Ga naar inhoud

Tanden thuis bleken met lepels


nanayke

Aanbevolen berichten

Ben naar de tandarts gegaan, daar maken ze een mal van je tanden. Daarvan worden de bleeklepels gemaakt.

Zodra die klaar zijn, krijg je die bleeklepels + de gel mee naar huis.

Ik zag na 1 nacht al veel resultaat. En heb uiteindelijk maar de helft gebruikt. Normaal is het voldoende voor 14 dagen.

In het begin leken mijn tanden vlekkerig, precies daar waar de bleekgel had gezeten, wittere vlekken (zoals op je nagels)

En je tanden zijn even wat gevoeliger.

Na een tijdje worden ze egaler. Bij mij is het nu 1,5 maand geleden. En ben tevreden.

Voordeel is dat je ook per tand kan bleken, voor als je bijvoorbeeld donkerdere hoektanden hebt, of een donkerder ondergebit. En je hebt begeleiding van je tandarts.

Nadeel, is dat je tanden niet zo mega wit worden zoals je af en toe bij bekende mensen ziet. Omdat die bleeklepels een compartiment hebben waar de gel in zit en de gel niet op je tandvlees mag komen. Daarom heb je toch nog wat gelere hoekjes.

Al met al ben ik er wel tevreden mee, omdat mijn glimlach heel natuurlijk oogt en mijn tanden toch mooi licht zijn. Lichter zelfs als bij mijn zoontje van 11 jaar.

Om die reden heb ik ook nooit een beugel gewild, ik houd wel van aanpassingen, maar alles moet wel natuurlijk blijven. mijn%20tanden.jpg

Kosten rond de 250 euro..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het heel mooi zeg!!

Zo zou ik ze ook graag willen :D

Zelf heb ik best ''gele'' hoektanden op de foto zie je dit verschil goed

Een tintje lichter zou ik ook mooi vinden bij mn gehele gebit maar voorlopig nog iets te duur maar ga zeker in de toekomst naar de tandarts!

Blijft zon bitje wel zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.