Ga naar inhoud

saaytje : 9 september 2012 : Dr. de Blecourt : Vlietland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik lees en kijk al een poosje mee hier, omdat ik ongeveer een jaar na mijn 2de bevalling wel heel erg ontevreden was met wat er van mijn 75 c cupje over is gebleven : (

Ik heb echt heel veel aan dit forum gehad al, kwa informatie en wat ik te wachten staat tot resultaten.....super!

Ik Moët nog voor een consult gaan, dat wil ik in September ofzo gaan doen, ik weet namelijk ook dat ik mijn bv pas eind febr. 2013 wil laten doen dit komt voor mij en mijn gezien het beste uit......ik most natuurlijk ook nog ff flink doorsparen want in de brochure staat vanaf......? Dus na mijn consult zal ik het bedrag wel weten

Ik heb er iig erg veel zin in en hoor graag nog meer ervaringen van jullie, het liefst ook van het velthuis kliniek in rotterdam

Ik heb daar in iig al vele goeie ver halen over gehoord en staat goed aangeschreven.

Ik heb nu trouwens een 75b en wil gaan voor een Flinke c kleine d cup

Avast bedankt borstenforum.com!!

Groetjes saaytje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom ook van Veldhuis af alleen dan in Velp,goeie kliniek hoor,dus goede keuze.

Alleen beetje prijzig daar .....

Een bv bij Veldhuis kost je (als dat nog t zelfde is) 4400,- ronde prothese,anathomisch is duurder,maar wordt niet zo veel geplaatst.

Voor of achter de spier of dual plane maakt niet uit......

Ben benieuwd hoeveel CC je zal gaan krijgen,

gr Vlinder :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is idd een hoop geld allemaal, maar volgens mij scheeld het kwa prijzen niet veel van elkaar in de klinieken Dan, in een ziekenhuis is het iets goedkoper, maar ik heb zelf een beter gevoel bij een kliniek

Jaa en de cc's Ben ik ook benieuwd naar ik denk zo ergens in de 300 nog wat , Maar dat horen jullie na mijn eerste consult : )

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na ja Belgie is een stuk goedkoper,is alleen wat ver rijden voor sommigen,ik wilde zelf graag dichtbij huis en naar een hoog aangeschreven kliniek,dus vandaar die reden om voor hun te kiezen.

Maar nu ben ik wel wijzer enzo hihi,zou nu wel voor iets goedkoper willen ,al ik de kliniek op zich heel goed vind,betrouwbaar en zkr professioneel,heel netjes behandeld,erg respectvol ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Beste leden,

Ik heb na een jaar wikken en wegen en hier veel gelezen en gezien te hebben besloten dat ik ongeveer begin maart 2013 voor een borstvergroting gaat bij dr blecourt in het vlietlandziekenhuis.

Nu zou ik graag ervaringen en ook graag foto resultaten willen zien van dames die ook door hem geholpen Zijn .......ik heb nu bh maat b, Maar volgens de metingen van dr blecourt een a cup?

Hij adviseerde ongeveer 280cc eurosiliconen.

Aan gezien hij tijdens de operatie zelf pas echt bepaalt wat Erin gaat Ben ik best bang dat het straks te Klein word.

Ik weet dat hij voor natuurlijk gaat en ik ben vrij slank en Lang ......1,75 en 68 kg

Daarom zou ik graag resultaten van jullie zien, liefst rond dezelfde cupmaat en cc's (ook al pakt het bij iedereen anders uit)

Avast Bedankt

En ik kijk uit naar jullie reacties!

Lieve groetjes saaytje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Heb je al gezocht rechtsboven in het zoekvenster? Tik zijn naam in en dan op het loepje (wel zorgen dat het grijze vakje op: forums, staat)

Daar vind je alle dames die bij hem geweest zijn en via hun profiel kun je dan misschien foto's kijken of even een pb sturen of je hun foto's mag zien. Want sommigen hebben ze alleen voor vrienden :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hallo,

ik word volgende week maandag 9 sep. geopereerd!

super spannend!

ik krijg rond de 325cc (word tijdens de opratie bekeken wat het mooisr past)

Maar wat voor maat sport bh moet ik nou nemen?!

ik heb altijd 75 b/c gehad en ik ga ongeveer naar een volle c

maar met de zwelling zal ik wel naar een 80 of misscgien 85 c moeten?

ik ga voor de zwarte fila sportbh met voorsluiting

iemand ervaring mee, met name hoe deze valt

ik hoor het graag

xxxsaaytje

Link naar reactie
Delen op andere sites

he saaytje,

waar en door wie wordt je geopereerd? door dr. de blecourt?

weet je zeker de zwarte fila?

ik vond hem voor mijn BV al niet lekker zitten. veel te stug en sluiting voor drukte bij de omvang echt in mijn lijf.

ik heb de Heavy sport BH van de HEMA gebruikt. Vond dr. de Blecourt prima. Hij moet stevig zijn maar toch enigszins comfortabel. Ik had ze in 75B en C meegenomen. de C heb ik uiteindelijk teruggebracht. (kost 17eu per stuk, de helft van de Fila bh, niet geheel onbelangrijk;))

Als de 75 normaal gesproken goed (strak) aansluit zou ik nu een 80B kopen. (omvang is groter, dus cup moet dan maat kleiner) en anders zit ie in iedergeval goed stevig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook de fila bh en ik vond hem echt heel erg fijn... hij zat gewoon goed en lekker.. ik zou de fila bh aanraden en dan bij jou in een 80 C of 80 D.. je zou kunnen gaan passen, en dan zie je hoeveel ruimte je hebt bij de cups... ik had zelf 80C... en had voor me bv een 75A en er is 400cc ingegaan.. hij zat perfect.

Succes.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de emdaplast van emdaplast.nl super! Hij voelt als een tweede huid en heeft nog een leuk modelletje ook nog. Ik heb dan wel het ''anna'' model. En kost maar 25 euro.

Er vanuit gaande dat je omvang gewoon 75 blijft en je naar een cup C gaat heb je een maat M nodig van emdaplast mocht je die kiezen. Staat aangegeven in de matentabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey I233....ik word idd bij dr. blecourt geholpen in vlietlandzh

ik heb eerder op jouw berichten gereageerd ;-)

ja ik las dus idd van vele goede berichten over die fila bh

en ik wil echt een voorsluiting want hoe krijg je zo'n ding anders aan als je armen niet

omhoog mogen?

ik ga ze dan bij de wehkamp bestellen in verschillende maten deze week....en dan kijken

welke past zodat ik de rest weer volgende week terug kan sturen

bedankt dames voor jullie reacties

ik zal eens kijken pinkboobie op hun site

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet het weer!!

Ik heb geen problemwn gehad met achtersluiting. Eerste dagen vroeg ik of mijn moeder ofzo hem ff los wilde maken. Daarna lukte het prima zelf. van blecourt mag je in principe je armen gewoon bewegen. Ik heb aangehouden mijn armen laag te houden en alleen in uitzonderlijke gevallen mijn armen te heffen.

Ben je al zenuwachtig?:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohja je hebt ze natuurlijk ook gewoon met achtersluiting ;-D

ik zit in me hoofd met die dingen zoals een strak kort topje waar je je in moet wurmen

jaaa ik ben behoorlijk zenuwachtig ja! :-s

ja rustig blijven bewegen is goed maar lees hier alleen maar dat je je armen niet hoger dan je ellebogen moet heffen....en dr blecourt sprak daar wel makkelijk over

dat ik na 3 weken wel weer gewoon kon werken.....in de zorg op een verpleegafdeling? lijkt meniet? daar doe je niet anders dan tillen trekken duwen heffen

maar ja gelukkig heb ik 6 weken verlof opgenomen en mijn man is toevallig ook thuis dus dat is mooi meegenomen

nu nog snel bedebken welke bh ik ga nemen :-S

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, vele andere artsen hier zijn vrij streng wat betreft niet heffen en dergelijke. Dit is volgens mij ook afhankelijk van in hoeverre de spier wordt losgemaakt.

Blecourt weet wat hij doet, en zijn regel is: niet sporteni n 6 weken, en naar je lichaam luisteren. (binnen pijngrenzen bewegen).

Ik werk ook als verpleegkundige, ik had drie weken verlof. Ik heb nog extra gevraagd op controle ofi k nou echt mensen mag wassen, uit bed heffen en transfer van bed-stoel.. Hij zei je mag dit doen, maar doe het met verstand en met mate. Dus zolang je niet 10 patienten achter elkaar hoeft te verplaatsen mbv tiltechnieken is het geen probleem.Ik werk in de thuiszorg dus velen zijn behoorlijk zelfstandig en hebben we zwaardere en lichtere routes. en ik heb na mijn verlof tot 6weken po de lichtste routes gewerkt. Ging prima!

nu heb ik ook bijna geen pijnklachten gehad. de eerste week was het ergst, daarna nog wat ongemak gehad met name met aan en uit kleden. dat was geloof ik na 3 weken ook wel minder.

ik droeg veel hempjes met vestjes (gelukkig was het niet zo warm tijdens de eerste weken van mijn herstel) en wijde shirtjes waar ik in kon stappen (als jurkje zeg maar).

niet te zenuwachtig zijn. geniet er lekker van. het is zo leuk en valt achteraf allemaal zo mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha! ....ik werk op een verpleegafdeling met dementerende ouderen

die echt volledige zorg nodig hebben met adl wonden medicijnen

eten en drinken boodschappen opruimen bijvullen you name it

dus ik ben blij met mijn 6 weken vrij :-)

ik krijg ze trouwens voor de spier....ik had het bij het 2de consult

gevraagd en dat kon wel volgens hem

ik ben echt zo benieuwd....ik zal blij zijn als het voorbij is de operatie :-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je prothesen voor de spier krijgt, dan maakt het niet uit als je tilt. Dan mag het gewoon.

Niet tillen is alleen bij achter de spier afgeraden...

Echter, werken op een verpleegafdeling met dementerenden is zwaar... Is dus toch handig om wat langer vrij te hebben... Je wonden binnenin en buitenlangs moeten toch de kans krijgen om volledig te genezen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat dacht ik ook al best_ boobie ;) .......een sneller herstel (als het goed is dan he)

nou he melliebellie! vind het wel leuk hier meerder meiden met dezelfde chirurg.......

ik blijf maar bang dat ik ze te klein zal vinden.....en dan ben ik al omhoog gegaan met het aantal cc, want hij raadde eerst 280 cc aan ongeveer, en ben toen voor een 2de consult terug gegaan en zijn we op 325cc gekomen voor de spier .....ja ik wil er achteraf geen spijt van krijgen......

ooohh vandaag over een week is het al zover :-s hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

haiiii!!

oooh meiden wat spannend!!

morgen om kwart voor 1 moet ik op de afdeling zijn!

ik draag 75 b (push up bh's) maar volgens blecourt heb ik een a ?

ik hoop dat 325 genoeg is, zal toch wel :-D

ik heb sport bh 80 c gekocht, maar vind ze helemaal niet zo veel groter dus ben benieuwd, agh ik heb de kaartjes eraan laten zitten dus.

ben benieuwd hoe ik uit de narcose kom en of ik veel pijn heb.......en...hoe mijn boobies eruit gaan zien!! :1big_boobs: hihihi

ik houd jullie op de hoogte zodra ik kan

ben jij al bij blecourt geweest melliebellie?

doei doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.