Meike Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Goeiemorgen Allemaal!Ik ben Meike en ik ben hier op die forum terechtgekomen omdat ik mijzelf ook wil laten behandelen.Ik hoop dat ik aan jullie ervaring iets kan hebben.Voor de rest ben ik een alleenstaande moeder met twee zoons 16 en 18 en ik werk fulltime als receptioniste!Dus af en toe heb ik het best zwaar, maar ik wil er graag goed uitzien. Mijn hobby's zijn hardlopen en tennisen.Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik ze graagGroetjes meike Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Hoi Meike Welkom op het forum Waarschijnlijk ben je je aan het orienteren op een borstvergroting he (omdat hier ook mensen voor verkleiningen komen) Kijk eens rond, lees wat topics, en zo wordt je langzaamaan wijzer of het wel en wee van een vergroting veel lees- en forumplezier xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anma Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Ha meike, je kwam voor een verkleining toch... Of had ik het niet goed gezien in de shoutbox..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 hihi, dan ben ik idd benieuwd of het een vergroting of een verkleining wordt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.