Ga naar inhoud

Napijn en belasten borstspier


Linda81

Aanbevolen berichten

Hallo lieve meiden,

Ik ben nu 8/9 dagen po. Ik heb 225 cc dual plane gekregen (van een 75aa naar en 75b...denk ik..kan niet wachten om nieuw lingerie te gaan kopen!!). Ik ben heel erg blij met mijn boobies maar ik heb nog steeds erg veel pijn!!

Na een dag of 5 leek het wat beter te gaan en heb ik weer aardig wat dingen gedaan in huis. Geen gekke dingen als stofzuigen of boodschappen sjouwen wat ik ook wel eens lees van meiden hier hoor😓.....

Maar nu heb ik vandaag weer vreselijk pijn gehad (doordat ik teveel heb gedaan???) Elke kop thee die ik oppak, elke deur die ik open maak, alles doet pijn!!! Zelfs lachen, ademen en niezen! Een steek gevolgd door een brandende pijn....eigenlijk de hele dag door 😒

Nou lees je overal dat je door overbelasting de eerste 4 weken overmatige kapselvorming kan krijgen en daar ben ik vreselijk bang voor...!!

Nu vraag ik me af hoe jullie dit hebben gedaan??? Ondanks de pijn toch voorzichtig dingen doen?? Of luisteren naar je lichaam en zo weinig mogelijk belasten maar wel proberen te bewegen???

Hoor graag jullie ervaringen en tips want ik word er een beetje moedeloos maar vooral ongerust van...

Thanx meiden

xxx 😘Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Linda

Inderdaad, heel goed luisteren naar je lichaam. Niet belasten! Dus niet tillen, zwaarder dan 10 kilo. Ook geen 'herhaal-bewegingen' maken, waarbij je kracht moet zetten (zoals de keukenkastjes uitsoppen en zo haha.

Gewoon rustig aan, je mag best voor het ontbijt zorgen en koken, maar ga niet lopen afstoffen en andere dingen die je lichaam gewoon nog niet aan kan. Bij de een duurt het langer dan bij de ander. En je moet goed naar je eigen lichaam luisteren. Je bent pas een dikke week po, dus je moet gewoon rustig aan doen.

Kapselcontractie ontstaat als er scheurtjes in je kapsel ontstaan als je steeds te veel doet, of je armen te hoog optilt (ellebogen mogen niet hoger dan schouders, zeggen de meeste pc's)

Dat branderige dat jij voelt, kan ook de huid zijn die weer meer gevoel terug krijgt. Zenuwen krijgen als eerste signaal weer pijn en branderigheid terug, voordat ze weer gewoon gevoel kunnen doorgeven.

Probeer je niet te veel zorgen te maken, maar, probeer wel rustig aan te doen. :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.