Ga naar inhoud

Debbby: 10 sept '12 :Dr Cambier: Algemeen Ziekenhuis Sint-Blasius te Dendermonde.


Aanbevolen berichten

Hoi Debbby,

Welkom op het forum :35:

Ik heb je topictitel even aangepast, klopt dit? Werkt dr Cambier bij het Algemeen Ziekenhuis Sint-Blasius te Dendermonde?

Rechtsboven staat een zoekvenstertje, als je daar Camber ingeeft, en 'forums' aanklikt, dan krijg je wat zoekresultaten te zien over hem.

Groetjes Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Debbby,

Welkom op het forum :35:

Ik heb je topictitel even aangepast, klopt dit? Werkt dr Cambier bij het Algemeen Ziekenhuis Sint-Blasius te Dendermonde?

Rechtsboven staat een zoekvenstertje, als je daar Camber ingeeft, en 'forums' aanklikt, dan krijg je wat zoekresultaten te zien over hem.

Groetjes Piepke

Ja dit klopt, bedankt! Ja zijn operatie is in Sint-Blasius te Dendermonde, de andere afspraken zijn in Gent

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb ze!

gisteren om 10.30u lag ik op de operatietafel en om 16u was ik terug thuis met maar een beetje pijn.

Geen last van de narcose gehad.

vandaag meer pijn maar wel te doen om de 6u dafalgan forte innemen.

Het valt beter mee dan verwacht, vrijdag krijg ik mijn sportbh en dan kan ik ze eindelijk eens zien :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik kan zien ist inderdaad WOW hoor :)

Denk wel dat die dualplane de boosdoener is, had al drie keer achter de spier en dat viel telkens reuze mee.

Dus had nu eigenlijk ook op een pijnloos herstel gerekend.... Niet dus :(

Maar als ik me spleetje zie, lach ik toch even hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag mocht het verband eraf, zag er goed uit alleen heeft de linkerkant blauwe plekken.

Die blauwe plekken zijn stilletjes aan aant het verdwijnen en geen pijn meer.

Ben ook al terug aan het werk dus mag zeker niet klagen.

Nu hopen dat die 6 weken met een sportbh snel om zijn.

Mijn borsten zijn nog altijd niet groot maar nu heb ik er tenminste, ben tot nu toe heel blij dat ik de stap gezet heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.