jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
W89 Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Welk voorbeeld neem jij mee? Ik vind de borsten van tijgertje en barbielicious wel heel mooi qua groote. Maar ik vind het moeilijl om een goede foto te vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzzi Posted August 23, 2013 Author Share Posted August 23, 2013 Hierbij mijn verslagje, had deze in de borstprothesewissel geplaatst. Dokter Plovier kon niet beloven dat hij mijn voorbeeld exact na kon maken, hangt natuurlijk ook af van de huidige borsten Hij stelde de Motiva of Natrelle voor maar zou dit bekijken in de ok. Uiteindelijk heeft hij om het goed op te vullen Motiva 1050cc high profiel geplaatst. Was totaal niet zenuwachtig en ben echt vol lof over de kliniek en het personeel! Maandag mag ik douchen en ze dus ook bekijken, heel benieuwd.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Hey gefeliciteerd! Hopelijk gaat t goed met de pijn, heb je echt nog niet gespiekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzzi Posted August 24, 2013 Author Share Posted August 24, 2013 Dank je!Nee nog niet gespiekt, zie wel een spleetje!En ze zijn best groot, had niet verwacht dat ik zoveel cc zou krijgen, haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Gefeliciteerd meis Jaaa laat dat goed opvullen van de borsten maar over aan Dr.Plovier Ben zelf ook 1.80m en heb 800CC extra high profile gehad en ik ben er zooooo blij mee.! So no worries dat aantal CC kan je prima hebben hoor met deze lengte Ik vind dat het m'n lichaam juist mooi in evenwicht gebracht nu bijv 500cc had echt te weinig geweest voor m'n lengte. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzzi Posted August 24, 2013 Author Share Posted August 24, 2013 Precies ja.Vind het al een fijne gedachte dat ik ze niet te klein ga vinden.Geen maximizer meer voor mij, heerlijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Denk dat een maximizer in je huidige maat zowiezo moeilijk te vinden zal Zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.