Ga naar inhoud

afvallen


Aanbevolen berichten

Hey Jade,

Ik wou zelf 10 kilo afvallen en zou mijn protheses ook voor de spier krijgen, mij pc vertelde mij op mijn consult dat als ik nog af wou vallen ik dit voor de operatie moest doen, omdat ik anders plooien zou kunnen krijgen. Uiteindelijk was ik 9 kilo afgevallen en opende dag van mijn operatie vroeg mijn pc of ik nog verder af wou vallen, ik wou nog 2 kilo kwijt en toen besloot ze om ze achter de spier te plaatsen, omdat volgens haar zelf met 1 kilo verschil je kans loopt dat je plooien te zien gaat krijgen.

Mij lukte het ook steeds niet om serieus aan het afvallen te werken, totdat ik dit op mijn consult te horen kreeg, was echt een stok achter de deur!! Ik had toen nog 6 weken en 5 dagen tot aan mijn operatie en ben in die tijd 9 kilo kwijt geraakt, met sporten en heel gezond eten (en ook echt geen uitzondering in het weekend maken ;) )

Als ik jou was zou ik echt voor je operatie die kilootjes proberen kwijt te raken!!

Succes ermee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.