Ga naar inhoud

LayD : 19 november 2012 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal

Ik ben Dominique 25 jaar en ja ook ik wil een borstvegroting :-)

Ik heb al vele sites gezien en behoorlijk wat informatie opgedaan!

maar ik zit toch vooral met de prijs, de een bied voor 2000 euro al iets aan de ander 6000 euro.

Welke is nu beter? is goedkoop echt duurkoop?

Ik kwam zelf uit op Wellnes kliniek in Belgie mooie prijs voor 2295 euro !?

Heeft er iemand ervaring met deze implantaten Monobloc ® Silicone Soft One voor deze prijs?

En in het algemeen met deze kliniek. Aangezien ik in nederland woon en deze in belgie zit heb je het consult en de operatie vrij snel achter elkaar.

Ik wil heel graag een borstvegroting maar door finacieel gebeuren kon het helaas niet maar ben nu goed opweg met sparen.

En voor wat ben jij gegaan ronde of druppelvorm? Ik zit nog steeds in twijfel wat ik nou wil.

Hoor graag van jullie :-)

Liefs Dominique

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi LayD

Welkom op het forum :viannen_01:

Het is een hele zoekerij he, als het om onze borsten gaat :) Wat en waar, is een keuze die je zelf moet maken. Maar je kunt wel hier al veel verhalen lezen over de klinieken waar je in geinteresseerd bent.

Rechtsboven in het scherm is een zoekvenster, daar kun je de klinieknaam of de naam van de arts intikken, of een andere zoekterm, en dan kun je lezen over het gezochte.

Zo zul je zien dat er overal positieve en negatieve verhalen over zijn, maar dat je voor jezelf uit zult moeten maken wat belangrijker voor je is.

Over het merk implantaten zijn de meningen evengoed verdeeld. Ik ben zelf voorstander van implantaten die goedgekeurd zijn door de FDA, (Natrelle en Mentor). Daarmee zeg ik niet dat Eurosilicone, Cereform, Sebbin of Monobloc niet goed zijn, al zijn ze wel stuk voor stuk een heel stuk goedkoper. Daarom kunnen deze merken in combinatie met een operatie ook goedkoper worden aangeboden in Nederland.

Belgie is misschien best een goede optie. Ik ben zelf ook uit Nederland, en ben bij dr. Demeyere geweest in Gent. (kliniek Artemedis) Voor mij was dat 2 uur heen en 2 uur terug rijden, maar ik ben zeer tevreden over het resultaat. Een borstvergroting bij hem kost 3000 euro. (deze arts werkt met Mentor)

Verder heb je ook nog dr. Plovier, in Overijsse (belgie) Ook hij is niet duur, weet niet de preciese prijs, maar volgens mij iets van 2700 euro. Hij gebruikt Sebbin, Cereform (die weet ik zeker), maar misschien ook nog andere merken.

Lees hier, als je een vraag hebt, stel hem! Wij geven graag antwoorden, al zijn het allemaal antwoorden uit eigen ervaring :)

Verder is het handig om eens een consult te plannen. Zo hoor je van de pc wat misschien beter voor je is, rond of anatomisch? En zoek er hier eens op, dan kom je er zelf misschien achter wat je wilt, want het is heel persoonlijk. De een heeft graag anatomisch, omdat dat natuurlijker zou zijn. De ander neemt rond en dat ziet er ook natuurlijk uit.

Veel plezier hier :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Leuk, je hebt een datum!! Gefeliciteerd!

Enne...de grootte....daar blijf je waarschijnlijk tot op het laatste moment over nadenken/twijfelen. Moeilijk hoor.

Nu maar aftellen!

Dankje ben ook echt blij, helaas nog even wachten maar dat komt goed haha..

Jaa vind ik ook echt heel lastig, ik wil dat het bij mijn lichaam blijft passen maar wil ook niet dat het te klein is en voor niks is geweest.

Ben zelf niet zo groot 1.67 ong en weeg 58 kilo maar wil op een goede C uit komen.

Ben heel benieuwd waar jij op uit komt met 400 cc :D

Xxx LayD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb mijn datum 17 december is mijn dag. :43: Helaas duurt het nog even maar dit komt het beste uit ivm met mijn werk. eigen bedrijf en dat moet je goed plannen wanneer iets kan :D.

Na heel veel gelezen te hebben hier op het forum over alles wat je maar kan bedenken.. rond/ druppel groot of klein? welke pc welke kliniek. welk merk protheses.

Heb ik mijn keuze gemaakt en heb ik gekozen voor mentor protheses bij Praktijk Gabriels womes choice. Ik woon in Nederland en vond dit toch het prettigst om niet helemaal naar Belgie te moeten rijden als ik op vervolg moest komen of ik nog extra vragen had.

Meteen de praktijk een email gestuurd om en afspraak te maken. nou vrijdag 24 aug om 1 uur mocht ik op gesprek.

Deze had ik met Diana Gabriels zelf. nog niet met de chirurg meteen maar zo krijg je vast een voorproefje van de praktijk wie ze zijn en wat ze doen. en het kost niks! Hele aardige vrouw en weet wat zaken. We liepen naar binnen en ze vroeg van waarvoor kom je. Nou ik wil graag een borstvergroting :67:

Nou hup shirt uit zei ze... uhh oke.. ik shirt uit en kwam zij aan met een beha en pasprotheses. 300 cc ander shirtje aan. jeej was een verandering ik had ineens tieten :126: .

vond de maat ook goed. nou toen kwam mijn vragen lijstje te voorschijn, het hele gesprek mocht ik de beha met goede vulling aanhouden :D ( en ik wilde ze nooit meer uit doen :-( ) ze nam echt ruim te tijd voor me en toonde veel interesse ook in mij persoonlijk dat gaf zo een prettig gevoel. na alle vragen te hebben gesteld afspraak gemaakt met de chirurg 4 sept 12.

Nou eindelijk 4 sept en ik weer op weg naar Barendrecht.. Daar de pc ontmoet en was echt hele aardig man rustig en nam alles nog even extra door. Ook weer opnieuw de protheses gepast en kwam toen uit op een 325 cc mentor high profile rond dual plane :35:.. foto's gezien van operaties die hij zelf had uitgevoerd en dat zag er super uit!! operatie datum vastgesteld 17 december wordt mijn dag!!

Eenmaal thuis kon ik en kan nog steeds aan niks anders denken en ben ik vaak hier te vinden ( eigenlijk iets te vaak hihi :106: )

Toch twijfel ik over de cc of het niet te klein is... ik wil op een mooie goed gevulde c uitkomen heb nu 75 aa/a ligt er aan of ik een goede dag heb haha.

en ben zelf niet heel groot ong 1.67 en weeg 56 kilo

Nu lees ik hier zo veel verschillende uitkomsten van mensen die ook 325 cc hebben gekregen.

het is denk ik gewoon afwachten wat het gaat worden... Zal kijken of ik binnenkort even wat goede foto's kan maken en hier kan plaatsen. misschien meer meiden die qua borsten profiel in de buurt komen en wat erbij hun is uitgekomen.... ?

Mensen worden al gek van me nog 2 maanden 2 weken en 6 dagen moeten zij aanhoren over mijn borstvergroting want er gaat echt niks anders meer door mijn hoofd :14:

Gelukkig kan ik mij voorlopig hier nog even vermaken en alle verhalen en foto's bekijken want jeej er komen echt mooie tieten voorbij :67:

Nou tot zover my story

Liefs LayD

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi dropje..

nou het is voor mij nog sneller ik mag 19 november al.

ik heb het een en ander met mijn werk kunnen regelen...

ik vond het nog zo lang duren, ik hield het niet meer hihi.

in overleg met de kliniek en werk mag ik nu al 26 nachtjes als het goed is!

ik vind echt super spannend!

maar voor jou duurt het ook niet lang meer!

overleef jij het allemaal nog een beetje?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.