Ga naar inhoud

jolanda35 : oktober 2011 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Aanbevolen berichten

hallo

Ik ben jolanda en heb 10 maanden geleden een tweede bv ondergaan. Had al meteen dat mijn ene borst groter en voller en hoger was als de andere en sta op de wachtlijst voor een hersteloperatie aan rechterborst met een grotere protese. Bij de eerste bv 280cc en nu 425 cc aan beide terwijl ik al aangegeven had dat de ene borst kleiner was merkte dat al bij de eerste keer en toch nog aan beide kanten evenveel cc erin. Nu moet ik helaas weer onder het mes en wordt gelukkig vergoed. Merk sinds een paar dagen dat ik rimpeling heb en behoorlijk goed ziet en voel ben aan een kant blij dat ik nog nie geopereerd ben aan mij rechterborst want die rimpeling is de linkse. Nu wil ik beide opnieuw dus vraag een nieuw gesprek aan met me arts. Heeft iemand ervaring met dit en wat kan je er aandoen, ben namelijk maar fijntjes gebouwd. Weet niet of het daar mee te maken heeft en kan da dan pas na 10 maanden ontstaan? Heb er al die tijd niet gehad wel een beetje raar en word er gefrustreerd van, want zo kan je aan de gang blijven! Wil tevreden zijn en ben ik nu en de eerste keer keer nie geweest wel bijde keren door zelfde arts. Zet verder wel hele mooie borsten alleen bij mij al twee keer pech! Hopelijk word ik hier wa wijzer.

dankje vast

gr jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Jolanda

Ik heb even je tekst wat voorzien van leestekens en hier en daar iets veranderd zodat het voor iedereen een beetje te begrijpen is. Lastig haha zo een tekst zonder leestekens. Ik hoop dat de tekst nog klopt, zoals je hem bedoeld had, anders hoor ik het wel.

Welkom op het forum en ik hoop dat je hier wat informatie kunt vinden!

Rechtsboven in het scherm is ook een zoekfunctie waar je bijvoorbeeld: rimpeling in kunt tikken en dan krijg je de zoekresultaten te zien.

Zo kun je al veel info vinden :)

Rimpeling kan idd na een hele tijd nog ontstaan, heeft vaak te maken met je bouw en met het soort prothese.

Dat het al twee keer mis gegaan is bij jou, is wel echt rot zeg!! Wordt tijd dat het nu goed gaat komen he!

Lees hier maar lekker veel, zodat je veel te weten komt. En er zullen vast wel dingen tussen zitten waar je iets aan hebt.

Bij welke arts ben je geweest? en in welke kliniek/ziekenhuis? Altijd wel leuk om te weten :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh das fijn Jolanda!

Beter een dubbel check idd,wie weet wordt ook dat nog wel vergoed....

rimpeling komt vaker voor dat je denkt hoor,bij de 1 wat erger dan bij de ander,

bij mij zie je het een klein beetje als ik buk in me nakie,anders zie je het niet.

Maar als het bovenop zit lijkt me dat niet mooi,en kan soms ook komen omdat er teveel cc in 1 keer is geplaats,of omdat je huid gewoon erg dun is...

hoop dat je een oplossing krijgt aan geboden. :35:

Liefs Vlinder :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo vlinder jazeker ben ok blij dat ik nog nie eerder geopereerd ben nu die rimpeling is ontstaan heb ok het idee dat me linkse protese gedraaid of dubbel zit kan namelijk zo me vinger boven in de rand doen dus wil dat ze er graag nog naar kijken en hopelijk werkt de dokter mee krijg da andere vergoed dus hoop eigelijk op twee nieuwe proteses en ok andere bij mij hebben ze allergan ff high profile 425 cc anatomisch geplaatst wilde meer volume en groter is ok zo maar heb het idee dat nog geen volume boven heb vroeg toen voor ronde proteses maar de arts zei dat da bij mij nie ging dat ik het koplampen effect zou krijgen vind dat raar vind bij sommige toch wel echt heel mooi bv bij da vrouwtje onder de naam schattie had ik gezien in de gallerij heel mooi en vol dat is wat ik ok bedoel had ok gelezen op de site van natrelle dat rimpeling en plooien veel voorkwamen bij proteses die geplaatst waren nie genoeg gevuld waren zou da kloppen heb ok echt idee dat ik geen goede proteses heb en ga da ok zeker bij de arts neerleggen volgende week gaat toch om een hoop geld en is al tweede keer eerste keer heb ik er negen jaar meegelopen dat 1 borst groter was als de andere en nooit tevreden geweest ben ik nu ok nie dus hoop echt dat er nu een hele goede oplossing komt raak je gefrustreerd van ben blij dat ik me verhaal hier met jullie kan delen want nie iedereen begrijpt je ja en overal zit er risicos en complicaties aan en heb er tenslotte zelf voor gekozen maar je moet er hoop voor betalen verlang je ook dat het goed is is er nog iemand anders met zelfde probleem als ik zou hier graag meer over willen weten gr jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

sjees had ik hier op nooit gereageerd zeg ,toen kreeg ik nog reacties in mn mail ervan grrrr..

ik zou het echt niet weten hoor wat de natrelle betreft!!

ja t is ook altyd wat he,ik zit ook met me dual plane he,is mooi qua stevigheid want ben 40 plus en ze staat super mooi rechtop,maar dat decolete he hahaha...dus ja..ach.

je krijgt iig alles vergoed,dus dat scheelt wel ,zou alleen proberen wat meer ccs te krijgen niet omdat ik van grote boobs hou ,maar gewoon omdat ej toch wel min 200CC extra moet nemen bij een wissel hoor.Anders zie je geen verschil,en als je toch al niet happy was met de volume?

en ik snap je helemaal wat je allemaal verteld,t is ook allemaal niet gratis he,pffff...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolanda,

Wat vreemd dat je anatomische prothese krijg als je aan hebt gegeven dat je graag meer volume aan de boven kant wil...

Je kan ook nog vragen of je naast ronde prothese, 100% gevulde prothese kan krijgen, die geven minder kans op rimpling.

Zelf ben ik ook slank met een dunne huid en bij mij gaat dit prima omdat ze dual plane geplaatst zijn.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.