Ga naar inhoud

borstprothese wil niet mooi inzakken


Daisyken

Aanbevolen berichten

Hoi Daisyken

Welkom op het forum!

Hoe lang geleden ben je geopereerd meid? en wat voor soort prothesen heb je? hoe zijn ze geplaatst? dual plane? en bij welke arts ben je geweest?

Heb je een band gedragen op je bh?

Allemaal vragen die ter zake doen om een wat beter antwoord te geven op je vraag....

Hoop dat je me wat antwoorden kunt bezorgen ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder het stukje dat als laatst geschreven is, staat een wit vak. Dus helemaal beneden aan de pagina als je naar beneden scrollt.

Er staat boven: voeg antwoord toe.

Zet daar met je muis de cursor in en typen maar.

Als je klaar bent, druk je onder het witte vak op: Post

Hopelijk lukt het nu :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daisyken

Ik zag in een pb'tje aan mij gericht, de antwoorden op mijn vragen :) Dat mag ook gewoon hier hoor hihi.

Ik zal de tekst even kopieren en plakken, zodat iedereen op de hoogte is he. Komt ie:

hey,het is nu woensdag 3 weken geleden,draag een sportbh dag en nacht,ze zijn geplaatst achter de borstspier das alles wat me ervan gezegt is geweest,de arts zen naam is Patrick Willikens van de atlaskliniek in Meise,ik hoop dat ik je wat wijzer heb gemaakt groetjes...

Dus 3 weken geleden geopereerd. Normaal gesproken kan het tot ongeveer 3 maanden duren dat de prothesen zakken als ze achter de spier geplaatst zijn. Misschien is het handig als je een foto plaatst in de galerij, zodat we eens kunnen zien hoe het er dan uitziet... Soms worden prothesen erg hoog geplaatst waardoor ze langer tijd nodig hebben om te zakken, en soms zakken ze niet genoeg.

Misschien heb je ook een foto van vlak na de operatie van je borsten? Dan kunnen we het verschil zien, of er verschil is....

Zo is het nogal moeilijk te zeggen namelijk, of er iets aan de hand zou kunnen zijn :)

heb je trouwens een band boven je borsten op je bh? of hoef je die niet?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou men borsten graag op foto wille zette maar weet nog altijd nie hoe ik eraan moet beginne,iemand raad?

Men neme een camera.... men trekt de trui/bloes/tshirt of enige vorm van bovenkleding uit, men ontbloot de boobies, met zet de camera op de zelfontspanner op een geschikt plekje op borsthoogte en men gaat in redelijk tempo klaar staan voor de foto.

Indien uw camera niet over een zelfontspanner beschikt, houd dan beide armen gestrekt voor u.. en *knip* Lachen is niet nodig omdat het enkel de boobies betreft die gefotografeerd dienen te worden.

Mocht u over bijzonder korte armpjes beschikken en zelf niet in staat zijn uw borsten volledig gefotografeerd te krijgen, dan is het raadzaam iemand die u vertrouwd om hulp te vragen. Denk daarbij aan de buurman, de melkboer, uw man, uw vrouw of uw oma.

Zij dienen ook enkel de borsten te fotograferen, en deze beelden zelf, zo snel mogelijk uit hun geheugen te wissen. Enige vorm van misbruik of herbeleving van deze beelden is zeer ongepast en dan ook niet gewenst.

Succes met het maken van uw boobfoto's.

Voor overige vragen, schroom niet deze te stellen. Wij zijn altijd bereid om zinvolle tips te delen :D

Of bedoelde je het anders? :17:

hihihi

_

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Je hebt me dag weer goed gemaakt Piepke! :38:

De buurman of de melkboer haha geweldig :45:

@ Daisyken; je kan het beste een foto recht van voren maken en van de zijkant af, dat geeft al een aardig beeld

sommige nemen ook nog een foto van boven of onder af :P

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.