Ga naar inhoud

Knoop doorgehakt! BV Dr Blecourt Vlietland


joke43

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Joke, 43 jaar jong.

Al vanaf mijn 20ste wil ik een bv, toen een afspraak gemaakt maar omdat ik toen net een relatie kreeg ( en hij het niet nodig vond ) de afspraak afgezegd.

Nu 23 jaar later ( en in een andere relatie als destijds) heb ik de knop doorgehakt en besloten om het toch te doen.

Na veel te hebben gelezen en opgezocht, had ik een afspraak gemaakt bij de Wellness Kliniek in Genk bij Dr Verdonck.

Graag wilde ik het snel :68: ! Dus had ik online gereserveerd en kon ik 8 aug voor het consult en 9 aug voor de bv.

€ 500 aanbetaald en wachten op de bevestiging

Maar die kwam maar niet na 3 x bellen eindelijk mondeling de toezegging dat ik op het schema stond voor consult en bv.

Ik op zoek naar een hotelletje in Genk... wilde net boeken toen mijn tel ging en ik de assistente van de Wellness Kliniek aan de tel kreeg.

Zij vertelde mij dus dat mijn afspraak niet door ging want ik slik bloedverdunners en Dr Verdonck wilde de bv niet uitvoeren, ik moest maar naar een ziekenhuis gaan.......

Mijn mond viel open.

Ik heb begin van het jaar een baarmoederverwijdering ondergaan :85: en heb nergens geen problemen mee gehad met de anti-stolling.

Nu heb ik een afspraak staan bij het vlietland ziekenhuis met Dr Blecourt op 21 augustus.

Achteraf is mijn man toch wel heel blij want dat is veeeeeel dichterbij huis en hij maakte zich toch wel zorgen dat ik naar Belgie wilde gaan.

Ik hoop van mijn lege b cup naar een mooie D te gaan.

Voor zover even nu.

Groetjes

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joke

Welkom op het forum :viannen_01: en:

Gefeliciteerd met het doorhakken van die knoop!!! Dat moet een grote geweest zijn ;):lol:

Als ik het goed begrijp heb je de 21ste dus een afspraak voor consult staan? Of is dan jouw operatie al gepland?

Over dr. Blecourt (die ook werkzaam is in de Bergmankliniek) is hier redelijk wat info te vinden, mocht je nog over hem willen lezen.

Rechtsboven in het scherm is een zoekvenster, als je daar Blecourt zijn naam intikt, krijg je verschillende posts en topics over deze pc te zien.

Beetje vreemd trouwens, dat dr. Verdonck jou niet wil opereren....... Je zou evt. toch altijd een paar dagen voor je operatie kunnen stoppen met je bloedverdunners (normale procedure als het mogelijk is) en daarna weer beginnen.

Heel veel succes bij Blecourt!

En veel lees- en forumplezier hier! :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx BB

Ik heb 21 aug nu een afspraak voor consult... heb hem al helemaal doorgelicht ! :125:

Wat mijn bloedverdunners betreft is dat ook zo, 1 week van te voren stoppen en dan na de bv weer starten... tussentijds dan fraxiparine gebruiken

Zo had ik het met mij baarmoederverwijdering ook. Geen enkel probleem.

Maarja....... ik had al een klein stemmetje in mijn hoofd dat zich zorgen maakte voor als er iets zou zijn dan is Genk wel verweg en zou ik op de huisarts terug moeten vallen.

Maar nu naar het Vlietland 21 aug.. ben zoo benieuwd of het geen ik wil werkelijkheid zal worden.

xx Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi joke,

Gefeliciteerd met je datum en uhhh je weet maar nooit waar t goed voor is. Niks gebeurt voor niks.

Wat gaat de tijd toch snel. We zitten al in aug. Voor je t weet kom je van de ok tafel met boobs uit Vlietland rollen. Fijne boobytijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Joke,

Goede keuze.. kan niet anders zeggen dan dat het een kundige man is.

Zakelijk.. weet waar hij goed in is en brengt dat ook in uitvoer.

Alvast veel succes en heb er plezier van! Voor je het weet is het voorbij en heb je ze!

Groet,

Cynthia92

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.