Ga naar inhoud

Fendi : 21 november 2012 : dr. Kortleve : Vitrium Heerlen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik wil graag een borstvergroting. Nou heb ik 2 chirurgen bezocht, namelijk Kortleve (Vitrium) en Meesters (Orbis). Beide chirurgen lijken me bekwaam maar uiteindelijk moet ik zelf de keuze maken wat ik wil. Kortleve raadde mij een anatomisch gevormde implantaat op de spier aan (heb eigen weefsel). Meesters voorkeur lag ook bij anatomisch, maar dan onder de spier (minder kans op kapselvorming en hangborsten). Echter, zij had t idee dat rond bij mij ook wel kon.

Nu moet ik dus gaan kiezen. Ik neig naar ronde omdat ik bang ben dat ze gaan draaien. Bovendien ben ik bang dat mijn borsten te veel 'hang' gaan vertonen met anatomisch. Ik wil graag een vol decolleté :-)

Verder vind ik het moeilijk te kiezen tussen op of onder de spier. Er op betekent een lichtere operatie en minder last bij het sporten (wat ik veel doe, oa krachttraining). Er onder betekent minder hang, minder kans op inkapseling, mooiere vorm, maar ook een langere herstelperiode en mogelijk last bij het sporten...

Wie van jullie kan mij helpen met mijn dilemma? Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met krachtsport/bodybuilding en implantaten onder de spier?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Allereerst, welkom op het forum :viannen_01:

De eerste pc die je noemt, ken ik niet.... De tweede, Meesters, ken ik van mijn nichtje. Zij is geopereerd door deze pc en is erg tevreden! Ze heeft echt prachtige borsten, van een cupje AA naar een mooie 75D met anatomische protheses. Zij heeft ze dual plane gekregen.

Hoe dat zit met krachtsport.... Dat zou je echt aan de arts moeten vragen, ik zou het niet weten. Volgens mij moet het gewoon kunnen, maar dan zul je misschien in aanloop naar je bv iets minder die spieren moeten trainen? Om iets meer rek te krijgen?

Voor een vol decolleté, zou je misschien beter voor rond gaan, al moet ik zeggen dat mijn nichtje, met een High profile, anatomisch ook een mooi decolleté heeft.

Het hangt allemaal zo van je bouw af, heel moeilijk in te schatten.

Meesters is wel een goede pc, wat ik ervan weet, dus zij zou je een goed advies moeten kunnen geven.

Weet niet of er hier meer mensen zijn die met de ene of de andere pc ervaring hebben. Je zou eens rechtsboven in het scherm, de namen kunnen intikken in het zoekvenster. Misschien dat het wat oplevert! :106:

Heel veel succes met je zoektocht, en veel lees- en forumplezier hier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel BB! Meesters zei dat het sporten gewoon moet kunnen, al zou t misschien minder prettig kunnen aanvoelrn. Maar ik vind het moeilijk voor te stellen wat minder prettig is... Vandaar de vraag naar een ervaringsdeskundige :) Wat betreft de vorm: ik ben bang wanneer ik ronde neem dat ik 'grondkijkers' krijg.. Kan me niet voorstellen dat Meesters dat maakt. Maar wederom: wat betekent 'minder natuurlijk' precies? Beetje plastic ogend vind ik niet zo heel erg (kheb er genoeg voor betaald, dat mag je zien haha ;)) maar zo'n rare bobbel bovenop wil ik niet.. Of is dat alleen iets van de eerste dagen na de operatie?

Meesters zei daarover wel nog dat ik dan de eerste week geen bh zou krijg en evt een band die de borst omlaag drukt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nichtje heeft ook geen bh aan gehad in het begin, maar zo een strak hemdje en een band idd.

Ziet er heel goed uit, nogmaals.

Ik heb high profile, rond, voor de spier. Als je wilt zien, moet je me even toevoegen als vriendje, dan accepteer ik je. Kun je eens kijken of je die rare bobbel kunt vinden waaar ik van te voren ook bang voor was haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb niet zelf voor voor de spier gekozen :) Dat heeft de pc gedaan. Ik had genoeg weefsel, dus kon het gemakkelijk voor de spier.

Ik vind het er bij mij ook helemaal niet nep uitzien, al zeg ik het zelf. Naakt zie je natuurlijk dat het niet helemaal natuurlijk is, maar ik ben dan ook pas 8 weken po. :106: De zwaartekracht zal nog wel wat mee zn best gaan doen de komende tijd ;)

Ik vind ze echter prima zoals ze zijn.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Fendi..

ik heb eens na gevraagt(mn vriend is pro-bodybuilder)en de volgende link voor je:

www.bodybuilding.com/fun/brenda20.htm.

Staan super veel tips en wordt precies uitgelegt wat de voor en nadelen zijn.

groetjes,

Pety

Link naar reactie
Delen op andere sites

link werkt niet maar je zult toch eerst de wondes moeten laten genezen voordat je weer

gaat trainen en dan zijn er geen problemen meer denkl ik zo ;doe voor je borst vooral de oefeningen incline

voor je bovenborst spieren geeft een mooier effect voor je decollete

Link naar reactie
Delen op andere sites

link werkt niet maar je zult toch eerst de wondes moeten laten genezen voordat je weer

gaat trainen en dan zijn er geen problemen meer denkl ik zo ;doe voor je borst vooral de oefeningen incline

voor je bovenborst spieren geeft een mooier effect voor je decollete

Anders op www.bodybuilding.com proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

De mijne zijn Dual plane (half onder de spier) geplaatst

en als ik nu mn borstspieren aanspan/ train dan drukken de spieren

de prothesen naar de buitenkant/okselsen dat ziet er wel wat raar uit..

Dus als je veel train en je hebt genoeg eigen borstweefsel dan zal ik als ik jou was gaan voor

rond prothesen voor de spier.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor de link Pety! Heel veel nuttige info voor mij.

BB: allereerst sorry als ik de indruk wekte dat ik die van jou nep vind uitzien: absoluut niet het geval! Wat ik bedoelde is dat het voor mij niet uitmaakt als in mijn geval ik niet zo'n natuurlijke 'hang' in mijn borsten zou hebben. Ben eerder bang dat ze teveel gaan hangen dan te weinig! Vandaar ook mijn angst om ze op de spier te plaatsen. De ene pc (Kortleve) zei dat dit geen probleem zou zijn, de andere (Meesters) zei dat ze alleen onder de spier plaatst oa om hangen tegen te gaan. Wel zei ze ook dat ik een stevige huid heb en voldoende eigen weefsel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Ik denk dat t allebei goed pcen zijn, dus t zal allebei wel goedkomen, maar toch: de keuze is toch wel eentje van belang voor de komende tijd. Ik denk dat t uiteindelijk ronde onder de spier worden ivm kleiner risico op kapselvorming en een kleinere kans op hangen (al is t misschien alleen een psychisch idee). Rond zodat ze vrij kunnen draaien en ik dan gevoelsmatig meer bewegingsvrijheid heb en bovendien een voller decoletté.

Morgen maar eens vitrium bellen voor een nieuwe offerte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, even gebeld, resultaat:

Ronde prothesen, onder de spier:

Prijs Vitrium (Kortleve): 3120 euro met Eurosilicone implantaten

Prijs Orbis (Meesters): 4000 met McGhan - Natrelle implantaten

Waar zit m nou die 900 euro prijsverschil in????

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het implantaat.

Natrelle is een duurder implantaat.

Deze is ook goed gekeurd door de FDA in Amerika. De Eurosilicone niet....

Ik zeg daarmee niet dat Eurosilicone niet goed zou zijn, maar ze zijn niet door de FDA goedgekeurd. Met alle heisa om implantaten de laatste tijd, heb ik zelf wel op safe gespeeld om te kiezen voor implantaten die wel door de FDA approved zijn. Dat zijn Natrelle en Mentor.

Eurosilicone is gewoon een stuk goedkoper, net als Sebbin, Cereform, Monobloc

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, op 28 augustus heb ik een 2e consult bij het Vitrium. Ik wil weten wat die pc van mijn argumenten voor een prothese onder de spier vindt.

Heb bij een vriendin gezien wat de borstspier doet met de prothese als ze haar spieren aanspant. Das niet heel fraai, maar goed, hoe vaak span je je borstspier op die manier... Tijdens het sporten lig ik niet in mn blootje en met een bh ervoor ziet niemand iets.

Wat betreft de keuze voor eurosiliconen en natrelle kan ik me nauwelijks voorstellen dat eurosiliconen slechter zijn. Zeker omdat dit bedrijf schijnbaar ook onder Natrelle McGhan valt.

I'll keep you girls posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Zo, de kogel is door de kerk: op woensdag 21 november word ik geopereerd in het Vitrium door dokter Kortleve! Ik krijg anatomische implantaten op de spier. Waarom? Omdat ik veel sport en er dan mogelijk last van krijg, bovendien staan de borsten dan mooier dicht bij elkaar. Hangen zou volgens de pc ookkunnen gebeuren bij onder de spier omdat de onderkant vd borstspier 'open' is.

Maar ik kan dus nu ook gaan aftellen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super, dank je!

Ik verheug me enorm op D-day :-) al is t wel nog onwerkelijk. Het idee dat ik met kerst al onder de boom zit met nieuwe boobs is echt geweldig!!

MET kerst ballen..hahaha :154:

Fijn dat je nu een datum hebt...

Nu aftellen maar..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.