Ga naar inhoud

Maybe : voorstellen


Maybe

Aanbevolen berichten

Hey iedereen

Ik ben een meisje van 20 jaar. Ik droom als sinds ik een klein meisje was van mooie borsten, maar spijtig genoeg zijn die nooit gekomen.

9 augustus heb ik een afspraak met Lefèvre. Ik zou doodgraag een borstvergroting hebben, maar heb wel veel schrik. Ik zou van een A-cup naar een C-cup gaan. Raden jullie Lefèvre aan of totaal niet?

Alvast bedankt !

xX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Maybe

Welkom op het forum. :D

Rechtsboven in het scherm, staat een zoekvenstertje. Als je daar Lefèvre ingeeft, krijg je een rijtje posts en topics te zien die over deze plastisch chirurg gaan! Verder is het handig om eens op internet te zoeken naar een foto van borsten die je graag zou willen hebben. De grootte dan he haha. Er is namelijk nogal verschil tussen hoe we denken dat een C-cup er uit ziet en hoe hij er werkelijk uit ziet :D

Heel veel lees- en forumplezier!!

En als je vragen hebt, schroom niet ze te stellen. Als we het antwoord weten, zullen we je zeker helpen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.