Ga naar inhoud

Lea : juli 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Lea

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

10 dagen geleden borstvergroting gehad en buikwandcorrectie in beclinic. Alles goed gegaan en ben nu aan het herstellen. Heel tevreden over de kliniek. Resultaat lijkt heel mooi. Kan nog niet goed recht staan dus nog niet geheel duidelijk maar zo te zien weer volle, grotere borsten en losse, lelijke vel bij buik weg. 450 cc heb ik gekregen. Ik had een wat lege c/d cup. Ben benieuwd wat ik nu heb maar ik denk een volle D of groter. Ik ben 40 en heb twee kids. Dit was een cadeautje aan mezelf! Heb nu vooral last van litteken onder rechterborst. Links bijna niet. Alles is toch mee gevallen. Slaap wel veel.Die pijn onder borst lijkt me na 10 dagen nog normaal toch?

veel gelezen op dit forum heel nuttig en fijn!

Groetjes ! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lea

Welkom op het forum!! :D

Gefeliciteerd!! En wat fijn dat het zo goed met je gaat.

Met 450 cc wordt het wel iets meer dan een D, denk ik... Ik had 75B van te voren en heb met 450 cc nu een F.... Ziet er wel niet zo enorm HUGE uit, maar het staat wel in het labeltje van de bh :D

Die pijn onder je borsten, ja normaal. Alles moet nog rekken en zakken voordat het zijn plekje gevonden heeft :)

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Vandaag goede dag en buiten een wandelingetje gemaakt.Loop nog niet helemaal recht dus kort hoor anders teveel last van mijn rug.De bh en buikwand zijn niet echt plezierig en vooral de bh irriteert me omdat het litteken nog pijnlijk is. Watjes onder de rand gedaan, beter.

Ik ben heel benieuwd naar bh maat. Kan niet wachten om mijn eerste nieuwe ondergoed te kopen; Maandag naar de huisarts voor hechtingen. Ik geloof dat er alleen knoopjes moeten worden afgeknipt. Raar om wonden dan voor het eerst te zien. Ben benieuwd naar mijn navel!

Huid van de bortsen voelt wat gevoelloos maar daar las ik ook al wel over. So far so good!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.